FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
problem z BMW 2,5 TDS
Autor Wiadomość
GELO 
drifter
AVE MOTOR


Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2004
Posty: 476
Wysłany: Czw Sie 23, 2007 22:22   problem z BMW 2,5 TDS

jak w temaciemam bmw 525tds w ktorym plywaja obroty na biegu jalowym
i teraz moje pytanie czy moze to bym pompa wtryskowa jezeli tak to gdzie i za ile moge ja zrobic a jezeli nie to jaka inna moze byc przyczyna dodam ze nie zapala mi sie zadna dodatkowa kontrolka po odpaleniu silnika
_________________
http://www.matizek.republika.pl/lcvw.jpg
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Czw Sie 23, 2007 22:36   

to moze byc wszystko... BMW nawet te stare ktorymi jezdza glownie dresy (co mozesz wyczytac na kazdym forum, w kazdym portalu internetowym jako komentarze do artykulow) ma cos takiego jak zlacze diagnostyczne... podpinasz sie pod komputer (koszt od piwko u ziomala przez 20-40pln u cwaniaka co ma laptopa z "interfejsem z allegro" do 100pln w serwisie na profi sprzecie gdzie wykasuja Ci bledy usterek i sprawdza co i jak)... w beemkach masz tyle czujnikow (mimo ze to stare strucle) ze ciezko jest konkretnie napisac co i jak nie widzac nawet auta... a wymiana wszystkiego po kolei jest bezsensem zwlaszcza jesli czujniki bedziesz podmienial np. na uzywki...
wierz mi ze duzo (naprawde duzo) taniej wyjdzie Cie zrobic to profi... :spoko:

EDIT:
konkretnie o ktore 525tds Ci chodzi bo moze byc to zarowno e34 (strzelam ze to) e39 i nawet chyba w e60 montowane sa tds (m51)
 
 
Pawel_M 
drifter


Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sty 2005
Posty: 337
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 09:56   

Jeżeli obroty pływają przy zmianie natężenia prądu, zapalanie świateł, ogrzewania tylnej szyby itp to masz do czyszczenia nastawink pompy wtryskowej, jeżeli obroty pływają niezależnie od zmiany natężenia prądu to może być wina samej pompy wtryskowej, lub któregoś z czujnika który podaje nieprawidłowe dane. Czyszczenie nastawnika pompy jak i ustawienie pompy wtryskowej zrobisz u Wolińskiego na Wierzchowiskach ( jadąc z Lublina po lewej stronie ) Ostatnio byłem tam i czyściłem nastawnik łącznie z ustawianiem kątu wtrysku i jestem zadowolony.
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 10:05   

Spr i ustawić kąt wtrysku.
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 13:40   

Tak jak pisał Paweł, moze to byc sam nastawnik ewentualnie moze byc uszkodzona pompa mechanicznie. Polecam zakład u Wolinskiego tyle ze na obwodnicy Lubartowa miejscowosc to dokładnie Skrobów ;)

BS Woliński

Skrobów 27
email: wolinski@bosch-service.pl
tel.: 081/855-44-26
faks: 818554426
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam