Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Wto Sie 29, 2006 14:44
CAI - Cold Air Intake
czyli po polskiemu doprowadzenie zimnego powietrza do układu ssącego
tu masz mniej więcej opisane o co chodzi:
http://www.nissanklub.pl/...?t=2732&start=0
Auto: Ford i rower
Skąd: Sławinek
Dołączył: 26 Lip 2004 Posty: 368
Wysłany: Wto Sie 29, 2006 17:20
poczytalem ,zmadrzalem ...
trzeba sie brac do roboty
ciekawi mnie jeszcze ta komora rozprezna w miejsce kata
duzo mysle nad tym
mam caly wydech z kfasu+samodzielnie wykonany przelot na srodku+fabryczny 100% przelot na koncu ...mysle jeszcze nad komora tu gdzie byl kat
co bedzie sie okaze
dzieki Kosa
_________________ ford fiesta 1,3
yamaha fzx 750 fazer
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 07:33
generalnie zwiększenie pojemności układu wydechowego powinno pozytywnie wpłynąć na zjawiska dynamiczne w układzie, ponieważ zwieksza się słup masy gazów, ale żeby obliczyć optymalną pojemność układu mamy wzór:
V=K*13351,77*(D/2)^2*C/n cm3
gdzie
V = całkowita pojemność układu w cm3
C = ilość cylindrów
K = kąt między osiami krzywek
D = obliczona średnica rury w cm !!!
n = obroty początku działania falowego wydechu
n przyjmij 1500
D daj taką średnice jak masz
K może ktoś będzie miał takie dane........
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach