czyli Xenon w zwykłej lapmie to tylko "wiejski tjuning" ??
owszem i ma racje !
1 musisz spolerować szkło na gładko
2 musisz miec auto poziomowanie lub regulacje ( ale nie taka ze sam podkręcasz pod maska tylko przy desce rozdzielczej)
3 spryskiwacze
4 wycieraczki
5 homologacja
wszystko co wychodzi z fabryki to seria i tak ma byc, każde inne ulepszenia to utrata homologacji na poszczególne elementy tak jak i oświetlenie rejestracji ! ma być białe lub żółte światło padające na rejestracje a nie niebieskie!
a żeby poprawić sobie widoczność to Polecam wyciągniecie lamp i Przeczyszczenie kloszy i szkła oraz wymiana żarówek na nowe i jest o niebo Lepiej ! i nic nie trzeba kombinować ze światło za słabe ze to ze tamto !
no i o to mi chodziło!! rozmawiałem z różnymi ludźmi którzy posiadają w zwykłych reflektorach żarówki xenonowe jedni polecają zaś inni odradzają... czytałem na forach i tak samo zdania są podzielone Ale zostaje przy osram NIGHT BREAKER <spoko>
.....hiihih. nie daje rady czytajac to co piszecie. osram "night braker" to nie jest zaden pseudo xenon, anii zadny wiejski tuning. jest to zarowka z homologacja ktora daje 90% wiecej swiatła i jest 10% bielsze. wszystkie zarowki produkowane przez firme osram maja homologacje....+30%. +50%, +90%, "blue" oraz "allseason". jestem w 100% przeciwny montowaniu do aut swiateł xenonowyh bez homologacjii, samopoziomowania i spryskiwaczy....nie wspomne o marketowych zatowkach "ala xenon". ....zarowki osram mozna kupic bez potrzeby zamawiania w auto-euro na nr. klienta AK chełm 5991. pozdro
hm to nie wiem czy Ty źle zrozumiałeś hehe czy wszyscy tak samo zrozumieli <mrgreen>
night braker mam aktualnie zamontowane i je gorąco polecam... Kupując je miałem pewność ponieważ mają homologację, ale co do żarówek xenonowych typu 6000k lub 8000k wolałem zapytać tu
a i a'la xenon to ja już nie wspominam bo po pierwsze to typowy wiejski tuning, po drugie świecą gorzej od zwykłych żarówek żółtych :]
Ostatnio zmieniony przez koval Pią Lip 25, 2008 21:45, w całości zmieniany 1 raz
koval, czy ty myślisz, że ja nie rozróżniam żarówek typu night breaker od HID czy xenonów? Pisałem o takich ludziach którzy nie spełniają tych 5 pkt zapisanych przez adas.
koval napisał/a:
ale co do żarówek xenonowych typu 6000k lub 8000k wolałem zapytać tu
a i a'la xenon to ja już nie wspominam bo po pierwsze to typowy wiejski tuning, po drugie świecą gorzej od zwykłych żarówek żółtych :]
Oba jak dla mnie to wiejski tuning i tyle. Ponadto samej żarówki xenon nie możesz zamontować w samochodzie. Potrzebne jest spełnienie tych 5 pkt. Wszyscy są wielcy inżynierowie do poprawiania fabryki, a wychodzi jak wychodzi coraz więcej półgłówków na drodze.\
adas napisał/a:
a żeby poprawić sobie widoczność to Polecam wyciągniecie lamp i Przeczyszczenie kloszy i szkła oraz wymiana żarówek na nowe i jest o niebo Lepiej ! i nic nie trzeba kombinować ze światło za słabe ze to ze tamto !
night braker mam aktualnie zamontowane i je gorąco polecam... :][/quote] i oto mi chodziło:D
[ Dodano: 2008-07-27, 12:09 ]
koval napisał/a:
hm to nie wiem czy Ty źle zrozumiałeś hehe czy wszyscy tak samo zrozumieli <mrgreen>
night braker mam aktualnie zamontowane i je gorąco polecam... Kupując je miałem pewność ponieważ mają homologację, ale co do żarówek xenonowych typu 6000k lub 8000k wolałem zapytać tu
a i a'la xenon to ja już nie wspominam bo po pierwsze to typowy wiejski tuning, po drugie świecą gorzej od zwykłych żarówek żółtych :]
[ Dodano: 2008-07-27, 12:10 ]
I o to mi chodziło <spoko>
Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Wto Lip 29, 2008 13:00
duzo lepsze sa PHilipsy 150 niz Osram Braker (obie mialem)
ale roznica w cenie tez jest, a juz przy Osram lepiej sie jezdzi niz przy starych lub najtanszych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach