Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Pią Paź 26, 2007 22:40 hamulce za 600zł czy to mozliwe?
wczoraj trafiłem na temat uzytkownika Łaby z dzialu warsztaty,sklepy itd http://lkt.pl/viewtopic.php?p=105052#105052
zadzwoniłem do niego bo jak juz przełoze silnik trzeba bedzie zrobic coś z hamulcami dziś z nim rozmawialem kazał mi jutro przyjechać znalazł ponoć coś do mojej e30 twierdzi za 600zł załatwi mi zestaw który może wychamowywać lepiej e30 od evo VIII czy to możliwe za taką kasę? co warto brać w tej cenie?
Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 14:57
MACIOR napisał/a:
Zmień pompę na mocniejszą potem martw się o tarcze zaciski.
tak tak to poszło na pierwszy ogień będzie(prawdopodobnie)jeszcze nie wsadzilismy ale juz lezy wspomaganie układu hamulcowego z 750 bez typowego serwa (hydrauliczne) ŁABY załatwił jak dla mnie prawdziwe męskie heble
zaciski przód i tył
klocki
tarcze pływające 320mm przód , tył zwykłe 320mm
wszytko orginalne
za 600zł (i juz jestem czysty k.. )
i gdyby to udało sie załozyć auto będzie musiało porzegnać sie z mniejszymi felgami 17cal. min.
Ostatnio zmieniony przez daniel325 Sob Paź 27, 2007 16:58, w całości zmieniany 1 raz
zaciski przód i tył
klocki
tarcze pływające 320mm przód , tył zwykłe 320mm
wszytko orginalne
za 600zł (i juz jestem czysty k.. )
i gdyby to udało sie załozyć auto będzie musiało porzegnać sie z mniejszymi felgami 17cal. min.
Wspomaganie układu z 750 wziołeś ze źródła o którym mówiłem ??
Sorki, że się wcinam w temat ale może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tymi "pływającymi tarczami" bo jestem zielony w temacie a chętnie zgłebie swoja wiedzę
kazik napisał/a:
ja jakos jeżdze i nie tylko ja,teraz już dużo nowych aut fabrycznie ma 17 i daje rade
Zgadzam się z Tobą ale (takie jest moje odczucie) w nowszych autach się nie czuje tak niskiego profilu opony (jeśli mówimy o wsadzeniu np 17") jak w starszych, co widzę jakieś nowe autko to ma niziutki profil a w starszych to raczej wyskość balonu była zdecydowanie większa i po założeniu niskich oponek to strasznie napierd..... i ciężko się jeździ tak...Dam taki przykład jak miałem 17" 205/40 w volvo to tak napierdzielało na wybojach jakbym jechał na samych felgach a w tym samym czasie jechałem o wiele młodszym autem podobnej klasy na 18" 225/35 bodajże i nie czuć było że niski profil...
heh ale się rozpisałem. pzdr
Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 19:30
moimi słowami tarcza pływająca tarcza składajaca sie z dwóch elementów czesc mocujaca na piaście i cześć pracująca cierna te dwie części sa połaczone w taki sposób ze tarcza ma pewien luz poprzeczny rozwiazanie bardzo czesto stosowane przy tarczach motocyklowych (czyli przedewszytkim przy dużych średnicach
oj nie ma co ukrywać komfort jazdy na 15 i wielkim balonie jest inny niz na 18 ale dla mnie auto musi mieś swój wygląd a ciezko uzyskac go z 15 no chyba ze jest to golf tam liczy sie szerokość i polerowany rant (na ładnej 13 /14 prezenci sie fenomenalnie ), a pozatym ostatnio jezdzilem na 18/35/225 wiec jak teraz przesiadę sie na 17/40/45 to tak jakbym jezdził bardziej komfortowym autem
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 21:21
aj tam ja mam skrecone amory na maks twardo i mam na lato i na zime 17stki... a autem jezdze niemal codziennie... po prostu niektorzy lubia byc kopani w plecy... poza tym pozniej latwo rente na kregoslup dostac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach