FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
gdzie strojenie????
Autor Wiadomość
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Pon Mar 20, 2006 23:56   

Cytat:
właśnie planuje zakupić i sie bawić.

uderz na forum MS dostaniesz płyteczkę za niewiele pieniążków i najlepiej na początek V2 , mniej zrypane a i tak wypasione :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
 
kazik 
streetracer
FK Autoserwis

Auto: sti
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 794
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 12:14   

TTomek napisał/a:
kazik napisał/a:
teraz właśnie w weekend był kurs AEM-a w Vtg


a później sprzedaj i wystroj AEM-a w Lublinie :haha: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


ale lexy o to nie pytał czy sprzeda,tylko czy organizowane są takie kursy więc dałem mu przykład :spoko:
_________________
// FK Autoserwis Lublin ul.Zemborzycka 116C //
 
 
 
leszczo 
znawca


Auto: syrena 105l
Skąd: Świdnik
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2004
Posty: 92
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 18:25   

kazik napisał/a:
TTomek napisał/a:
kazik napisał/a:
teraz właśnie w weekend był kurs AEM-a w Vtg


a później sprzedaj i wystroj AEM-a w Lublinie :haha: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


ale lexy o to nie pytał czy sprzeda,tylko czy organizowane są takie kursy więc dałem mu przykład :spoko:



a ttomek napisal moze nie dokladnie a powinno byc tak zeby odbyc to szkolenie musisz byc ich przedstawicielem i tym chandlowac a co gorsze zeby zostac przedstawicielem to raczejobligujesz sie do kupma powiedzmy 2 egzemplazy wiec kazdy ma racje ale na swoj sposob

i co wynika? a to zeby sie nauczyc strojenia to albo bawisz sie na swoim sam. albo kolegi/klijenta albo pracujesz u kogos kto to potrafi i go podgadasz a potem otwierasz swoje lokum a jemu podkladasz SWINIE[najczestrze przypadki w polsce] albo zalatwiasz sobie legal robote za granica w celach edukacyjnych i potem zostajesz ich przedstawicielem albo i nie jak sobie zechca[w tym czasie placa jak studentowi a okres nauki od 3 miesiecy do 2lat!!] albo masz kupe siana i robisz sobie kursy i szkolenia obojetnie czy u nas czy zagranica i tak bedzie kosztowalo to woreczek kasy wybor nalezy do ciebie
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 18:45   

Tak czy siak ekonomiczniejsze jest wysadzanie swoich silników :rotfl:
_________________
 
 
 
leszczo 
znawca


Auto: syrena 105l
Skąd: Świdnik
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2004
Posty: 92
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 20:00   

dokladnie 2 moze 3 i umiesz stroic i remontowac :haha:
 
 
daniel 
technical monster
hondatech.pl


Auto: CRV
Skąd: Czechów
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 16 Cze 2004
Posty: 1493
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 20:11   

leszczo napisał/a:
dokladnie 2 moze 3 i umiesz stroic i remontowac :haha:


do tego dochodzi koszt sondy AFR, bez której nie ma mowy o strojeniu.

Żeby taka inwestycja się zwróciła to policz ile aut musiałbyś wystroić. A później znajdz tylu chętnych, którzy się zgodzą żebyś się uczył na ich silniku.
_________________
www.hondatech.pl

Piszę poprawnie po polsku


あなたの車についての議論
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 20:59   

Wg mnie sonda AFR to absolutna podstawa, ale EGT przydaje się kuresko, zresztą znany tuner odpowie zaraz :D
_________________
 
 
 
daniel 
technical monster
hondatech.pl


Auto: CRV
Skąd: Czechów
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 16 Cze 2004
Posty: 1493
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 21:15   

A oprócz TTomka to ktoś ma w ogóle taką sondę?
_________________
www.hondatech.pl

Piszę poprawnie po polsku


あなたの車についての議論
 
 
 
leszczo 
znawca


Auto: syrena 105l
Skąd: Świdnik
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2004
Posty: 92
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 21:38   

znam kilku gazownikow ktorzy maja i nie tylko gazojady to posiadaja znam takich co do zakladu kupili gpsa zeby klijent wiedzial ile mu przeklamuje licznik i ewentualnie jakie ma zalozyc opony zeby bylo ok
 
 
daniel 
technical monster
hondatech.pl


Auto: CRV
Skąd: Czechów
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 16 Cze 2004
Posty: 1493
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 22:35   

Tego typu sondy z data logami ?
http://www.innovatemotors...roducts/lm1.php
_________________
www.hondatech.pl

Piszę poprawnie po polsku


あなたの車についての議論
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 23:26   

daniel napisał/a:
Tego typu sondy z data logami ?
http://www.innovatemotors...roducts/lm1.php


very good sonda...taką posiadam :D
ma jedną wadę...ale to ne jest wada tej firmy tylko ogólnie... sondy lecą jak pop%$#ne...ja musiałem znależć przez to mete na sondy tańsze niż 120$ bo inaczej dokladałbym do auta każdego conajmniej 30$...
...a gaziarze mają ...zgadza sie...tylko poproś któregoś "świadomego" , żeby zbadał ci przedawkowaną benzynę to sie zgodzi...pierwsze 2 razy :D :D :D ...po czym przejdzie mu ochota na wymianę sondy , bo bedzie wolał za to przewalić z 50 wózków na gazie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Aktualnie w czasie wolnym od nerwów pracuję nad mikrofonem do logowania pracy silnika, gdyż dochodzę do wniosku , że jeżeli silnik ma być wystrojony tiptop to AFR i dwukanałowe EGT(takie posiadamy :mrgreen: :mrgreen: :v ) jest OK ale nie do końca...
A najlepszy jest wielokanałowy logger instalowany np na 2 tygodnie jazdy auta...ale to może w przyszłą zimę ruszy :(
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 23:30   

poza tym LM1 jest o tyle w pytę , że możesz go założyć jako kontroler AFR na stałe w aucie i bedziesz dostrajał skład w kompie w/g zadanych wartości...tylko kto wyda jednorazowo kasę na taki "board kompiuter" , żeby mieć spokojną głowę :/ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 23:37   

leszczo napisał/a:
dokladnie 2 moze 3 i umiesz stroic i remontowac :haha:


sądzę ze to mało...chyba ze mowa o tym samym silniku...przyjeżdzaa następny typ i trzeba od nowa określić "granice jego wytrzymałości" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(zgłoszę do admina wniosek o powrót do opcji " dodano...")
 
 
 
lexy 
Specjalista
Prochip Nałęczów


Auto: astra
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2004
Posty: 189
Wysłany: Sro Mar 22, 2006 17:27   

leszczo napisał/a:
dokladnie 2 moze 3 i umiesz stroic i remontowac :haha:


ale uczyć sie trzeba na czymś :)
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sro Mar 22, 2006 17:55   

To dwukanałowe EGT mają odemnie :mrgreen: mam po 1300zeta takie :mrgreen:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam