Auto: SDI po czipie
Skąd: Czechów Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 612
Wysłany: Pią Wrz 07, 2007 19:19
Paweel napisał/a:
to chyba je woskowałeś
kiedy Ty wydoroślejesz dzieciaku? Twoje zaczepki są już tak żenujące ze odechciewa sie ich czytać... Ale to jest forum publiczne i czytać trzeba!... Paweł oceniasz ludzi z góry! Tylko po co? Nie masz nawet pojęcia o człowieku a już piszesz ze chyba tylko woskował auta w ASO!
Chłopaczyna jest profi lakiernikiem i wie co robi, jeśli Ty całe życie trafiasz na jakiś drutów to wybacz ale uprzedzenia zachowaj na potem... I nie najechałem na Ciebie ze względu na to ze Michał(lepiej) jest Moim kolegą Tylko ze wzgledu na to że to XXX post w karierze tego forum w którym oceniasz człowieka z góry... Tyle odemnie... pzdr
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Sob Wrz 08, 2007 12:24
kicek napisał/a:
...
to już chyba ustalone że
[ Dodano: Sob Wrz 08, 2007 14:28 ]
lepiej napisał/a:
ale co w tym takiego dziwnego jesli polozysz pultorej warstwy lakieru a musisz chociaz tyle
zeby efekt byl to jest grubosc kliszy wystarczajaca ok 40 mikronow zeby paapierkiem i traizakiem przeleciec nic w tym dziwnego takie teraz sa materialy niesa tanie ale warto czasy matadora i farekli sie koncza jak taki kozi jestes to dawaj pomaluj baza wodna i sie wtedy pochwal swoim wyczynem
lakier wodny tez jest dostepny na rynku ale ty juz pewnie juz te technologie opanowales do perfekcji bo z tego co widze za niezlego kozaka sie masz to moze jakis dyplom pokazesz ze szkolen lub zawodow.Ja fordoska technologie naprawy rdzy juz znam prawie rok tam spedzilem skoda i honda tez dobrze jest mi znana obecnie w peugocie pracuje niema problemu zapraszam sory za byki dyslekcje mam
to ile u Ciebie na profesjonalnym materiałach kosztuje polerka auta ?
może odszczekam to co napisałem ... ale musiałbym sie przekonać
miernikiem wyszła nam podwójna warstwa na błotnikach ... x2 grubosc fabryczna ...
tylne błotniki w Astrze 2
oczywiście polerować chciałbym całe auto
[ Dodano: Sob Wrz 08, 2007 14:30 ]
Drift_King napisał/a:
Czytam Twoje posty i zastanawiam się kiedy zrobiłeś się taki kozak i mistrz,jeszcze pare lat temu jak odpalałeś pod Capri repa z pychu zeby placka zawieść to taki mądry nie byłeś.
Pozdrawiam!
czasy sie zmieniają ... u mnie też nieco sie pozmieniało ... a od czegoś każdy zaczyna
ja tam bylem dumny z tego "repa" jak to określiłeś,zapracowałem na niego podobnie jak teraz na astre
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
polerka calego dwie stewki jesli jest bardzo spanachany najpierw musze zobaczyc co i jak jaki stan to powiem dokladnie wazny jest tez kolor czy metal czy akryl to duza różnica jedno warstwowki sa bardziej pracochlone ogulnie wirtualnie nic niemoge dokladniej powiedziec jak chcesz sie ustawic to na PW zobacze i dokladnie powiem jak sie sprawa ma ale problemu niema z polerka jest kwestia odpowiednigo podejscia do auta a kazde auto jest inne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach