Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pią Lut 12, 2010 12:10
w zasadzie to wszystkie opony z wyzszego segmentu sa ok, z tym ze potenzy (wg mnie i moich doswiadczen) najlepiej sie sprawdzaly jesli chodzi o przyczepnosc/trakcje itp ale tez najszybciej sie zuzywaly (mialem i re050a w run flacie ale jeszcze lepsze byly pole position S02 czy jakos tak z tym ze katalogo szt w 235/45r17 wtedy kosztowala ok 1300pln), nie milo wspominam tylko goodyear f1 (bieznik gsd2 i 3) bo wyjatkowo latwo uszkadzaly sie w nich boki opony (wychodzily bable)... ostatni sezon mialem marshal power racer (bodajze 2) i tez fajnie sie jezdzilo ( kupilem glownie dlatego ze nowe mialem w bardzo dobrej cenie)
tak jak pisalem wczesniej co bys nie kupil jak kupisz nowe bedziesz zadowolony (oczywiscie z segmentu HP)
slg napisał/a:
napewno nie przereklamowany falken czy toyo.
w tym sezonie bede testowal wlasnie toyo na innym aucie...
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Pią Lut 12, 2010 13:00
"opony Toyo R888 nie są dopuszczone do ruchu miejskiego - nie posiadają homologacji. Jeżeli chodzi o dopuszczenie do ruchu - posiada tylko certyfikat opony wyścigowej ECE."
no maxszroty zdecydowanie były najgorsze , ale miałem je tyko pare dni , więc wypadły mi już z pamieci na szczescie
"opony Toyo R888 nie są dopuszczone do ruchu miejskiego - nie posiadają homologacji. Jeżeli chodzi o dopuszczenie do ruchu - posiada tylko certyfikat opony wyścigowej ECE."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach