FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:50
Kryterium Asów 2007
Autor Wiadomość
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 00:00   

mialem okazje pojechac z wyrzykiem na zapoznaniu :D to jak objechal beczke to naprawde mega respekt :) az mi sie w glowie zakrecilo :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
prezes 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 465
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 00:06   

KLOCEK napisał/a:
mi to się podobała tylko sytuacja z beczkami, a mianowicie kiedy to Pan Maciejewski wjechał w wyżej wymienione , każdy inny (no może po za jeszcze innym panem w samochodzie marki mitasubiczi) dostał by za to 10 sek. kary Czekałem tylko na to kiedy to Pan Piotr zacznie przestawiać opony , a wtedy to i one przestały by się liczyć w karach . Wspomnieć by należało też o magicznym awansie Pana Z.Steca do kryterium oraz o zniknięciu jednej z planowanych prób

the end


Gdybyś zadał sobie trochę trudu to w regulaminie przeczytałbyś, że "Za przewrócenie lub przesunięcie elementów ograniczających szerokość toru (słupków lub opon) – 10 sekund za każdy element." Tylko za to kary przewidywał regulamin!! Wyrzyk też przewrócił beczkę i nie dostał. Hołek zresztą również zdemolował beczkę na Karowej i też nie dostał! Trzymajmy się regulaminów bo bez tego będzie znacznie gorzej.

Jeśli 491,92 jest lepszym wynikiem od 490,38 to faktycznie awans Steca jest "magiczny"!

Jak wiecie uczestnicy KA spóźnieni dotarli na uroczystość zakończenia sezonu już po godz. 16tej. Gdyby więc jedna z prób nie "zniknęła" impreza zakończyłaby się około 18tej. Układając harmonogram godzinowy opierałem się na prognozach pogody, które nie przewidywały śniegu w tym czasie. Stało się jednak inaczej i na tym lodowisku przejazd który miał trwać dwie minuty trwał cztery. Z czegoś musieliśmy zrezygnować, a z punktu widzenia kibiców (to dla nich głównie jest ta impreza!) znacznie atrakcyjniejszy był przejazd "Karowej" niż jeszcze jedna podobna próba.

Bardzo cenię sobie konstruktywną, budującą krytykę, jednak takie pierdo...enie Klocka za pomocą młotka to krytykanctwo rodem z magla! Może jednak więcej jedź!

[ Dodano: 2007-12-18, 00:10 ]
Martini napisał/a:
Co do atmosfery to widze ze od zawsze na KA jest ona gesta w takim razie istnieje pytanie czy jest sens organizacji imprezy po której wiecej jest osób zniesmaczonych niz zadowolonych ????



Moim zdaniem dwóch czy trzech zakompleksionych malkontentów nie stanowi jednak większości. Z całą pewnością 9. KA się odbędzie i już teraz możemy się wspólnie zastanowić co zrobić, żeby było lepsze.
 
 
msjk6 
drifter

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 310
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 00:25   

prezes napisał/a:
z punktu widzenia kibiców (to dla nich głównie jest ta impreza!) znacznie atrakcyjniejszy był przejazd "Karowej" niż jeszcze jedna podobna próba.

Z całą pewnością 9. KA się odbędzie i już teraz możemy się wspólnie zastanowić co zrobić, żeby było lepsze.


Calkowicie sie zgadzam.

Kryterium Asów pozwala sie zmierzyc z kierowcami z licencjami, ktorzy scigaja sie profesjonalnie, co daje mobilizacje do scigania sie w mini maxach, kjs itd aby otrzymac zaproszenie.
 
 
 
KLOCEK6 
drifter
KlocekMonsterGaraż


Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 310
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 01:02   

prezes napisał/a:
Gdybyś zadał sobie trochę trudu to w regulaminie przeczytałbyś, że "Za przewrócenie lub przesunięcie elementów ograniczających szerokość toru (słupków lub opon) – 10 sekund za każdy element." Tylko za to kary przewidywał regulamin!! Wyrzyk też przewrócił beczkę i nie dostał. Hołek zresztą również zdemolował beczkę na Karowej i też nie dostał! .


widzę że prezes, albo udaje że nie wie o co mi chodzi albo ma pamięć dobrą ale krótką

Cytat:
Trzymajmy się regulaminów bo bez tego będzie znacznie gorzej


pozwolę sobie kiedyś przytoczyć tą część wypowiedzi

prezes napisał/a:
Jeśli 491,92 jest lepszym wynikiem od 490,38 to faktycznie awans Steca jest "magiczny"!

skoro już mówimy o wynikach to rozumiem że oficjalne wyniki znajdują się już w PZM ??

prezes napisał/a:
jednak takie pierdo...enie Klocka za pomocą młotka


nie ma to jak na koniec zabłysnąć intelektem :o
_________________

 
 
 
ewelos 
Specjalista
ewelka


Dołączyła: 25 Mar 2007
Posty: 185
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 08:10   

arsen napisał/a:
prezes napisał/a:
co zrobić, żeby było lepsze.
troche subarynek dorzucic do Lancerów i moze jakiec C4 i jakies pucharowe 206 :D i załatwic mi urlop :D <mrgreen> <mrgreen> <mrgreen>


i mnie też!! Albo chpociaż imprezę zorganizować w niedzielę...
 
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 09:31   

http://www.rallyonline.pl/index.php?1&
w wielu fajnych miejscach pisza o tych zawodach, wiec moim zdaniem udana impreza.
szkoda ze nie odbyl sie jeszcze jeden przejazd. no ale niestety napiety terminarz i fatalne warunki zmusily do tego organizatorow, wiec nie ma co im tego miec za zle.
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
 
 
 
szampanek 
znawca

Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 63
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 10:40   

prezes napisał/a:


Trzymajmy się regulaminów bo bez tego będzie znacznie gorzej.



Skoro tak trzymamy sie regulaminu Panie Prezesie, to proszę odpowiedzieć, dlaczego Zbigniew Stec jechał bez kasku?
W regulaminie uzupełniającym w pkt. 7 napisane jest "(...). Trasę prób uczestnicy pokonują z zapiętymi pasami bezpieczeństwa i w kaskach ochronnych."

Czyli wychodzi na to, że interpretacja regulaminu jest zależna od tego kto w danej chwili jedzie? Czy tak?
 
 
mikae 
prawdziwy tuner
ten zły


Auto: czarny mietek
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 553
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 16:22   

szampanek napisał/a:

Czyli wychodzi na to, że interpretacja regulaminu jest zależna od tego kto w danej chwili jedzie? Czy tak?

Przecież to normalnie nie wypada żeby Pan Szef Ralliartu zakładał kask na głowę.
Szampanek nie wiedziałeś, że interpretacja regulaminu należy do Prezesa?
To On decyduje kto może jechać w kasku kto nie, kto może w czasie prób wozić pasażerów w samochodzie... a poza tym to się czepiasz bo On niczego nie widział. :[
_________________
jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno

___________________________________

"Zbuduj swoją stronę www w 30 minut!"

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
Martini6 
Widać, że się stara

Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 27
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 20:51   

Panowie ostanio jestem deliktanie z boku imprez w rajdowych ale jak widze nic sie nie zmienilo od czasu jak aktywnie w tym uczestniczyłem.

Osobom które krytykuja organizatora (czytaj Prezesa) polecam samemu zorganizowac impreze. A nastepnie imprezę, z której wszyscy !!! Będa zadowoleni bo jak zawsze bedzie biadolenie że a to próby za szybkie a to za wolne a to nie mialem opon a to ten a to tamten nie trzymal sie regulaminu tylko ze jak jest impreza to nikt nie ma odwagi gęby otworzyć.

Organizatorom przyszłych imprez polecam jak najszersze myslenie o tym co mogą wyczyniac zawodnicy tak skonstruowac regulamin imprezy zeby nie było zadnych niedomówień. Następnie trzymac sie ZAWSZE regulaminu, chociazby to kosztowało eliminacje kilku zawodników. Trzeba budowac profesjonalizm od imprez typu MINIMAX, KJS zeby na przyszłosc ludzie wiedziali co grozi za nietrzymanie sie regulaminu i udawanie ze wszytko jest ok.

Pozdrawiam
 
 
abarthi 
drifter


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 322
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 23:00   

msjk napisał/a:
pozwala sie zmierzyc z kierowcami z licencjami,
prawda tylko taka, ze kto z nas i czym może sie mierzyc z 300 konnymi lancerami? Gdyby nie było tak ślisko, to umiejętności Pana Marka, czy Kierowcy Astry na nic by się zdały, bo Lancery prowadzone nawet bardzo kiepsko odjechały by każdemu.

[ Dodano: 2007-12-18, 23:07 ]
Martini napisał/a:
Organizatorom przyszłych imprez polecam jak najszersze myslenie o tym co mogą wyczyniac zawodnicy tak skonstruowac regulamin imprezy zeby nie było zadnych niedomówień
A przecież materiał do wyciągania wniosków jest poteżny - Ak Chełmski organizuje multum impez, regulaminy więc możnaby udoskonalać wręcz do perfekcji. A jeżdżąc po imprezach w innych okręgach wiem, że profesjonalizm organizacji + ciekawe próby, zostają w głowie na długo i potem się na taką imprezę wraca lub nie (patrz: np Radom na +)
_________________
- www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
Ostatnio zmieniony przez abarthi Wto Gru 18, 2007 23:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
prezes 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 465
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 23:19   

[quote="KLOCEK"]
prezes napisał/a:
Gdybyś zadał sobie trochę trudu to w regulaminie przeczytałbyś, że "Za przewrócenie lub przesunięcie elementów ograniczających szerokość toru (słupków lub opon) – 10 sekund za każdy element." Tylko za to kary przewidywał regulamin!! Wyrzyk też przewrócił beczkę i nie dostał. Hołek zresztą również zdemolował beczkę na Karowej i też nie dostał! .


widzę że prezes, albo udaje że nie wie o co mi chodzi albo ma pamięć dobrą ale krótką

jest też trzecia możliwość: naprawdę nie wiem o co Ci chodzi!

prezes napisał/a:
Jeśli 491,92 jest lepszym wynikiem od 490,38 to faktycznie awans Steca jest "magiczny"!

skoro już mówimy o wynikach to rozumiem że oficjalne wyniki znajdują się już w PZM ??

tak, razem ze sprawozdaniem, w przeciwieństwie do wyników mini sprintów, które organizował AK Lubelski <lol>
 
 
szampanek 
znawca

Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 63
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 23:35   

prezes napisał/a:


tak, razem ze sprawozdaniem, w przeciwieństwie do wyników mini sprintów, które organizował AK Lubelski <lol>



Faktycznie wyników z Mini-Sprintów nie ma, bo organizowalismy Mini-Maxy. A powyższe wyniki wpłynęły normalnie panie szanowny.
 
 
KLOCEK6 
drifter
KlocekMonsterGaraż


Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 310
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 23:40   

prezes napisał/a:
naprawdę nie wiem o co Ci chodzi!


no to już niestety nie jest moja wina i nie mam na to żadnego wpływu :]

prezes napisał/a:
w przeciwieństwie do wyników mini sprintów, które organizował AK Lubelski


no i znowu nie poszło , bo wyniki były u Prezesa Czerniaka zawsze w dzień po imprezie :]
Ostatnio zmieniony przez KLOCEK6 Wto Gru 18, 2007 23:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
stux 
znawca


Auto: 205mi16
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 78
Wysłany: Sro Gru 19, 2007 00:34   

Z perspektywy widza calkiem dobrze to wygladalo. Co prawda bylem po raz pierwszy i nie mam porownania. Oczywiscie gdyby samochody nie tanczyly na lodzie widowisko byloby o wiele ciekawsze, no ale coz ... Tak czy inaczej Lancery robily wrazenie oraz huk :) Choc chyba wiecej ich stalo niz jezdzilo.

Dolaczam sie do pyt. lexy'ego, dlaczego felcie Palonki nie jezdzily? Przejazdy probne poza torem jak i sam samochod robily niesamowite wrazenie <szok>
_________________


GALLERY
Ostatnio zmieniony przez stux Sro Gru 19, 2007 00:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
HaGie6 
prawdziwy tuner
Pomylone Gary


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 519
Wysłany: Sro Gru 19, 2007 17:26   

Cytat:
Taniec na lodzie

KRYTERIUM ASÓW TORU LUBLIN


Piotr Maciejewski wygrał po raz piąty. Gdy na czarnym leży białe, to wiadomo, że jest ślisko, a w takich warunkach moc silnika nie wystarczy. Wtedy liczą się umiejętności. Mogli się o tym przekonać kibice, oglądający w sobotę 8. Kryterium Asów Toru Lublin. Na cienkiej warstwie lodu nawet najlepsze zimowe opony nie zapewniały przyczepności.

Organizowane przez Automobilklub Chełmski kryterium tradycyjnie kończy sezon sportów samochodowych w okręgu lubelskim. Startują w nim zaproszeni kierowcy, zarówno bez licencji, ale z sukcesami w rajdach okręgowych, jak również zawodnicy znani z mistrzostw Polski. Amatorzy na pierwszy rzut oka wydają się nie mieć żadnych szans, ale czasem wspomaga ich pogoda.

Tak też było tym razem. Cienka warstwa lodu, pokrywająca nawierzchnię toru kartingowego, sprawiła, że auta się ślizgały, a kierowcy częściej walczyli o utrzymanie zaplanowanego kierunku jazdy niż o uzyskanie dobrego czasu. Dotyczyło to również zawodników startujących w samochodach z napędem na cztery koła. Co ciekawe, w tych warunkach lepiej spisywały się seryjne mitsubishi lancer niż ich rajdowe wersje. Przekonał się o tym chociażby Zbigniew Stec, który mając do dyspozycji jeden z lancerów używanych podczas Rajdu Barbórka był wolniejszy od swojego syna Sebastiana, jadącego cywilną wersją.

Za sprawą wydłużających się czasów przejazdu rozegrano tylko dwie z trzech zaplanowanych prób. W klasie aut o pojemności silnika do 1150 ccm wygrali Sylwester Mazurek i Radek Paluch (AK Chełmski; fiat 126p; 498,5) przed Arkiem Krauze i Michałem Jusiakiem (AK Chełmski; ford fiesta; 522,8) oraz Markiem Zawadzkim i Martą Stańczyk (AK Tomaszowski; fiat CC; 524,4). W klasie do 1600 ccm najszybsi byli zdobywcy trzeciego miejsca w tegorocznym Pucharze Peugeota Tomek Dąbrowski i Igor Stasz (AK Chełmski; Peu-

geot 206; 478,3). Drugie miejsce zajęła ta sama załoga, ale z Igorem za kierownicą (500,5), a trzecie Piotr i Magda Mizak (AK Chełmski; honda civic; 510,2). W klasie trzeciej wygrał Tomek Krynica, jadący z Wojtkiem Lipą (AK Chełmski; opel astra; 488,3), wyprzedzając Pawła Borzęckiego i Macieja Wilczyńskiego (AK Chełmski/Lubelski; daewoo lanos; 491,9) oraz Jacka Węcławskiego i Tomka Kowalika (AK Chełmski; opel astra; 503,7). Klasę czwartą zdominowali zawodnicy korzystający z czteronapędowych aut. Najszybsi okazali się mistrzowie Polski w klasie A6 Piotr Maciejewski i Piotr Kowalski (AK Polski Warszawa; mitsubishi lancer; 450,6) pokonując Tomasza Berdysa i Kamila Wójcika (mitsubishi lancer; 452,6) oraz Przemka Gawina i Jakuba Jankowskiego (Automobilklub Wschodni; audi quattro; 463,7).

Najlepszych siedem załóg przeszło do drugiej części zawodów nazwanych szumnie Karową Toru Lublin (to za sprawą nawrotu dookoła beczki i zawrotu za ustawioną bramką). W dwóch przejazdach (czas poprzednich prób nie był liczony) najszybszy okazał się Piotr Maciejewski, wyprzedzając Marka Wyrzykowskiego jadącego z Jakubem Jankowskim (AK Wschodni; audi quattro) oraz Tomasza Berdysa.

– Jestem zaskoczony kolejnym sukcesem – mówił po zawodach Piotr Maciejewski. – Znów udało mi się zmobilizować i pojechać technicznie bez zbędnych uślizgów, walcząc o cenne sekundy. Zwycięstwo w tych warunkach jest tym bardziej cenne, szczególnie po ostatnich dwóch próbach, w których wypracowaliśmy dużą przewagę nad konkurentami.


mysle ze temat mozna zamknac
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam