Wysłany: Czw Gru 21, 2006 22:21 Rajdowe MŚ bez Mitsubishi sezonie 2007
W rajdowych mistrzostwach świata w sezonie 2007, w klasyfikacji producentów będzie rywalizowało sześć zespołów. Na liście nie ma fabrycznego teamu Mitsubishi.
Na liście zgłoszeń są ekipy Citroen Total World Rally Team, w którym pierwszym kierowcą będzie mistrz świata Francuz Sebastien Loeb. W ekipie BP Ford World Rally Team nie nastąpiły zmiany, liderem zespołu pozostał Fin Marcus Groenholm.
Podobnie jest w ekipie Subaru World Rally Team, gdzie o tytuł mistrza świata będzie walczył Norweg Petter Solberg. Czwarta ekipą będzie OMV Kronos Citroen World Rally Team, którego liderem w sezonie będzie Austriak Manfred Stohl.
W sezonie 2006 w barwach zespołu Kronos startował mistrz świata Sebastien Loeb. Kronos będzie miał w nadchodzącym roku do dyspozycji samochody Citroen Xsara WRC, fabryczny zespół Citroena wystawi nowy model - C 4 WRC.
Dwa pozostałe zespoły zgłoszone do mistrzostw świata w sezonie 2007 to prywatne ekipy Stobart M-Sport Ford Rally Team i Munchi's Ford World Rally Team. We wszystkich eliminacjach mistrzostw świata producenci będą wystawiali po dwie załogi.
Rajdowe mistrzostwa świata w sezonie 2007 rozpocznie Rajd Monte Carlo w dniach 19-21 stycznia.
Auto: quattro ;-)
Skąd: Czuby Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 359
Wysłany: Pią Gru 22, 2006 08:08
miski beda jezdzily tylko ze nie oficjalnie wszytsko bedzie przygotowywac fabryka a do rajdow nie beda zglaszac sie jako team tylko jako prywatny kierowca
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
Auto: BMW e39 523i
Skąd: Choiny Pomógł: 16 razy Dołączył: 05 Wrz 2004 Posty: 918
Wysłany: Pią Gru 22, 2006 23:00
Rysiek napisał/a:
KLOCEK napisał/a:
bart#155 napisał/a:
może tak samo jak z Celica śmigała śmigała i nie ma
z celicą to była zupełnie inna historia w MŚ
A co było? Bo jestem ciekaw
w przedostatnim WRC była opisana cała historia Celici w rajdach , artykuł nosił tytuł ,,Piękna skandalistka", dokładnie chodziło o to że w 1995 roku wprowadzono przepis że zwężka w turbinie ma mieć 34mm a nie jak wcześniej 38mm, w związku z tym inżynierowie toyoty zastosowali zwężkę przepuszczającą dodatkowe powietrze co znacznie podniosło moc , wszystko wyszło na jaw po rajdzie Katalonii w 95r. i toyotę ukarano odebraniem wszystkich zdobytych punktów w sezonie i zakazano startów w MŚ na rok.
Auto: impreza gt
Skąd: LSM Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2004 Posty: 273
Wysłany: Sro Gru 27, 2006 13:46
z Audi była inna historia bo odeszlo bez powrotu a oni wrócili z zajebistą corollą .... co do mitsu -> niestety te samochody po makinenie coś straciły ale wierze że to odzyskają bo to mój ulubiony samochód ... na Rajdzie Finlandii w tym roku komisyjnie z chłopakami stwierdziliśmy że to najpiękniejsze WRC .... evo to po prostu modniś który uwielbia obiektyw. najładniejsze zdjęcia powychodziły mi z nim. Mitsu wróci bodajże w 2009 jako fabryka z LANCEREM EVO X. to będzie sztos.
A co do przyszłego sezonu to jesli c4 będzie miało tak udany debiut jak ford w tym sezonie to Sebastien jest 4-ty rok z rzędu mistrzem świata a wice i w przyszłości jego następcą będzie Hirvonen- to pewne.
Auto: impreza gt
Skąd: LSM Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2004 Posty: 273
Wysłany: Nie Sty 21, 2007 12:46
Francuz Sebastien Loeb, obrońca tytułu rajdowego mistrza świata, wygrał 75. Rajd Monte Carlo, pierwszą tegoroczną eliminację mistrzostw. Loeb po raz pierwszy jechał nowym modelem Citroena - C4 WRC.
32-letni Loeb odniósł 29. zwycięstwo w eliminacjach rajdowych mistrzostw świata. Na drugiej pozycji został sklasyfikowany Hiszpan Daniel Sordo (Citroen C4 WRC) - strata 38,2. Trzecie miejsce w rajdzie zajął wicemistrz świata w sezonie 2006 - Fin Marcus Groenholm (Ford Focus WRC) - strata 1.22,8.
czyżbym wkrakał ????? wszystko wskazuje na to, że c4 spisuje się bardzo dobrze ...
co do Sordo to nie brałem go pod uwagę bo w zeszłym zesonie też dobrze zaczął ale fatalnie skonczył , a rajdowanie to nie tylko spektakularne zwycięstwa, ale i regularność.
może tak samo jak z Celica śmigała śmigała i nie ma
z celicą to była zupełnie inna historia w MŚ
A co było? Bo jestem ciekaw
w przedostatnim WRC była opisana cała historia Celici w rajdach , artykuł nosił tytuł ,,Piękna skandalistka", dokładnie chodziło o to że w 1995 roku wprowadzono przepis że zwężka w turbinie ma mieć 34mm a nie jak wcześniej 38mm, w związku z tym inżynierowie toyoty zastosowali zwężkę przepuszczającą dodatkowe powietrze co znacznie podniosło moc , wszystko wyszło na jaw po rajdzie Katalonii w 95r. i toyotę ukarano odebraniem wszystkich zdobytych punktów w sezonie i zakazano startów w MŚ na rok.
Klocek a z tą zwężką nie było czasem tak, że została zrobiona z materiału który pod wpływen temperatury zmieniał swój kształt tworząc większą dziurkę do przepuszczania większej ilości wiatru z turbiny????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach