FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:38
Chełmska Barbórka na torze LUBLIN 4.XII.2011
Autor Wiadomość
graboss 
drifter


Auto: Nissan
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 289
Wysłany: Nie Lis 27, 2011 17:52   Chełmska Barbórka na torze LUBLIN 4.XII.2011

W niedzielę 4 grudnia zapraszamy do udziału w 10. RallySprincie BARBÓRKA CHEŁMSKA. Ten jeden z rallysprintów z największą tradycją, w tym roku odbędzie się dokładnie w dniu św. Barbary - patronki m. in. górników, hutników, rybaków, marynarzy, żołnierzy i więźniów. Zbiórka uczestników w godz. 10.00 - 11.15 na Torze Lublin. Impreza będzie dwudziestą i zarazem ostatnią rundą Pucharu Okręgu Lubelskiego w RallySprintach...

... Podczas imprezy czekają nas wielkie emocje, bowiem jej wyniki zadecydują o wielu ważnych rozstrzygnięciach, w tym o najważniejszym tytule zwycięzcy w klasyfikacji generalnej. Szanse na ten tytuł mają dwaj
kierowcy: Piotr Kasjaniuk i Paweł Żelazo, którzy w dziewiętnastu do tej pory rozegranych rundach Pucharu zdobyli po 144 punkty! Paweł te punkty zdobył w trzynastu rundach, a Piotrek w czternastu. W rundach w których się spotykali siedmiokrotnie lepsze miejsce zajmował Paweł, trzykrotnie Piotrek. Jak będzie tym razem?

Również w klasyfikacji poszczególnych klas jest jeszcze wiele niewiadomych. To co wiemy już teraz (i co już się na pewno nie zmieni) przedstawia się następująco:
klasa 2: 1. miejsce Paweł Żelazo, 2. miejsce Wiktor Bieniek
klasa 3: 1. miejsce Piotr Kasjaniuk, 2. miejsce Arkadiusz Krauze
klasa 4: 1. miejsce Mariusz Godula 2. miejsce Tomasz Gil.

Uczestnicy rywalizować będą podczas pięciu prób sportowych, do których tym razem będą się mogli dobrze przygotować bowiem UWAGA! tym razem zmieniamy nieco harmonogram zawodów. Będzie on wyglądał następująco:
10:00 - zbiórka uczestników, odbiór administracyjny, zapoznanie z trasą;
11:30 - ogłoszenie listy startowej, odprawa;
12:00 - start pierwszego uczestnika;
około 15:30 - podanie wyników nieoficjalnych rundy;
około 15:45 - podanie wyników oficjalnych rundy, wręczenie pucharów i losowanie nagród.

Czyli przed startem do przejazdów z pomiarem czasu będzie można trochę dłużej poupalać. Po odbiorze administracyjnym kierowca otrzyma specjalną naklejkę na szybę (nie numer startowy), co będzie przepustką do wjazdu na tor.

Dla najlepszych jak zwykle mamy puchary i medale, a wśród wszystkich uczestników którzy będą obecni na uroczystości zakończenia imprezy rozlosujemy przydatne upominki i nagrody, m.
_________________
I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
Ostatnio zmieniony przez graboss Nie Lis 27, 2011 19:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mis995 
Widać, że się stara


Auto: PS13
Skąd: Śródmieście
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 43
Wysłany: Nie Lis 27, 2011 18:50   

Pytanie do Was startujących - lepiej gdy wszytsko jest chaotycznie, brak uporządkowania itp. czy mamy z wujkiem Grabossem organizować na starcie kolejność? :>
 
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Nie Lis 27, 2011 19:26   

mis995 napisał/a:
Pytanie do Was startujących - lepiej gdy wszytsko jest chaotycznie, brak uporządkowania itp. czy mamy z wujkiem Grabossem organizować na starcie kolejność? :>


odnosnie przejazdow zapoznawczych lepszy byl chaos, wiecj wtedy sie jezdzilo.

odnosnie samej imprezy pilnowanie startu jest dobre :)
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
ukanio 
drifter


Auto: Megane Coupe F7R
Skąd: Nałkowskich
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 246
Wysłany: Nie Lis 27, 2011 20:18   

mis995 napisał/a:
Pytanie do Was startujących - lepiej gdy wszytsko jest chaotycznie, brak uporządkowania itp. czy mamy z wujkiem Grabossem organizować na starcie kolejność? :>


Myślę, że i tym razem firma Graboss Security będzie przydatna. Na zapoznanie z trasa będzie póltorej godziny, więc każdy zdąży kilka razy pojechać nawet przy chaosie, ale na przejazdach mierzonych wolę żeby było tak jak ostatnio. Przynajmniej każdy wie kiedy ma startować i nikt nie przeoczy swojego przejazdu.
 
 
maniek276 
drifter


Auto: AGP
Skąd: Sławinek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 247
Wysłany: Nie Lis 27, 2011 20:40   

Zawsze lepszy jest porządek niż chaos!
_________________
Przekupki w Neapolu krzyczą - Synu, to nie Fiat, to Abarth na Boga!
 
 
Lejek 
Specjalista


Auto: Peugeot 306
Skąd: Czechów
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 196
Wysłany: Nie Lis 27, 2011 20:44   

Cytat:

odnosnie przejazdow zapoznawczych lepszy byl chaos, wiecj wtedy sie jezdzilo.

odnosnie samej imprezy pilnowanie startu jest dobre
_________________



+1
_________________
Radosc z upalania, bezcenne za reszte zaplacisz karta... :)

`94 Pug 306 Xsi 2.0 upalanie :)
`12 Octavia II FL 1.6 LPG...
 
 
 
mis995 
Widać, że się stara


Auto: PS13
Skąd: Śródmieście
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 43
Wysłany: Nie Lis 27, 2011 20:54   

pilachgt napisał/a:
odnosnie przejazdow zapoznawczych lepszy byl chaos, wiecj wtedy sie jezdzilo.

Wtedy lepszy chaos bo każdy pchał się na chama na następne kółko nie patrząc że inni nie jechali wcale.
 
 
 
Lejek 
Specjalista


Auto: Peugeot 306
Skąd: Czechów
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 196
Wysłany: Nie Lis 27, 2011 21:35   

Cytat:
Wtedy lepszy chaos bo każdy pchał się na chama na następne kółko nie patrząc że inni nie jechali wcale.


Tak, ale na zapoznaniu bedziecie szukac numerów które wogole moga nie jechać (zmiana kół czy coś innego) a ci co będą gotowi zapoznawać się z trasą będą stać i czekać na swoją kolej... Ostatnio (to nie zarzut) pojechałem raz zapoznanie, wiem ze byli tacy co nie jechali wcale ale wiem ze byli tacy co pojechali 3razy mimo zachowania kolejności. Dlatego jestem za kolejnoscia ale w momencie czasówek a nie wolnych przejazdów.
_________________
Radosc z upalania, bezcenne za reszte zaplacisz karta... :)

`94 Pug 306 Xsi 2.0 upalanie :)
`12 Octavia II FL 1.6 LPG...
 
 
 
mis995 
Widać, że się stara


Auto: PS13
Skąd: Śródmieście
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 43
Wysłany: Nie Lis 27, 2011 22:25   

Hmmm bo po pierwszym przejeździe zapoznawczym mógł jechać każdy bez zachowania kolejności - tak jak było mówione.
 
 
 
graboss 
drifter


Auto: Nissan
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 289
Wysłany: Pon Lis 28, 2011 08:21   

Panowie zrobimy tak:
Zapoznanie zrobimy bez kolejki (bo niby na jakiej podstawie robić kolejkę jak nr będą rozdane po zapoznaniu na odprawie <rotfl> ) ale z ogromną prośbą o kulturę i nie wpychanie się i nie blokowanie bezsensownie dróg dojazdowych. Jeśli auta czekają w kolejce z górnej drogi (od korony) i od strony "kibelka" jaki jest problem żeby pojechało jedno auto z tej a drugie z tamtej drogi ( na zakładkę)

Przejazdy na czas robimy zgodnie z numeracją o czym postaram się wspomnieć na odprawie. Prośba do Was aby pilnować swojej kolejki bo ostatnio były przestoje i czekaliśmy na kolejne nr. Jadą auta po torze jak widzicie że za powiedzmy 10 numerów wasza kolej pakować tyłki do auta i na start.

Jak znajdę chwilę to postaram się zrobić mapkę jak to mniej więcej ma wyglądać bo ostatnio kierowcy nie słuchali się nas i nie chcieli jeździć tak jak zaplanowaliśmy. :[


Ok a więc mniej więcej tak bym to widział:
o ile schemat prób na to pozwoli


chodzi o to żeby nie korkować zielonej strefy!!! niech tam będzie miejsce żeby bezpiecznie opony dogrzać, zamienić się miejscem w kolejce itd.
Czekam na wasze opinie.
_________________
I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
Ostatnio zmieniony przez graboss Pon Lis 28, 2011 08:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
maniek276 
drifter


Auto: AGP
Skąd: Sławinek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 247
Wysłany: Pon Lis 28, 2011 09:00   

RS-y są tak rzadko organizowane że naprawdę można pojeździć spokojnie zgodnie z numerami, pilnując swojej kolejki. Jestem za! <spoko>
_________________
Przekupki w Neapolu krzyczą - Synu, to nie Fiat, to Abarth na Boga!
 
 
Lejek 
Specjalista


Auto: Peugeot 306
Skąd: Czechów
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 196
Wysłany: Pon Lis 28, 2011 09:09   

"graboss" - no i o to chodzi ! Jestem za !
_________________
Radosc z upalania, bezcenne za reszte zaplacisz karta... :)

`94 Pug 306 Xsi 2.0 upalanie :)
`12 Octavia II FL 1.6 LPG...
 
 
 
ukanio 
drifter


Auto: Megane Coupe F7R
Skąd: Nałkowskich
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 246
Wysłany: Pon Lis 28, 2011 12:50   

Graboss wszystko fajnie, tylko trzeba wziąć pod uwagę, że nie wszyscy startujący w RS czytają fora. Trzeba koniecznie to ogłosić przed startem zawodów. Najlepiej jakby przy okazji na mapce obrazującej trasę przejazdu było to zaznaczone.
 
 
mis995 
Widać, że się stara


Auto: PS13
Skąd: Śródmieście
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 43
Wysłany: Pon Lis 28, 2011 14:49   

Staniemy na górze ustawiając prowizoryczny "wjazd" dla osób startujących, tam będę mówił kolejno wszystkim o organizacji ruchu.
 
 
 
konradsadlik 
znawca


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 72
Wysłany: Pon Lis 28, 2011 15:42   

Grabos tak jak zasugerowałeś odgrodzić można oprócz taśmy oponami.
Zgodnie z tym schematem 1 i 2 próba.

3,4,5 analogicznie tylko meta i start odwrotnie.
Ostatnio zmieniony przez konradsadlik Wto Lis 29, 2011 11:51, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam