Auto: Audi A4 Avant
Skąd: Czuby Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 150
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 11:15 Audi A4 1.9 TDI - wasze wskazówki?
Siemka, noszę się z zamiarem kupna auta, m.in. rozpatruje A4 z lat '96-'00 z silnikiem diesla i raczej w kombi. A6 odpuszczam ze względu że auto jest trochę przy długie a będzie też nim latać kobitka I tutaj moja prośba do Was, sporo jest a4 w klubie, jakie są wasze odczucia co do tego modelu, na co zwrócić uwagę, co spr., jak sprawdzić turbinę, jak jest z tym zawieszeniem, co ile wymieniacie elementy, jakie są koszta? Co sądzicie o automacie w TDI? ktoś jeździł autem w tej konfiguracji automat+TDI? czy te 90KM silniki w kombi dają rade czy lepiej szukać 110? bądź chip zapodać w 90KM?
Jak coś sobie przypomnę to dodam, aha budżet jaki chcę przeznaczyć może nie jest wielki, ok 14-15 tys. chyba że coś będzie naprawdę godne zakupu to coś się dorzuci
Może ktoś z klubowiczy wie coś o takim autku sprawdzonym, bądź zna osoby sprowadzające autka ale godny polecenia
Pozdrawiam
Auto: audi a4 1,9tdi
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 147
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 17:04
ja swoja a4 tdi 1z (90 km) zrobilem jakies 30 tysiecy kilometrow. na dzien dzisiejszy stan licznika to 293 000. musze powiedziec ze jestem calkiem zadowolony z tego auta. duzo sie slyszy o tym wielowahaczowym zawieszeniu ze niby wadliwe i drogie. owszem dorgie jest ale jesli nie kupimy taniej podroby i zamontuje je ktos kto ma o tym pojecie to wytrzyma dosc duze przebiegi. przez te 30 tysiecy w zawieszeniu nie wymienilem nic i narazie 'odpukac' cisza. jedyna powazniejsza rzecza ktora wymienilem to sprzeglo ale po blisko 300 000 mialo prawo sie zuzyc i szczerze mowiac troche mu w tym pomoglem. koszt kompletu firmy lukas (sprzeglo docisk lozysko) to 750 zlotych. z wymiana poradzilem sobie razem z kolega. co do silnika to u mnie pracuje tdi 1z 90 koni. wielkiej mocy nie ma ale radzi sobie. poza tym w porownaniu z jednostkami 110 koni jest chyba bardziej niezawodny. co do spalania to mieszcze sie w 6 litrach. na co zwracac uwage przy zakupie? napewno na przekladki z anglikow. coraz wiecej mozna spotkac takich wynalazkow na gieldach i w ogloszeniach. po czym poznac? w a4 sciana grodziowa oddzielajaca silnik od kabiny jest zgrzewana punktowo z reszta karoserii. beda tam slady spawania i swiezy lakier. sruby mocujace deske rozdzielcza, wycieraczki, tapicerke drzwi, sruby na koncowkach drazkow kierowniczych swiezo odkrecane. sruby mocujace przekladnie kierownicza. i dokumenty pojazdu. co do aut bezwypadkowych to powszechnie wiadomo na co zwracac uwage. i kup sobie auto z klimatyzacja. w lecie naprawde nieoceniona. a jesli chcesz blizej poogladac czy pojezdzic to nie ma problemu;)
_________________ sprzedam:
koła 16" do bmw (felgi alu + opony)
Auto: Audi A4 Avant
Skąd: Czuby Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 150
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 17:55
A to widziałem ostatnio ta czerwona tak? byłem po jeden przewód u Was na częściach,
Co do Klimy to właśnie auta z kimą szukam
Dzięki za info, Pozdrawiam
Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lip 2004 Posty: 476
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 20:32
ja swoja audi a4 kombi sam sobie sprowadzilem z niemiec i jezdze juz nia pol roku co do silnika to posiadam 1.9 tdi 110 KM powiem ci tyle ze samochod jest ekonomiczny i zrywny pali w tracie 4.5-5 litrow na 100km w miescie zima jak dojezdzalem do pracy a do pracy mam 2 km to spalal mi 8 litow jestem z niej bardzo zadowolony ale nmiestety musze ja sprzedac tylko ze moja cena to 16500
Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 22:35
ryssioo napisał/a:
na dzien dzisiejszy stan licznika to 293 000.
no to doganiasz mnie ja mam 295 XXX km, na równe 300 000 czyszczenie i pranie tapicerki dla swojej A4. I przez 25 tys km nie zawiodłem sie na samochodzie. z poważniejszych nie domagań to:
-odma pęknięta
-przerywacz kierunkowskazów
-...
-tyle (reszta normalne części eksp. łożysko, rozrząd, wahacze)
ryssioo napisał/a:
duzo sie slyszy o tym wielowahaczowym zawieszeniu ze niby wadliwe i drogie. owszem dorgie jest ale jesli nie kupimy taniej podroby i zamontuje je ktos kto ma o tym pojecie to wytrzyma dosc duze przebiegi. przez te 30 tysiecy w zawieszeniu nie wymienilem nic i narazie 'odpukac' cisza.
no ja sprowdziłem swoją 1,5 roku temu i po około pół roku wahacze poleciały. wybór był prosty tylko ori, trochę kosztowało ale mam zamiar jeszcze pojeździć trochę, więc wybór był prosty... A teraz 10kkm i jest okej... tak samo właściwości jezdne, sztywno trochę ale pewnie sie prowadzi...
ryssioo napisał/a:
koszt kompletu firmy lukas (sprzeglo docisk lozysko) to 750 zlotych. z wymiana poradzilem sobie razem z kolega. co do silnika to u mnie pracuje tdi 1z 90 koni. wielkiej mocy nie ma ale radzi sobie. poza tym w porownaniu z jednostkami 110 koni jest chyba bardziej niezawodny.
w 1Z to taka cena za komplet może być, ale w np moim AHU to samo koło dwu masowe 1tys zł także jak masz zamiar kupować to warto na to zwrócić uwagę bo potem koszty koszty koszty...
Auto: A4 b6 avant
Skąd: Tatary Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 55
Wysłany: Czw Maj 28, 2009 18:48
Ja mam A4 avant tdi plus asb.U mnie trzeszczy i spada roleta.Na twoim miejscu wybrałbym wersję 110koni a skrzynia...ja mam multi i mam mieszane uczucia co do niej.Ty będziesz miał zwykły automat.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach