hmm tutaj wychodzi ze ten silnik ma 66kw czyli z 90 koni a ten co ogladalem SDI zwykly 70 konny ... juz sam nie wiem hehe auto zrobione ale ma 2 poduchy wywalone ?:> warto sie pchac czy to byl jakis wiekszy dzwon ... ?;>
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Mar 26, 2009 15:41
przy wywaleniu dwoch poduch to musialo byc konkretne uderzenie... jak bardzo chcesz wiedziec czy warto brac to najlepiej sprawdzic punkty bazowe (kiedys w sabacie za 200pln robili) jak bedzie prosto buda to mozna negocjowac i wycieruch do nabijania km bedzie...
tyle co iem na 100%
Kod kraju FRA
Region 124
Nr partnera 47304
Model roku 2001
opis: Ibiza 1,9 TDIStell2d66 MD15s
Typ handlowy [b]6k12n6
Data produkcji 2000-11-10
Kod silnika ALH
Data wydania klientowi 2001-02-07
Kod literowy skrzyni biegów EXA
Wyposażenia kolorystyczne:
Nr lakieru
( z zewnatrz [nadwozie/dach]) F8/F8 blue-charcoal/blue-charcoal
Wewnątrz CP blue 99 "Spirit"/Black Sea+Black Sea
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Pią Mar 27, 2009 05:29
dobry motor w tej ibizie siedzi jak na TDi 90km , od wersji 110km różni sie tylko końcówkami wtryskiwaczy oraz zawartością sterownika , turbiny są te same. Tak więc końcówki wtryskiwaczy 0.216 (2.5TDi R5 180ps) remap softu i można 150kuca atakować
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach