Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lip 2004 Posty: 476
Wysłany: Czw Sie 23, 2007 22:22 problem z BMW 2,5 TDS
jak w temaciemam bmw 525tds w ktorym plywaja obroty na biegu jalowym
i teraz moje pytanie czy moze to bym pompa wtryskowa jezeli tak to gdzie i za ile moge ja zrobic a jezeli nie to jaka inna moze byc przyczyna dodam ze nie zapala mi sie zadna dodatkowa kontrolka po odpaleniu silnika
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Sie 23, 2007 22:36
to moze byc wszystko... BMW nawet te stare ktorymi jezdza glownie dresy (co mozesz wyczytac na kazdym forum, w kazdym portalu internetowym jako komentarze do artykulow) ma cos takiego jak zlacze diagnostyczne... podpinasz sie pod komputer (koszt od piwko u ziomala przez 20-40pln u cwaniaka co ma laptopa z "interfejsem z allegro" do 100pln w serwisie na profi sprzecie gdzie wykasuja Ci bledy usterek i sprawdza co i jak)... w beemkach masz tyle czujnikow (mimo ze to stare strucle) ze ciezko jest konkretnie napisac co i jak nie widzac nawet auta... a wymiana wszystkiego po kolei jest bezsensem zwlaszcza jesli czujniki bedziesz podmienial np. na uzywki...
wierz mi ze duzo (naprawde duzo) taniej wyjdzie Cie zrobic to profi...
EDIT:
konkretnie o ktore 525tds Ci chodzi bo moze byc to zarowno e34 (strzelam ze to) e39 i nawet chyba w e60 montowane sa tds (m51)
Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 337
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 09:56
Jeżeli obroty pływają przy zmianie natężenia prądu, zapalanie świateł, ogrzewania tylnej szyby itp to masz do czyszczenia nastawink pompy wtryskowej, jeżeli obroty pływają niezależnie od zmiany natężenia prądu to może być wina samej pompy wtryskowej, lub któregoś z czujnika który podaje nieprawidłowe dane. Czyszczenie nastawnika pompy jak i ustawienie pompy wtryskowej zrobisz u Wolińskiego na Wierzchowiskach ( jadąc z Lublina po lewej stronie ) Ostatnio byłem tam i czyściłem nastawnik łącznie z ustawianiem kątu wtrysku i jestem zadowolony.
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 13:40
Tak jak pisał Paweł, moze to byc sam nastawnik ewentualnie moze byc uszkodzona pompa mechanicznie. Polecam zakład u Wolinskiego tyle ze na obwodnicy Lubartowa miejscowosc to dokładnie Skrobów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach