Wiecie co zapominacie chyba po co jeździmy.
Mi się wydawało że to fajna sprawa spotkać się z kumplami pogadać o samochodach i pojeździć w troszke innych warunkach (czytaj bezpieczniejszych) niż droga publiczna. A tu każdy (prawie) dostaje skurczu tylnej części ciała że to opony nie takie że upalanko że jedzonko (no może to to była przesada) ale nie o to chodzi.
R888 dopuszczone do ruchu chcesz kup nikt nie broni; slick torowy (ja mam) mam to jeżdże - co lepiej zakładać jakies stare i zdarte kapcie i czekać aż w zakręcie pierdykną a samochód oczywiście przez przypadek da dacha i trafi w kamerzyste (sorki za czarny scenariusz).
TO JEST MNINI MAX zabawa i gdzie jeździć jak nie tam na takich oponach.
Walka zbrojeń - BYŁA JEST I BEDZIE JAK NIE OPONY TO ZAWIESZENIE JAK NIE ZAWIESZENIE TO DROŻSZE I SZYBSZE SAMOCHODY ITD. TEGO SIE NIE OMINIE.
Moje wrażenia z MM <mrgreen> ; wrażenia po przeczytaniu forum i tematu rozmów <nie>
A wedlug mnie to przed początkiem powinno sie wjeżdzać na tor KAŻDY nie żeby rozgrzać opony (chociaz też) ale żeby wyczuc nawierzchnie samochód i zachowanie samochodu.
P.S. rozgrzewać to trzeba chyba tylko slicki bo
R888 kleją się nawet jak są zimne
_________________ Za wszystko zapłacisz kartą MASTERCARD, jazda własną Corsą BEZCENNA
Ostatnio zmieniony przez Sro Kwi 09, 2008 07:11, w całości zmieniany 2 razy
No faktycznie samochody widzow powinny stac gdzies z boku/odgrodzone bo ostatnio byl przyslowiowy burdel na kolkach Mam gdzies tasme dluga i jakies prety w chalupie moge wziac nastepnym razem, usprawnilo by to org.
Co do opon to uwazam ze na tego typu imprezie powinna byc przynajmniej na torze dowolnosc (sam nie mam slickow zeby nie bylo). To przeciez zabawa o pietruszke a przy okazji mozna cos tam potestowac. Upalanko mi nie przeszkadza, ale niektorym widac cisnienie skacze. Bosowie powinni to wziac pod uwage
pozdr.
Świetny Pomysł!!!! popieram byle nie było jak w karcerze popieram inicjatywę
[ Dodano: 2008-04-08, 23:21 ]
msjk napisał/a:
denis napisał/a:
moim zdaniem powinno być jakieś małe krótkie upalano dla każdego. np tam na górze.
albo pierwsza próba na niecałym torze a mała pozostała część przeznaczyć na upalano.
mam tu na myśli, jakiś kawałek prostej i zakrętu i tyle:)
tam na gorze mozna sobie jezdzic.
Jesli chcielibysmy robic takie pojezdzawki dla kazdego to strasznie przeciagnie impreze.
IMO lepiej zrobic dluzsza probe lub dodatkowa probe. <spoko>
Można zrobić kilkanaście aut za autem sędziego a nie pojedyńczo
Wiecie co zapominacie chba poco jeździmy.
Mi się wydawało że to fajna sprawa spotkać się z kumplami pogadać o samochodach i pojeździć w troszke innych warunkach (czytaj bezpieczniejszych) niż droga publiczna. A tu każdy (prawie) dostaje skurczu tylnej części ciała że to opony nie takie że upalanko że jedzonko (no może to to była przesada) ale nie oto chodzi.
R888 dopuszczone do ruchu chcesz kup nikt nie broni ; slick torowy (ja mam) mam to jeżdże - co lepiej zakładać jakies stare i zdarte kapcie i czekać aż w zakręcie pierdykną a samochód oczywiście przez prypadek da dacha i trafi w kamerzyste (sorki za czarny scenariusz)....
amen !!
ja jezdzilem juz i na płotnie i na toyo a jak widac w wynikach sie do nie przełozyło , albo sie umie jedzic i albo nie , jakis dystans do siebie chyba trzeba w tym wszytkim złapac , wypowiedz cytowana za 100 pnkt.
_________________ __________________________________
jeśli nie ma tego w google, to nie istnieje
do tej pory to ten MM byl pierwszym gdzie mielem jakies slicki =R888 wiec jak widac na zwyklej oponie tez mozna bylo smigac i jakos byc wysoko
tylko troche samozaparcia i ogarniac samochod nawet seryjny + jakies opony w miare ale tak w 90% i tez mozna byc wysoko, jak widze po wszystkich to naprawde tym co maja mozna o te 5s szybciej czasem jak nie lepiej , tylko trzeba mniej bledow robic , obrac optymalny tor itp, wykorzystywac caly tor itp ( moze to pokaze na kolejnym MM <rotfl> )
a brac slicki i dalej tak samo jezdzic ... po co placic jak mozna zerowym kosztem osiagnac cwiczac i udoskanalajac jazde , po pewnym czasie slicki pewnie beda pomagac ale tez trzeba sie nauczyc na nich jezdzic
co do opon - to zeby dobrze latac w moim przypadku nie musi byc slick(ja z moich nie jestem jakos bardzo zadowolony bo nigdy nie sa dogrzane jakbym chcial) tylko opona z bardzo bardzo sztywna scianka boczna.
Mi wszystkie opony wyklada bokiem - a na slicku tego nie ma przez co lepiej zakret sie pokonuje.
W chelmie na zusie zjezdzajac w dol opona mi sie kladzie a predkosci tam sa kosmicznie male.
Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 10:19
mysle ze strefa dla kibicow i dla zawodnikow to dobry pomysl.
wystaczyla by TABLICZKA wbita przy drodze na dol:
OD TEGO MIEJSCA WJAZD TYLKO DLA ZAWODNIKOW.
miejsce dla samochodow kibicow powinno sie konczyc tak gdzie oznaczylem czerwona linia
zawodicy by mieli miejsce odpowiednie by podjechac na start oraz by rozgrzac samochod.
nie mowie ze kibice nie moga tu stac, chodzi wylacznie o ich samochody
_________________ Nie umiem jeździć, ale lubię
Ostatnio zmieniony przez pilachgt6 Sro Kwi 09, 2008 10:37, w całości zmieniany 1 raz
popieram podział stref bo na MM w marcu wlasnie przez tlok i przepychanie pomiedzy zawodnikami a kibicami wbijajacymi sie pod linie startu mam uszkodzony zderzak
nie rozumiem po co cokolwiek robic pod jakies bmw ktore nie ma gdzie kapcia palic.
skoro ktos jest kibicem to przyjezdza ogladac, ktos chce sie wyzyc to startuje
no cóż rzucilem hasło zostało podchwycone i pomysl załąpał więc następnym razem trzeba tak zrobic i już ! mysle ze pierwsza wersja byla nieco lepsza ale do malej korekty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach