Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 07:31 I Runda Turystyczno-Nawigacyjnych Mistrzostw Okręgu Lubelski
I Runda Turystyczno-Nawigacyjnych Mistrzostw Okręgu Lubelskiego PZM '2012
Automobilklub Lubelski zaprasza do udziału w I Rundzie Turystyczno-Nawigacyjnych Mistrzostw Okręgu Lubelskiego PZM ‘2012.
Impreza odbędzie się w sobotę 21 kwietnia 2012 r. Celem rajdu jest zachęcanie do czynnego wypoczynku, uprawianie turystyki samochodowej, poznawanie historii, kultury i walorów turystycznych Lubelszczyzny.
Rozpoczęcie imprezy o godzinie 10.00, Centrum Targowo-Wystawiennicze Targów Lublin S.A., ul. Dworcowa 11 (Park Ludowy). Trasa wiodła będzie po okolicach Lublina, z zakończeniem rajdu w Lublinie i liczyć będzie około 90 km.
Program rajdu:
10:00 – 10:30 – odbiór administracyjny;
10:30 – uroczyste otwarcie rajdu, odprawa załóg;
11:00 – start pierwszej załogi na trasę;
14:30 – meta pierwszej załogi, posiłek;
około 16:00 – podanie wyników nieoficjalnych;
około 16:15 – podanie wyników oficjalnych, uroczyste zakończenie rajdu.
Program godzinowy może ulec zmianie.
Rajd będzie przeprowadzony według Regulaminu Turystyczno-Nawigacyjnych Mistrzostw Okręgu Lubelskiego PZM ‘2012, uzupełniony Regulaminem Uzupełniającym.
Rajd jest imprezą otwartą dla wszystkich chętnych, jednak punkty do klasyfikacji TNMOL zdobywają wyłącznie uczestnicy zrzeszeni w klubach i sekcjach Okręgu Lubelskiego Polskiego Związku Motorowego.
Załogę stanowi kierowca i pilot, ewentualni pasażerowie są osobami towarzyszącymi, którzy nie mogą brać udziału w konkurencji testów i próbie sprawnościowej.
Wpisowe w wysokości 20 złotych od załogi niezrzeszonej w PZM, 10 zł. od załogi zrzeszonej w PZM, posiłek na mecie w kwocie 15 zł/osoba.
W ramach wpisowego organizator zapewnia komplet materiałów rajdowych, puchary
i nagrody dla najlepszych.
Rajd odbędzie się w normalnym ruchu drogowym, w związku z czym organizator nie ponosi
odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe na osobie lub mieniu uczestnika. Uczestnik rajdu ma obowiązek przestrzegania przepisów prawa o ruchu drogowym, poleceń organizatora oraz oznakowania pojazdu otrzymanymi numerami startowymi.
Udział w rajdzie prosimy zgłaszać pod adres e-mail: grzegorz_brzostowski@gazeta.pl lub mmilczek@gmail.com.
Szczegółowe informacje o imprezie dostępne są pod numerami telefonu organizatorów.
Serdecznie zapraszamy do udziału.
Dyrektor – Grzegorz Brzostowski, tel. 506 191 429
Wicedyrektor- Małgorzata Milczek, tel. 691 748 818
Wicedyrektor- Piotr Zienkiewicz, tel. 609 802 909 begin_of_the_skype_highlighting 609 802 909 begin_of_the_skype_highlighting 609 802 909
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach