Auto: S4/ Iveco Pomoc Drogowa
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Lut 2005 Posty: 177
Wysłany: Pon Lut 23, 2009 23:37
Heh to co powiecie na to ze do swojej S4 zalozylem sekwencje stag 300( oczywiscie sam) ,nie odczulem spadku mocy z fabrycznych 265km i za 50 zl robie spokojnie 200km po miescie(trasa ponad 300) wiec niewidze zadnego problemu z gazowaniem jakiego kolwiek silnika bo nawet jezeli ma sie rozleciec po 100tys km to remont wyjdzie taniej niz jazda na benzynie..... Jedyna wada brak miejsca wokol silnika i problem z montarzem parownika
w sumie na dobrą sprawe to temat jest o tym gdzie założyć lpg a nie o tym że szkoda truć gazem ten silnik.... to już problem samego właściciela skoro RS6 może być zagazowane to czemu nie 1.8T ? każdy robi jak chce wolna wola...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach