Zaczęły się wakacje, a z tym od pięciu lat kojarzyć się też może Cykl Wakacyjnych RallySprintów (wcześniej Mini Sprintów) o Puchar Prezesa Zarządu Okręgowego PZM w Lublinie. W tym roku będzie nie inaczej i już 5 lipca zapraszamy na pierwszą rundę, w której walczyć będziecie o Puchary Szkoły Dobrej Jazdy RALLY. Zbiórka uczestników o godz. 15:00 na Torze Lublin. Oprócz standartowej walki na kilku próbach, zaplanowaliśmy jeszcze pewne niespodzianki. Kolejne rundy odbędą się 26 lipca, 9 i 22 sierpnia oraz 27 września.
Imprezy te będą oczywiście liczone do klasyfikacji rocznej RallySprintów, ale także będzie prowadzona klasyfikacja tych pięciu wakacyjnych rund zakończona wręczeniem pucharów podczas ostatniej rundy w dniu 27 września.
Tak jak już zapowiadałem wcześniej zapraszamy również drifterów, a nawet będziemy mieli dla nich specjalne medale. Tylko gorąca prośba, żeby w zgłoszeniu od razu wpisywali magiczne słowo "drift" - wówczas będą jechać na końcu stawki i nie będą nikomu przeszkadzać (no może oprócz mieszkańców osiedla Fulmana).
postaram sie byc. ostatnio bylem na rally sprincie juwenaliowym i chyba zaczyna mnie to wciagac. szkoda tylko ze fundusze na ewentualne zmiany chociazby zawieszenia dawno wyschly
_________________ I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
Jak wygląda zgłoszenie na Sprint??
Macie jakieś formatki zgłoszenia czy na miejscu się można zapisać??
Będę jechał z Warszawy więc chciałbym mieć wszystko załatwione.
Może jakiś link do informacji o imprezie??
Rozumiem że na BK standard:
Opony z "E"
Kaski z "E"
OC+NNW
itp??
Hej, zapraszamy do Lublina, tor jest na ul Zemborzyckiej - jadąc od wawy - AL Warszawska - al Kraśnickie - Głęboka - Nadbystrzycka - DIamentowa i w prawo w Zemborzycką. Zapisy na miejscu przed imprezą. Pozdrówki
P.S. sam muszę się do Wawy w końcu wybrać na jakiś nocny sprint albo inną fajną imprezę....
Dzięki za info rozumiem że ilość miejsc nie jest ograniczona?? i nie będzie problemu z zapisem w niedziele na miejscu??
Ja w WWA jeżdże na RallySprinty do AK Centrum.
teraz mają zrobić fajną inicjatywę że co drugi tydzień jest sprint z inną trasą.
A w pozostałe tygodnie zamiast OKK będzie ten sam tor zawsze ustawiany i będzie bicie rekordów
Liczba miejsc jest ograniczona chyba tylko przez liczbę dostępnych zgłoszeń. Także dawaj Walec do nas zobaczymy jak sie będą miały różnice czasowe do tego co było pod stadionem . Kask nie jest wymagany a co z oponami to sam nie wiem. Niby jest napisane że tylko z E ale na ostatnim rallysprincie było coś o tym że jak ktoś nie ma homologacji to może jechać tylko potem nie będą mu przyznawane punkty do klasyfikacji. Aha i obowiązkowo OC + NNW.
Auto: RWD
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 164
Wysłany: Czw Lip 02, 2009 17:07
prezes, i wszyscy startujacy chciałbym na forum poruszyc temat ktory jest wałkowany od dłuzszego czasu tj .opony
- wiem ze nie mozna miec pełnych slików torowych
- oraz opon bez znaków homologacji
ok jasne zasady dla wszystkich i popieram w 100% ale czy opony uzywane w seri WRC oraz IRC z homologacja FIA oraz UE EE1 sa honorowane?
udało mi sie zdobyc opony z nacieciem 21% bieznika kore jezdziły w peugeocie 206 S2000 sa w rozmiarze 18 cali i sa dopuszczone do poruszania sie miedzy OESami po drogach publicznych w serii IRC- wiec sa legalne
a zmierzam do tego ze moje nowe auto jest bardzo ciezkie w utrzymaniu na torze w miare bezpecznie dla wszystkich na mniejszych kołach niz 18' a takowe mam tylko BFgoodrich o ktorych wspomniałem. Czy bede dopuszczony do startu na tych kołach???
musze wiedziec bo mam jeszcze tylko deszczówki i ew nie bede nadarmo jechał na RSa
pozdr wszystkich
_________________ tel.501 080 767
Ostatnio zmieniony przez robertMK Czw Lip 02, 2009 17:13, w całości zmieniany 3 razy
ok jasne zasady dla wszystkich i popieram w 100% ale czy opony uzywane w seri WRC oraz IRC z homologacja FIA oraz UE EE1 sa honorowane?
udało mi sie zdobyc opony z nacieciem 21% bieznika kore jezdziły w peugeocie 206 S2000 sa w rozmiarze 18 cali i sa dopuszczone do poruszania sie miedzy OESami po drogach publicznych w serii IRC- wiec sa legalne
Te opony absolutnie nie mają żadnej homologacji drogowej. Dopuszczone są do poruszania się po drogach publicznych JEDYNIE w trakcie trwania rajdu. Często nawet jest na nich napisane "for competition only". Więc są dopuszczone w rajdach, ale na pewno nie w KJS-ach. To tak jak powinno być, według przepisów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach