Wysłany: Pon Lut 25, 2008 12:07 LPG dla Nissana Patrola GR Y61
Cytat:
Trochę się napaliłem na LPG w Patrolu - samochód dalej jeździ na ON, dodatkowo zużywa LPG. Instalacja podwójna, oba paliwa zużywane jednocześnie ... ktoś może próbował zrobić coś takiego u nas?
Zakładają coś takiego w Australii, mają nawet dofinansowanie ze strony własnego rządu - jako przykład proponuję Google i "d-gas".
Faceci z "d-gas" odpisali na moje zapytanie:
- moment obrotowy o 20-30% procent większy na ON+LPG ,
- w 2,8 maksymalny moment dostępny od 1500 obr/m, ,
- niższa temperatura silnika - ? to mnie b. zdziwiło, tam jest raczej cieplej niż u nas,
- zużycie ON mniejsze o 20-30% procent - zależne od stylu jazdy ,
- zbiornik 45 litrów LPG starcza na około 2000 tys. km, wyszło mi około 1-1,5 litra LPG na 100 km,
- niska emisja - podobno nie kopci, GR zgodny z normę emisji EURO5/6 .
Problem:
- instalacja LPG w Patrolu, tam gdzie pytałem zrobili wielkie oczy,
- panowie z .au montują zbiornik LPG pod ramą - trochę dziwne,
- kompletna instalacja 4000 AUD.
Na zdjęciach można znaleźć Y61 4,2 oraz 3.0.
Projekt udany spalanie kształtuje się na poziomie
9l ON 1-2 litrów LPG
Dla zainteresowanych podam więcej szczegółów
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Dwie wizyty w urzędzie i sprawa została załatwiona wszystko oficjalna drogą, tylko sie w wydziale komunikacji dziwnie patrzyli jak musieli LPG wbić do diesla
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach