FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
ciezko zapala
Autor Wiadomość
misiek27 
Widać, że się stara

Auto: audi 100 c4
Skąd: Hrubieszów
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 38
Wysłany: Wto Sie 19, 2008 12:02   ciezko zapala

witam wszystkich moze ktos mi powie gdzie jest dobry mechanik mam audi c4 na mechanicznym wtrysku z gazem i ciezko zapala
 
 
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Wto Sie 19, 2008 22:22   

Ale co kolego ciężko kręci czy co opisz więcej
 
 
plastik 
Widać, że się stara
PlaStiK&ACE


Auto: AUDI C4 AVANT
Skąd: Bronowice
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 20
Wysłany: Pią Sie 22, 2008 10:32   

Przyczyn może być wiele, opisz coś więcej po co odrazu mechanik ;) [/code]
 
 
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Pią Sie 22, 2008 10:42   

Tak jak kolega plastik pisze przyczyn może być dużo może być tak że trzeba wyregulować klapkę przepływomierza może być wina świec kopułki przewodów wysokiego napięcia a może być też żle zapłon ustawiony czyli zapóżny albo za bardzo przyspieszony wiem że w silnikach 2.0 i 2.3 w pięciocylindrowych powinien być zapłon na 21 stopni jeżeli auto ma lpg
 
 
plastik 
Widać, że się stara
PlaStiK&ACE


Auto: AUDI C4 AVANT
Skąd: Bronowice
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 20
Wysłany: Pią Sie 22, 2008 15:34   

misiek27,napisz czy na benzynie i lpg jest taki sam problem ?
_________________

 
 
misiek27 
Widać, że się stara

Auto: audi 100 c4
Skąd: Hrubieszów
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 38
Wysłany: Wto Sie 26, 2008 13:48   

NA BENZYNIE I NA GAZIE CIEZKO PALI WYMIENIŁEM SWIECE PRZEWODY NAWET REGULACJA GAZU NIC NIE DAŁA
 
 
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Wto Sie 26, 2008 14:13   

Sprawdzcie zapłon gdzieś w zakładzie na ile stopni jest ustawiony zapłon to podstawa
 
 
misiek27 
Widać, że się stara

Auto: audi 100 c4
Skąd: Hrubieszów
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 38
Wysłany: Wto Sie 26, 2008 15:15   

to sprawdze dokładnie alei tak na sprzedaż idzie bo kupiłem diesla 2.5 tdi dzieki kolego za rade
 
 
Gruszka 
Uczy sie pisac
OOOO


Auto: Audi 80 B4 ABK
Skąd: Włodawa
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 12
Wysłany: Pią Sie 29, 2008 09:48   

a jakie paliwko tankujesz? nie mów tylko że na UKR, pamiętaj że w Audi prędzej czy póżniej przestanie palić na Pb gdy masz instalację gazową.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Gruszka Sob Sie 30, 2008 13:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Czacha 
prawdziwy tuner
[[_]\OOOO/[_]]


Auto: Cabi Mścicielka :-)
Skąd: Dziesiąta
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 01 Cze 2007
Posty: 608
Wysłany: Pią Sie 29, 2008 22:32   

Gruszka napisał/a:
UK
no raczej tam to trudno by było zatankować (United Kingdom) :haha: :haha:
_________________
Istnieje tylko jeden luksus prawdziwy - LuKsUs zWiAzkU z OOOO
 
 
Gruszka 
Uczy sie pisac
OOOO


Auto: Audi 80 B4 ABK
Skąd: Włodawa
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 12
Wysłany: Sob Sie 30, 2008 13:57   

[sory za pomyłkę] :x Chodziło mi o Ukraińską,gdyż Audi przystosowano do benzyny o najniższym stopniu zawartości oktan czyli 95 a Ukraińska czy Rosyjska zawiera tych oktan od 85 do 87 i aby sobie na niej pojeździć trzeba bawić się w przyśpieszanie czy opóźnianie zapłonu. Sam zatankowałem samochód u wschodich sąsiadów i pojechałem tyle ile było Polskiego paliwa w przewodach.
_________________

 
 
 
bartolinii 
Specjalista
PIMPEK DYSKO


Auto: WANNNAAA HA
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 140
Wysłany: Sob Sie 30, 2008 14:15   

Gruszka napisał/a:
sory za pomyłkę] :x Chodziło mi o Ukraińską,gdyż Audi przystosowano do benzyny o najniższym stopniu zawartości oktan czyli 95 a Ukraińska czy Rosyjska zawiera tych oktan od 85 do 87 i aby sobie na niej pojeździć trzeba bawić się w przyśpieszanie czy opóźnianie zapłonu. Sam zatankowałem samochód u wschodich sąsiadów i pojechałem tyle ile było Polskiego paliwa w przewodach.


hmm ja nie miałem problemów czy too było wschodnie paliwo czy nie to smigało :spoko: i paliło bez problemu
_________________
TA NO NO HA
było z audi
b2 coupe 2.3
b3 1.9klekot
i jest wannaaa ha
 
 
 
Gruszka 
Uczy sie pisac
OOOO


Auto: Audi 80 B4 ABK
Skąd: Włodawa
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 12
Wysłany: Nie Sie 31, 2008 11:32   

A ja tak jak napisałem musiałem zlewać paliwo spowrotem do karnistrów i zalewać polskie bo nawet zagadać nie chciał :mad:
_________________

 
 
 
marcinmk2 
streetracer


Auto: audi a4
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 864
Wysłany: Nie Sie 31, 2008 21:20   

bartolinii napisał/a:
hmm ja nie miałem problemów czy too było wschodnie paliwo czy nie to smigało


tak dokładnie tak było ale teraz jest jakis problem.Kilka osób mi znajomych tankowało owe paliwko do swoich aut w tym b4 i jest znaczna różnica między wschodem a np.Orlenem Pb95 może nie ma problemu z odpaleniem furki ale jest różnica w czasie jazdy
 
 
 
cymbur01 
prawdziwy tuner

Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2005
Posty: 737
Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 19:11   

po 3 tankowaniach na ukranie trzeba do pelna zalac shell 99 V-power aby przepalilo ten ukrainski syf a to juz mozna sobie podliczyc jak to wychodzi wole mniej jezdzic a zeby bylo bezpieczniej dla pomp filtrow wtryskow...
_________________
www.darmot.com
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam