Wysłany: Wto Sty 10, 2012 22:03 Rozpoczynamy nowy sezon!!
Automobilklub Chełmski zaprasza na RallySprint Pamięci Piotra Bodzaka. Impreza rozpocznie się w niedzielę 15 stycznia o godz. 11.00 na Torze Lublin i będzie 1. rundą Pucharu Okręgu Lubelskiego w RallySprintach '2012.
Piotrek Bodzak był jednym z najbardziej utytułowanych kierowców naszego klubu, znanym z "bezkompromisowej" jazdy. W roku 2003 został mistrzem okręgu, a rok później zajął trzecie miejsce. W kolejnych latach startował już rzadziej, ale do roku 2007 plasował się w czołówce. Przyznam, że nie mogę odnaleźć informacji o wcześniejszych startach Piotrka i mam nadzieję, że ktoś je przypomni. Jego czarny golf był przez kilka lat bardzo znanym autem, a odważna jazda kierowcy wzbudzała duże uznanie. Piotrek ostatnio pracował jako kierowca TIRa. Zmarł 11 grudnia 2011 roku niedaleko Moskwy, jego ciało zostało znalezione w kabinie kierowcy, a szczegóły śmierci chyba nie są do końca jasne.
Tradycyjnie po kilkakrotnym zapoznaniu z trasą uczestnicy przejadą pięć prób zaliczanych do klasyfikacji końcowej. Po zakończeniu zawodów uczestnicy będą mogli się do woli "wyszaleć" na torze. W regulaminie na rok 2012 praktycznie nie ma żadnych zmian, więc nadal będzie pięć klas, a zwycięzcy klasyfikacji rocznych nie będą "zsyłani" do klasy profi. Na najlepszych jak zwykle czekają puchary i medale, a wśród wszystkich uczestników zostaną rozlosowane praktyczne upominki.
Kto zostanie pierwszym liderem tegorocznego cyklu rallysprintów? Przekonamy się w niedzielę.
P.S. Szukam kontaktu do Marcina "Martiniego" Szendały.
Ostatnio zmieniony przez siwy Sro Sty 11, 2012 08:36, w całości zmieniany 1 raz
Zawsze był terminarz w połowie lutego to czemu teraz miałoby być inaczej? Info o pierwszej rundzie masz prawie tydzień przed zawodami to chyba tez nie za późno?
Może ktoś krótko opisać podział klas na 2012 r w rally sprintach ?
1 klasa do 1100 ? czy do 1300 ?
2 klasa do 1600
3 klasa do 2000
4 klasa powyzej 2000
5 klasa profi ( auta 4x4 i powyzej 200Km , lub zbudowane wg załącznika J, osoby z licencją )
Czy zgadza sie powyzszy podział ?
_________________ TOR POZNAŃ - 1:57:287 WRX 218KM;)
Ostatnio zmieniony przez msjk6 Sro Sty 11, 2012 13:55, w całości zmieniany 1 raz
Może ktoś krótko opisać podział klas na 2012 r w rally sprintach ?
1 klasa do 1100 ? czy do 1300 ?
2 klasa do 1600
3 klasa do 2000
4 klasa powyzej 2000
5 klasa profi ( auta 4x4 i powyzej 200Km , lub zbudowane wg załącznika J, osoby z licencją )
Czy zgadza sie powyzszy podział ?
Czyli co, mam klatkę to jestem w klasie 5tej? Bo na WOŚP tak mnie wrzucono, co mam nadzieję, że było całkowicie przypadkowe.
Auto wprawdzie 4x4 ale moc poniżej 200.
_________________ Alfa 156 - dupowóz
Audi 90q- do zabawy
Czy ktos wie czy przy takim podziale klas:
1 klasa do 1300
2 klasa do 1600
3 klasa do 2000
4 klasa powyzej 2000
mozna startowac samochodem np 1.0 na wlasne życzenie w klasie 2?
Takie rzeczy to tylko w Lublinie.
W całej reszcie Polski jest normalnie.
Kto to wogóle wymyślił 4x4,200 koni???? A 250 konna honda która waży tone już w profi nie jedzie?? <szok>
A auto zgodne z załącznikiem J to co? Wystarczy że wymontuje się system gaśniczy z rajdówki i auto już nie jest zgodne z J. I wtedy już się jedzie w normalnej klasie?
Chyba że do profi zalicza się po wyglądzie, czyli oklejone auto do profi <mrgreen> <mrgreen> <mrgreen> Myślałem że w tm roku ktoś pójdzie po rozum do głowy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach