Takie samo zajwisko działo sie u mojego kolegi z pracy w goferku ze gdzie przy 3000obr zawieszało sie na sekundke i pozniej jechał i zapytam sie jego w poniedziałem to Wam napisze co on tak robił moze to pomoze i Wam Gomeziątka
Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 129
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 09:39
czy naprawde turbo sprawne w 100% ???? bo jednak wydaje mi sie ze tu jest problem
Na poczatek trzeba sprawdzic kont wtrysku i logi dynamiczne, moze byc problem z turbina lub jej sterowaniem a logi robi sie wsiadajac do auta i robiac pomiary na drodze, wtedy sie sprawdza m. in. przeplywke i turbo
Auto: audi a4 1,9tdi
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 147
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 21:14
zawor recyrkulacji spalin. to takie male cusidelko do ktorego sa wpiete 3 przewody podcisnieniowe i jedna kostka 2 pinowa. znajduje sie pomiedzy blokiem silnika a wzmocnieniem przy chlodnicy obok turbiny. czesto zdarza sie ze przy diegnozowaniu vagiem wszystko jest ok. uszkodzeniu ulega natomiast membrana w zaworku. dosc czesta usterka w sliniku tdi 110 km
_________________ sprzedam:
koła 16" do bmw (felgi alu + opony)
czy naprawde turbo sprawne w 100% ???? bo jednak wydaje mi sie ze tu jest problem
Na poczatek trzeba sprawdzic kont wtrysku i logi dynamiczne, moze byc problem z turbina lub jej sterowaniem a logi robi sie wsiadajac do auta i robiac pomiary na drodze, wtedy sie sprawdza m. in. przeplywke i turbo
Vaga podłączaliśmy u marek2.3 w warsztacie i jeszcze w kilku innych miejscach i wszystko jest ok!!!
Turbo przepływomierz jak najbardziej sprawne!!!!
MACIOR napisał/a:
Zaglądał ktoś co z EGR ????
a co to jest????????? może coś więcej byś napisał!!!!
ryssioo napisał/a:
,
zawor recyrkulacji spalin. to takie male cusidelko do ktorego sa wpiete 3 przewody podcisnieniowe i jedna kostka 2 pinowa. znajduje sie pomiedzy blokiem silnika a wzmocnieniem przy chlodnicy obok turbiny. czesto zdarza sie ze przy diegnozowaniu vagiem wszystko jest ok. uszkodzeniu ulega natomiast membrana w zaworku. dosc czesta usterka w sliniku tdi 110 km
sprawdzimy
_________________ Istnieje tylko jeden luksus prawdziwy - LuKsUs zWiAzkU z OOOO
a co to jest????????? może coś więcej byś napisał!!!!
ryssioo napisał/a:
,
zawor recyrkulacji spalin. to takie male cusidelko do ktorego sa wpiete 3 przewody podcisnieniowe i jedna kostka 2 pinowa. znajduje sie pomiedzy blokiem silnika a wzmocnieniem przy chlodnicy obok turbiny. czesto zdarza sie ze przy diegnozowaniu vagiem wszystko jest ok. uszkodzeniu ulega natomiast membrana w zaworku. dosc czesta usterka w sliniku tdi 110 km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach