jak da mnie to co napisałeś ukanio to naprawdę posrane pomysły.... nie sądzisz że dzień ma swoje pory czasem pada deszcz i nie każdy chce jechać tylko w nocy albo tylko po śliskim?? To że klasa profi jedzie mi pasuje fajnie popatrzeć na miśki i posłuchać bulgotu szuwaru A z tego że objechałeś malucha naprawdę możesz czuć sie dumny widać że jeździsz zajebiście!!! Mi to nie przeszkadza że jest dużo ludzi ale tylko wtedy kiedy jest Grabos jakoś wtedy jest dyscyplina itd. Ja jestem zrzeszony ale żadnego kwita na to nie mam płacę składkę i tyle.
Przyjdzie lato i znów będzie po 50aut wyjątkowo trochę śniegi sie ślizgać każdy chciał
STIG, skoro moje pomysły są posrane to przestań liczyć na Grabossa, tylko sam rusz d... i ogarnij temat kolejki do startu.
Bo narzekać to każdy potrafi, ale jak ktoś chce pomóc i rzuca jakąś propozycje do obgadania to skaczecie na niego jak psy zerwane z łańcucha!
Najlepiej przed każdym RS'em wypatrywać Grabossa i liczyć, ze on wszystko załatwi. Tak, to jest super rozwiązanie. :]
Ostatnio zmieniony przez ukanio Pon Sty 16, 2012 18:41, w całości zmieniany 2 razy
jeśli jest zapoznanie samochodem to trzeba to wykorzystać do ustawienia się numerami a nie napier**** kto szybciej wjedzie na tor a później kto szybciej z niego zjedzie
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
Widocznie propozycja była słaba...
A to że są ludzie, ludziska i debile to nie jest ani moja ani Twoja wina. Ja, Ty i 90% uczestników przestrzega z góry przyjęte zasady z startowaniem zgodnie z nr nie blokowaniem dojazdu do startu itd. Na głupotę nie ma jeszcze lekarstwa. Ja jestem osoba o małym autorytecie więc nie wiem czy coś zdziałam. jedynie mogę dodać od siebie że z kliku startów które jechałem najmniejszy burdel był przy starcie z korony toru.
na zapoznaniu nie raz mi się wpychali i mówili że jada pierwszy raz chociaż widziałem jak przed chwilą startowali... Po prostu brakuje dyscypliny ale wątpię żeby znalazł się ktoś kto będzie ogarniał nr na zapoznaniu.
Ostatnio zmieniony przez STIG Pon Sty 16, 2012 18:49, w całości zmieniany 1 raz
Widocznie propozycja była słaba...
A to że są ludzie, ludziska i debile to nie jest ani moja ani Twoja wina. Ja, Ty i 90% uczestników przestrzega z góry przyjęte zasady z startowaniem zgodnie z nr nie blokowaniem dojazdu do startu itd. Na głupotę nie ma jeszcze lekarstwa.
Więc skoro moja propozycja jest słaba to niech ktoś poda inną, zamiast wiecznie wyręczać się Grabossem
STIG napisał/a:
Ja jestem osoba o małym autorytecie więc nie wiem czy coś zdziałam.
Można poprosić prezesa o kamizelkę organizatora zawodów i już ludzie będą inaczej na Ciebie patrzeć.
Ostatnio zmieniony przez ukanio Pon Sty 16, 2012 19:03, w całości zmieniany 1 raz
Panowie trzymam kciuki za to żeby ta dyskusja wpłynęła na pozytywne zmiany przy organizacji najbliższego RS'a bo warunki pogodowe mogą być podobne!
napisaliście już o wszystkich kwestiach, które stały na przeszkodzie żeby rallysprint odbył się w fajnej atmosferze, od siebie dodam że te przestoje były frustrujące.. nawet nie pytałem nikogo o co chodziło, ale każdy chyba nerwowo reagował patrząc na kolejkę startujących i pusty tor - ja 20min siedziałem w nagrzanym samochodzie i tylko patrzyłem na stojących na końcu toru fotografów - macie pasje Panowie!
Pozytywne jest to ze nikt nikogo nie puknął w "parku maszyn" bo przy tym chaosie i oblodzeniu bałem się ze kogoś poniesie
Podobno zima ma się szybko skończyć, więc może za 2 tyg nie będzie takiego problemu. Sam nie wiem z czego wynikały przestoje, bo chyba nie była to wina wpychających się.
Myślę, że Graboss po każdym RSie powinien wyjeżdżać ze zgrzewką piwa w ramach podziękowania za ogarnięcie bałaganu.
Może przestańmy już chwalić grabosa bo w samozachwyt popadnie Jak będzie kamizeleczka to chętnie pomogę ewentualnie jak by były 2 osoby było by super bo wiadomo czasem gumę trzeba zmienić, coś w aucie poprawić. No i nie wiem czy zawsze będę mógł bo nie znam nowego planu zjazdów na polibudzie.
A co do usunięcia tłoku to wyznaczenie konkretnego miejsca dla startujących powiedzmy ten szutrowy parking nie na koronie. i jedna lub 2 osoby w kamizelkach które mają despotyczną władzę na dojeździe do startu
Nigdzie Was ta dyskusja nie zaprowadzi ... regulaminu nie zmienicie ....
Mówisz jakby to była przynajmiej ustawa sejmowa. Jaki problem zmienić regulamin?.
Regulaminu i te mistrzostwa chyba są dla nas, uczestników, a nie na odwrót. Problem w tym że trzeba było chcieć to zmienić.
Ostatnio zmieniony przez konradsadlik Pon Sty 16, 2012 20:05, w całości zmieniany 1 raz
Jak będzie kamizeleczka to chętnie pomogę ewentualnie jak by były 2 osoby było by super bo wiadomo czasem gumę trzeba zmienić, coś w aucie poprawić.
Ja mogę pomóc.
Chociaż wystarczy wprowadzić kary za wjazd na start poza kolejnością i nikt nie będzie musiał marznąć pilnując kolejki.
konradsadlik
prezes napisał/a:
Dyskusja jest wielce ciekawa, choć niestety jak zwykle spóźniona. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że dwie sprawy są od lat niemożliwe do spełnienia:
1. oby te propozycje padały przed zatwierdzeniem regulaminów przez PZM (na zakończeniu sezonu przewodniczący OKSSu czekał na propozycje, lecz ich nie było);
2. każdy podział na klasy będzie miał swoich przeciwników.
Ostatnio zmieniony przez ukanio Pon Sty 16, 2012 20:19, w całości zmieniany 1 raz
Konrad mi to leży jaki będzie regulamin ... taki, śmaki, profi w generalce czy też nie; czas jest liczony dla wszystkich jednakowo, a ja tam jeżdżę sobie dla ZABAWY.
Jak coś ugram to fajnie jak nie też dobrze ....
Co do kolejki mogę się zajmować jak będę na torze ale chyba to nie problem nawet dla średnio inteligentnej małpy z downem zapamiętać kolejność liczbo od 1 do 100
_________________ I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
[quote="STIG"]Może przestańmy już chwalić grabosa bo w samozachwyt popadnie Jak będzie kamizeleczka to chętnie pomogę ewentualnie jak by były 2 osoby było by super bo wiadomo czasem gumę trzeba zmienić, coś w aucie poprawić. No i nie wiem czy zawsze będę mógł bo nie znam nowego planu zjazdów na polibudzie.
Na pewno znajdzie się więcej chętnych do pomocy. Tylko zarząd ACH musi o tym napisać na forum. A jak wiemy, problem bałaganu na torze istnieje od dawna i był już nie raz przerabiany.
_________________ Przekupki w Neapolu krzyczą - Synu, to nie Fiat, to Abarth na Boga!
Ja posiadając auto klasy profi wolałbym się sprawdzić w bardziej ambitnych zawodach niż Rally Sprinty, a na tor wpadałbym dla zabawy.
Pożyjemy zobaczymy, dużo aut dobrze przygotowanych przyjeżdża robiąc ogromne WOW przed imprezą i po cichutku z głową w dół odjeżdżając z imprezy. Poza tym jest takie powiedzonko: gdyby baba miała wąsy... :]
ukanio napisał/a:
No cóż, ale sa też tacy, którzy mają satysfakcję z tego, że objechali kilka "maluchów", "cieniasy" i inne słabsze auta.
Wiesz, nie wiem czy Ty w ogóle oglądałeś pierwszą 10-tkę tego RSa?
wliczając profi 4 auta na 14 są z tej klasy.
Nie wiem o czym Ty piszesz...
No i tak w ogóle, nie popadajmy w skrajności, że pierwszeństwo powinni mieć członkowie automobilklubów - pamiętajcie, że te zawody są przede wszystkim dla raczkujących amatorów tego sportu!
co Tobie daje na naszym torze dobrze przygotowany samochód?? przede wszystkim liczy się dobra opona i dobry kierownik. Nie raz udowodnił to Patryk czy też Przemek Herc,Paweł Żelazo laguną w kombi był 3 w generalce Dobre auto można wykorzystać ale na odcinkach drogowych.A klasy to faktycznie pomyłka ,astra jeździ w profi bo ma klatkę a 200konna honda w klasie 3 .Osobiście mi to nie przeszkadza puchar można kupić za 20zł <rotfl>
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach