Trzeba by zrobić cały układ wydechowy. Strumienica, sportowy katalizator, przelotowy tłumik końcowy. Stożek odizolować od ciepła wytwarzanego przez silnik, doprowadzić nadmuch zimnego powietrza z zewnątrz. Może wtedy coś przybędzie pod maską. Napewno autko będzie się szybciej zbierać na wyższych obrotach.
Auto: VW Amarok
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 560
Wysłany: Nie Wrz 11, 2005 22:07
Hym.. przy montazu filtra stozkowego wykres mocy i momentu jak sie nie myle w środkowej fazie obrotów złapie doła.. po prawda MocMax i NmMax moga wzrostąć ale nie oznacza to poprawy przyspieszenia.. zyskujesz np. 0,4sec. w gornej partii obrotow ale tracisz tyle lub wiecej na dole.. do seryjnego silnika seryjny filtr i elementu ukl. dolotowego bywaja dobrze wyliczone.. Inna sytuacja jest gdy zmodyfikowany jest kompletnie ukł. dolotowy, ale polega to na: obrobce kanałów dolotowych w głowicy, stworzeniu nowego ukł dolotowego zakonczonego filtrem w dobry sposob odizolowanym od cieplego powietrza z silnika.. warto za te 100 czy 150zł ile wart jest "zwykły" filtr storzkowy zalac np. VPower 99+... różnica bedzie bardzo podobna..
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Mar 26, 2006 12:01
jesli chcesz stozek nie tylko poto zeby sie pochwalic ze go masz to kup KIT K&N do twojego silnika/auta... ja mam i jestem zadowolony przede wszystkim mozna zaoszczedzic na wymianach bo zestaw do mycia wystarcza na bardzooo dlugo
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Pią Gru 15, 2006 20:36
temat trochę zapomniany ale jesli ktoś jeszcze czyta
to osobiście polecam zamiast stożka wkładkę sportową oczywiście tylko firmy K&N
zapraszam do G-tec na górkę napewno coś w ofercie mamy
zamówienie realizujemy z dnia na dzień
i zajżyjcie w wolnej chwili na naszą stronkę www.tuning-zone.pl
mamy w ofercie sporo asortymentu do e-30, e-36, e-34, e-46, e-39
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Pią Gru 22, 2006 23:46
MMaly napisał/a:
Ja to sie wybiore w najblizszym czasie do was popatzre sobie co tam macie ciekawego a propos tej wkladki jaka byla by tego cena?
sorki że nie odpisuję ale trochę miałem przestuj w necie
cena wkladki K&N okolo 200pln
porównując ze stożkiem oczywiście koreańskim uniwersalnym to wychodzi mniej więcej to samo bo kolanko za 20pln plus rura dolotowa 40pln a sam sztukancki stożek 110pln kosztuje i do tego modyfikacje i niepotrzebne wkurw.... się
wkladka 100% lepsza i firma renomowana ale to moje zdanie
pytaj o agraba
Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 337
Wysłany: Sob Gru 23, 2006 09:29
Jak już miałbym zakładać to stożek, miałem wkładke w bmw K&N i sądze że to wyrzucenie pieniędzy w błoto zero różnicy między filtrem standartowym a wkładką, a na stożku przynajmniej buczy hehe
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Gru 23, 2006 14:42
ja tez polecam stozek... ale tylko i wylacznie KIT pod silnik bo kupowanie od tak to bezsens... w sedanie lata KIT K&N i w maluŃkim tez
[ Dodano: Sob Gru 23, 2006 2:56 pm ]
Ministrant napisał/a:
Samego stożka niewarto zakładać. Poza komfortem psychicznym niewiele da jeśli wogóle coś da.
wiekszy przeplyw powietrza + lepsza filtracja...
Ministrant napisał/a:
Trzeba by zrobić cały układ wydechowy. Strumienica, sportowy katalizator, przelotowy tłumik końcowy. Stożek odizolować od ciepła wytwarzanego przez silnik, doprowadzić nadmuch zimnego powietrza z zewnątrz. Może wtedy coś przybędzie pod maską. Napewno autko będzie się szybciej zbierać na wyższych obrotach.
w KITach zawsze sa potrzebne elementy:
np do beemki byly: blaszka do zamocowania filtra (od kielicha aby nie dyndal), rurka 50tka do doprowadzenia zimnego powietrza ze zderzaka, obejmy metalowe, plastikowe obejmy samozaciskajace itp... jedyne co do dolozylem blache zeby odizolowac od silnika i rurke 50tke zamienilem na alu 100tke taka wentylacyjna
do turbo maleŃstwa: chwytak powietrza ala carbon (do montazu na zewnatrz)
w beemce stozek byl montowany przy okazji innych modow wiec nie bardzo wiem jak sam wplynal na auto natomiast w turbo maleŃstwie jest odczuwalna roznica
Mic0 napisał/a:
Hym.. przy montazu filtra stozkowego wykres mocy i momentu jak sie nie myle w środkowej fazie obrotów złapie doła.. po prawda MocMax i NmMax moga wzrostąć ale nie oznacza to poprawy przyspieszenia.. zyskujesz np. 0,4sec. w gornej partii obrotow ale tracisz tyle lub wiecej na dole.. do seryjnego silnika seryjny filtr i elementu ukl. dolotowego bywaja dobrze wyliczone.. Inna sytuacja jest gdy zmodyfikowany jest kompletnie ukł. dolotowy, ale polega to na: obrobce kanałów dolotowych w głowicy, stworzeniu nowego ukł dolotowego zakonczonego filtrem w dobry sposob odizolowanym od cieplego powietrza z silnika.. warto za te 100 czy 150zł ile wart jest "zwykły" filtr storzkowy zalac np. VPower 99+... różnica bedzie bardzo podobna..
KITy sa rowniez specjalnie dobierane pod silnik i auto
np K&N daje milion mil gwarancji na filtry a za 100 czy 150pln ile zrobisz km na Vpower99+ ??
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Czw Gru 28, 2006 21:44
Jaqub napisał/a:
KITy sa rowniez specjalnie dobierane pod silnik i auto
np K&N daje milion mil gwarancji na filtry a za 100 czy 150pln ile zrobisz km na Vpower99+ ??
mądre spostrzeżenie i nie mówię tu o przeliczeniach kilometrów na cenę V-powera choć to fakt cytuję wypowiedź na temat przeliczeń i doboru optymalnych parametrów stożka wraz z dolotem
zauważyłem że wśród ludzi jest przeświadczenie że im większe i droższe tym lepsze a kolega Jaqub właśnie stwierdził że to gówno prawda i ma rację
wiecie że stożek k&n do calibry 2.0 16V ma wielkość słoika o pojemności 0.5l
śmieszne nie niektórzy by pewnie pomyśleli ze to filtr do "odmy"
a V-power w polsce na wszystkim oszukują i nikt mi nie powie że nie
bo za dużo lat już w tym kraju przeżyłem
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Sob Sty 20, 2007 21:27
MMaly napisał/a:
Ja to sie wybiore w najblizszym czasie do was popatzre sobie co tam macie ciekawego
byleś ??
Taras napisał/a:
i jak masz gaz to nie polecam stozka
a to bardzo ciekawe bo nam ostatnio bardzo dużo stożków zchodzi
a kto bierze GAZOWNICY właśnie bo jak sami twierdzą auto nie gaśnie na biegu jałowym (i nie trzeba dodatkowych dziur robić w obudowie filtra)
a przy wystrzale nic się nie rozpier.... bo większą przepustowość w obie strony jak się okazuje stożek ma
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach