FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: .Gelo.
Nie Paź 28, 2007 15:40
wydech do S6
Autor Wiadomość
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Pią Lip 27, 2007 18:43   wydech do S6

Niedługo zamierzam trochę rozluźnić wydech w mojej S6. za kolektor nawet się nie biorę bo jest tak zamotany że serii raczej nie poprawię a raczej zepsuje :| . Za to robię od kolektora po sam koniec. Niestety nie znalazłem w necie żadnych przykładów jakiej średnicy ma być rura, liczyć mi się nie chcę, bo zajęło bi mi to z tydzień, a poza tym nie wiem czy dał bym radę zebra wszystkie dane potrzebne do wyliczeń (nie mówiąc już o tym że i tak pewnie bym źle policzył :haha: ). Wydech będzie na dwóch tłumikach przelotowych, kwestia tylko średnicy samej rury, nie chce przesadzić żeby za bardzo moment się nie przesunął w wyższe obroty. Może macie gdzieś jakieś dane dotyczące tego tematu? Najlepiej z wynikami z hamowni :D . Z góry dzięki za wszelką pomoc :spoko: .
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Pią Lip 27, 2007 18:51   

jest duzo s6 :) , moglbys np. mnie oswiecic co to za maszyna :D
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Pią Lip 27, 2007 19:01   

S6 4,2 96r, 290ps i wcale nie jest ich tak dużo :P , najnowszy model można domyślnie wyeliminować ;)
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Pią Lip 27, 2007 19:39   

to z wydechem ci nie pomoge. myslalem ze moze 2,2t
ale gratuluje samochodu. mam ogromny sentyment do mojej s6 v8.
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Pią Lip 27, 2007 23:34   

pilachgt napisał/a:
to z wydechem ci nie pomoge. myslalem ze moze 2,2t
ale gratuluje samochodu. mam ogromny sentyment do mojej s6 v8.


przy 2,2T nie było by pytania... bo tam im luźniej tym lepiej, a tu jest N/A
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Sob Lip 28, 2007 11:01   

KOSA napisał/a:
Wydech będzie na dwóch tłumikach przelotowych, kwestia tylko średnicy samej rury, nie chce przesadzić żeby za bardzo moment się nie przesunął w wyższe obroty. Może macie gdzieś jakieś dane dotyczące tego tematu? Najlepiej z wynikami z hamowni :D . Z góry dzięki za wszelką pomoc :spoko: .


podawałem już wielokrotnie na tym forum poniższy link
http://www.el-tec.pl/

u nich kompletny pojedyńczy wydech z nierdzewki (bez kolektora)
to koszt około 1700pln :roll:

jednak nie musisz u nich tego robić ;) spróbuj podzwonić i popytać :roll:

jak trafisz na dobry humor koloesia z którym będziesz rozmawiał to możesz wyciągnąć trochę informacji :spoko:
_________________

 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Sob Lip 28, 2007 11:20   

firmę, zanm doskonale, ale po co mam tyle płacić jak za 600zł sam sobie zrobie, potrzebna mi tylko średnicę rury, wątpie żeby mi to zdradzili...
dlatego szukam kogoś kto zrobił sobie taki wydech i auto jeździ
wiem że zrobienie dokładnie na wymiar wyliczony jest praktycznie nie możliwe bo prawie zawsze wymiar wyliczony wychodzi taki że rury trzeba robić na zamówienie co kosztuję xxxxxx$
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Sob Lip 28, 2007 22:28   

KOSA napisał/a:
firmę, zanm doskonale, ale po co mam tyle płacić jak za 600zł sam sobie zrobie, potrzebna mi tylko średnicę rury, wątpie żeby mi to zdradzili...

a dlaczego nie :roll:
skoro chcesz (czysto hipotetycznie) robić u nich wydech :roll:
to chyba masz prawo wiedzieć co ci zamontują :roll:

np.
klient:
dzień dobry chciałbym w państwa firmie wykonać wydech do mojego autka ble ble ble...
zakład:
tak oczywiście możemy to panu wykonać...
klient:
a ile to będzie kosztowalo??
zakład:
no około coś tam coś tam...
klient:
a jak to będzie wyglądało...
zakład
...aaaaa tego nie możemy panu powiedzieć ;)

no przecież to parodia :haha: wszystko od nich wyciągniesz pod pretekstem zainteresowanego :spoko:
_________________

 
 
rafii 
Specjalista


Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 129
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 10:57   

zgadzam sie z agrabem w pelni :spoko:
dodam jeszcze ze takimi sprawami (zmiana kpl. wydechu) powinni sie zajac specjalisci.
_________________
my red, pussy ;-) zobacz http://lkt.pl/viewtopic.php?t=9629
www.lkaudi.pl
 
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 19:35   

rafii napisał/a:
zgadzam sie z agrabem w pelni :spoko:
dodam jeszcze ze takimi sprawami (zmiana kpl. wydechu) powinni sie zajac specjalisci.


w robieniu wydechu nie ma nic trudnego, wystarczy trzymać się kilku prostych zasad i mieć dobrego spawacza. nie robie kompletnego wydechu, tylko od kolektora po koniec, bo sam kolektor w tym wypadku jest za bardzo skomplikowany. można będzie ewentualnie zrobić w nim porting...
zadzwonię jutro i się zapytam, choć pewnie odpowiedzą: wyliczony pod pana samochód, a te wyliczanie tak wygląda że dają standardowe 2,5cala albo 3 cale bo takie są tylko rury w handlu
myślałem że może ktoś się natknął na jakiś projekt z podobnym samochodem, chodzi tylko czy 2,5 cala czy 3 cale, środkowy tłumik sam zrobię, a końcowy to będzie jakiś przelot dostępny na rynku
 
 
Szczypior 
Widać, że się stara
Audi


Auto: Audi 80 Quattro
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 33
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 19:54   

Siema KOSA moim zdaniem to najbardziej optymalnym zakresem srednicy wydechu u Ciebie bedzie 2.5 do 3 cali srednicy :spoko: pozdro
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 20:02   

Te 2.5 cala przy zejściu rur z 2 głowic mogą byc niewystarczające, u siebie seryjnie mam 50mm przechodzące w niecałe 3 cale zwężające się do 2.5 za środkowym tłumikiem.
_________________
 
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 20:25   

nie mogę właśnie znaleźć, ale miałem gdzieś wykres jaka średnica wydechu do jakiej mocy wystarcza, tylko że do aut z turbo nie wiem jak to się ma do N/A gdzie mają znaczenie zjawiska falowe i dynamiczne
chyba zmierzę jeszcze seryjny wydech i w stosunku do tego dobiorę średnicę, myślę że i tak sporo da wywalenie katalizatorów i rozluźnienie samych tłumików
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 20:37   

KOSA napisał/a:
nie mogę właśnie znaleźć, ale miałem gdzieś wykres jaka średnica wydechu do jakiej mocy wystarcza, tylko że do aut z turbo nie wiem jak to się ma do N/A gdzie mają znaczenie zjawiska falowe i dynamiczne
chyba zmierzę jeszcze seryjny wydech i w stosunku do tego dobiorę średnicę, myślę że i tak sporo da wywalenie katalizatorów i rozluźnienie samych tłumików


u mnie w punto chyba za duzo to nie dalo. mam prosta rure 50mm(czyli fabryka) zakonczona przelotowym tlumikiem z wkladka wyciszajaca. Po wyjeciu wkladki jest gorzej, wwiec ogolnie chyba trzeba troche poglowkowac by w na zrobic dobry wydech
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 22:43   

to racja w N/A prawie zawsze musi być przewężenie na końcu wydechu aby była duża różnica ciśnień, wtedy działania dynamiczne występują wcześniej
ja chce zrobić układ na dwóch tłumikach, środkowy prawdopodobnie przelotowy o takiej samej średnicy jak cała rura, końcowy też przelotowy ale o mniejszej średnicy od reszty, środkowy będzie możliwie długi aby ładnie wyciszył hałas

poza tym strasznie cicho w tej esce :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam