Wysłany: Nie Lis 27, 2011 17:52 Chełmska Barbórka na torze LUBLIN 4.XII.2011
W niedzielę 4 grudnia zapraszamy do udziału w 10. RallySprincie BARBÓRKA CHEŁMSKA. Ten jeden z rallysprintów z największą tradycją, w tym roku odbędzie się dokładnie w dniu św. Barbary - patronki m. in. górników, hutników, rybaków, marynarzy, żołnierzy i więźniów. Zbiórka uczestników w godz. 10.00 - 11.15 na Torze Lublin. Impreza będzie dwudziestą i zarazem ostatnią rundą Pucharu Okręgu Lubelskiego w RallySprintach...
... Podczas imprezy czekają nas wielkie emocje, bowiem jej wyniki zadecydują o wielu ważnych rozstrzygnięciach, w tym o najważniejszym tytule zwycięzcy w klasyfikacji generalnej. Szanse na ten tytuł mają dwaj
kierowcy: Piotr Kasjaniuk i Paweł Żelazo, którzy w dziewiętnastu do tej pory rozegranych rundach Pucharu zdobyli po 144 punkty! Paweł te punkty zdobył w trzynastu rundach, a Piotrek w czternastu. W rundach w których się spotykali siedmiokrotnie lepsze miejsce zajmował Paweł, trzykrotnie Piotrek. Jak będzie tym razem?
Również w klasyfikacji poszczególnych klas jest jeszcze wiele niewiadomych. To co wiemy już teraz (i co już się na pewno nie zmieni) przedstawia się następująco:
klasa 2: 1. miejsce Paweł Żelazo, 2. miejsce Wiktor Bieniek
klasa 3: 1. miejsce Piotr Kasjaniuk, 2. miejsce Arkadiusz Krauze
klasa 4: 1. miejsce Mariusz Godula 2. miejsce Tomasz Gil.
Uczestnicy rywalizować będą podczas pięciu prób sportowych, do których tym razem będą się mogli dobrze przygotować bowiem UWAGA! tym razem zmieniamy nieco harmonogram zawodów. Będzie on wyglądał następująco:
10:00 - zbiórka uczestników, odbiór administracyjny, zapoznanie z trasą;
11:30 - ogłoszenie listy startowej, odprawa;
12:00 - start pierwszego uczestnika;
około 15:30 - podanie wyników nieoficjalnych rundy;
około 15:45 - podanie wyników oficjalnych rundy, wręczenie pucharów i losowanie nagród.
Czyli przed startem do przejazdów z pomiarem czasu będzie można trochę dłużej poupalać. Po odbiorze administracyjnym kierowca otrzyma specjalną naklejkę na szybę (nie numer startowy), co będzie przepustką do wjazdu na tor.
Dla najlepszych jak zwykle mamy puchary i medale, a wśród wszystkich uczestników którzy będą obecni na uroczystości zakończenia imprezy rozlosujemy przydatne upominki i nagrody, m.
_________________ I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
Ostatnio zmieniony przez graboss Nie Lis 27, 2011 19:06, w całości zmieniany 1 raz
Auto: PS13
Skąd: Śródmieście
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 43
Wysłany: Nie Lis 27, 2011 18:50
Pytanie do Was startujących - lepiej gdy wszytsko jest chaotycznie, brak uporządkowania itp. czy mamy z wujkiem Grabossem organizować na starcie kolejność?
Pytanie do Was startujących - lepiej gdy wszytsko jest chaotycznie, brak uporządkowania itp. czy mamy z wujkiem Grabossem organizować na starcie kolejność?
odnosnie przejazdow zapoznawczych lepszy byl chaos, wiecj wtedy sie jezdzilo.
odnosnie samej imprezy pilnowanie startu jest dobre
Pytanie do Was startujących - lepiej gdy wszytsko jest chaotycznie, brak uporządkowania itp. czy mamy z wujkiem Grabossem organizować na starcie kolejność?
Myślę, że i tym razem firma Graboss Security będzie przydatna. Na zapoznanie z trasa będzie póltorej godziny, więc każdy zdąży kilka razy pojechać nawet przy chaosie, ale na przejazdach mierzonych wolę żeby było tak jak ostatnio. Przynajmniej każdy wie kiedy ma startować i nikt nie przeoczy swojego przejazdu.
Wtedy lepszy chaos bo każdy pchał się na chama na następne kółko nie patrząc że inni nie jechali wcale.
Tak, ale na zapoznaniu bedziecie szukac numerów które wogole moga nie jechać (zmiana kół czy coś innego) a ci co będą gotowi zapoznawać się z trasą będą stać i czekać na swoją kolej... Ostatnio (to nie zarzut) pojechałem raz zapoznanie, wiem ze byli tacy co nie jechali wcale ale wiem ze byli tacy co pojechali 3razy mimo zachowania kolejności. Dlatego jestem za kolejnoscia ale w momencie czasówek a nie wolnych przejazdów.
_________________ Radosc z upalania, bezcenne za reszte zaplacisz karta...
Panowie zrobimy tak:
Zapoznanie zrobimy bez kolejki (bo niby na jakiej podstawie robić kolejkę jak nr będą rozdane po zapoznaniu na odprawie <rotfl> ) ale z ogromną prośbą o kulturę i nie wpychanie się i nie blokowanie bezsensownie dróg dojazdowych. Jeśli auta czekają w kolejce z górnej drogi (od korony) i od strony "kibelka" jaki jest problem żeby pojechało jedno auto z tej a drugie z tamtej drogi ( na zakładkę)
Przejazdy na czas robimy zgodnie z numeracją o czym postaram się wspomnieć na odprawie. Prośba do Was aby pilnować swojej kolejki bo ostatnio były przestoje i czekaliśmy na kolejne nr. Jadą auta po torze jak widzicie że za powiedzmy 10 numerów wasza kolej pakować tyłki do auta i na start.
Jak znajdę chwilę to postaram się zrobić mapkę jak to mniej więcej ma wyglądać bo ostatnio kierowcy nie słuchali się nas i nie chcieli jeździć tak jak zaplanowaliśmy. :[
Ok a więc mniej więcej tak bym to widział:
o ile schemat prób na to pozwoli
chodzi o to żeby nie korkować zielonej strefy!!! niech tam będzie miejsce żeby bezpiecznie opony dogrzać, zamienić się miejscem w kolejce itd.
Czekam na wasze opinie.
_________________ I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
Ostatnio zmieniony przez graboss Pon Lis 28, 2011 08:51, w całości zmieniany 2 razy
Graboss wszystko fajnie, tylko trzeba wziąć pod uwagę, że nie wszyscy startujący w RS czytają fora. Trzeba koniecznie to ogłosić przed startem zawodów. Najlepiej jakby przy okazji na mapce obrazującej trasę przejazdu było to zaznaczone.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach