Auto: ...
Skąd: Polska Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Maj 2004 Posty: 3215
Wysłany: Pią Gru 28, 2007 22:22
Vesti napisał/a:
Honda i gaz NIE ! ( szczególnie D15B2 i mikser to nieprzespane noce i dni )
i nowy silnik , u mnie niestety gaz wypalił 2 tłoki i jeszcze troche zniszczen narobił .
Moze inni maja obre wspomnienia z gazem ale jak dla mnie gaz tylko do kuchenki , i raczej nic i nikt nie przekona mnie ze tak nie jest
Pozdrawiam
_________________ "nie sztuką jest zwrócić na siebię uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..."
mialem civica jajko z d15b2 -zagazowalem go u piekarza na leczynskie, zrobilem 23 tys. km bez totalnie 1 problemu , bardzo malo na trasie palil , mam kontakt z nowym wlascicielem i do dzisiaj nic sie nie dzieje a bylo to ze 3 lata temu jak zakladalem gaz
takze vesti mysle ze wszystko zalezy od stanu samochodu i montazu oraz dobrze dobranej instalki - trzeba bylo tam stosowac unikalny emulator do 2 -punktowego wtrysku
sądzę , że masz wielkiego farta i powinieneś grać w lotka
jak kilka lat temu pożyczyłem od brejdaka żelazko na D15B2 , z super zrobioną w jednym z lepszych zakładów na lbnie i jednocześnie "małopalącą" tegoż paliwa do kuchenek , to przy dość agresywnym połykaniu kilometrów , w Radomiu zorientowałem się , że wypada jeden cylinder , po nie przerwanej 500 km przejażdżce okazało się , że na jednym cylindrze wyjarało
ćwiartkę zaworu
możesz sobie na mieście upalać ile wlezie...spróbuj wyjechać tym w agresywną trasę...
Cytat:
nie wiem jak jeździcie ale mi sprint pali 13 litrów lpg 2.3 16V 140 koni
stary silnik merca jest nie do zarąbania na gazie , szczególnie kiedy instalka jest założona z głową i to porównanie ma się nijak do silnika Hondy.
bez_imienny najlepiej odpisał na to co mógłbym Ci Vesti odpisać + kilka jeszcze innych argumentów za NIE , ale nie chce mi się zbytnio rozpisywać ...po części samolubnie...gdyż nikt tak dobrze nie płaci jak klient , który przekonał się o wpływie ch_ujo_wej instalki gazowej i zapłaci sporo aby "zrobić mu benzynę jak należy i wybawić go
raz na zawsze z tego zbawiennego sposobu oszczędzania
oczywiście jestem zwolennikiem gazu, ale...nie najtańszych instalacji , nie do wszystkich silników i zależy w których "montowniach" zakladanych ....
poza tym to paliwo bardzo ekologiczne i choć nie lubię ekologów to w tym jednym ich popieram ...(bo mam jeszcze więcej roboty ) bez urazy , of course ,
Ostatnio zmieniony przez TTomek Pią Gru 28, 2007 23:00, w całości zmieniany 1 raz
Pawełku, mogę Ci robić tygodniowe statystyki "uradowanych" klientów posiadających Vectry i Omegi na Ecotecu z najtańszymi instalkami i chodzącymi jak stary Ursus (taki traktor , dla mniej wtajemniczonych) , którzy po kilkunastu tys km już sobie policzyli ile kosztowały ich przepływki , wtryskiwacze , pompy paliwa oraz co dla mnie najbardziej rajcujące : przywracanie w kompie odpowiednich adaptacji .
wszystkie 16V , czy to Opel , VAG czy PSA blado wychodzą w tym zestawieniu...
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Sob Gru 29, 2007 07:59
TTomek napisał/a:
Pawełku, mogę Ci robić tygodniowe statystyki "uradowanych" klientów posiadających Vectry i Omegi na Ecotecu z najtańszymi instalkami i chodzącymi jak stary Ursus (taki traktor , dla mniej wtajemniczonych) , którzy po kilkunastu tys km już sobie policzyli ile kosztowały ich przepływki , wtryskiwacze , pompy paliwa oraz co dla mnie najbardziej rajcujące : przywracanie w kompie odpowiednich adaptacji .
wszystkie 16V , czy to Opel , VAG czy PSA blado wychodzą w tym zestawieniu...
bardziej mnie interesują statystyki zawałów moich autek ...
w sumie sprinter to jedyne auto na lpg które mam ... do astry 1.4 ECOTEC nie zakładałem ze zwyczajnego lenistwa ... a jak teraz podliczyłem kilometry zrobione to sekwencja za 3000zł zwróciłaby sie dwa razy ... i łatwiej autko by było sprzedać
bo tylko jeden na 10 cieszy sie że auto nie jeździło na lpg ... a reszta cieszy sie że nie musi samemu zakładać instalacji
ta sama sytuacja z Thalią która kupiłem mamie ... tez sekwencja wróciłaby dwa razy ...
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Civic D15B2 trasa ~ 6 ltr miasto ~10ltr
Civic D16Z9 trasa ~ 5,5-7 miasto 10-11 ltr w obu PB oczywiśćie
Sierra DoHc miasto 12-14 Pb
Nie wiem po jakim mieście jezdza Ci którym Ford 2,0 czy Opel 2.0 spala 13 ltr LPG
chyba nie po lublinie.
C20NE w omedze(w porównaniu do Cali jest powiedzmy 10% strata na napędzie i troszkę inna masa) w zimie w mieście(korki) jest w stanie spalić 15-20 ltr LPG i mniej palić nie będzie!
to samo tyczy się DOhc Efi forda,bajki że pali 12 gazu w mieście mozna sobie wsadzić w buty...tak samo jak te,że 1.9 Tdi w mieście(lublin) spala 5-5,5 hehe
miałem zdrowe i paliło 7-7,5-fakt stoję codziennie rano na krasnickiej w korku i jak wracam to to samo.
podsumowując:
Nie ma co się dziwić Cali ze pali 15ltr LPG w miejskim ruchu i nie radzę "zakręcać" jej jakoś hardcorowo bo niedługo będzie do naprawy głowica.
A tak pozatym,to nie jest temat o tym czy warto/nie warto zakładać LPG
p.s.TTomek,może ta hondka zabardzo "skręcona"była
_________________ '96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
Nie wiem po jakim mieście jezdza Ci którym Ford 2,0 czy Opel 2.0 spala 13 ltr LPG
Drift_King napisał/a:
o samo tyczy się DOhc Efi forda,bajki że pali 12 gazu w mieście mozna sobie wsadzić w buty...tak samo jak te,że 1.9 Tdi w mieście(lublin) spala 5-5,5 hehe
A ja Ci mowie ze pali bo jezdzilem, i nie mow mi ze nie po lublinie bo samochod byl narzedziem w pracy i jezdzilem tylko po miescie. To ze w trasie ponizej 10l siorpal tez bajka?
Nie wiem po jakim mieście jezdza Ci którym Ford 2,0 czy Opel 2.0 spala 13 ltr LPG
Drift_King napisał/a:
o samo tyczy się DOhc Efi forda,bajki że pali 12 gazu w mieście mozna sobie wsadzić w buty...tak samo jak te,że 1.9 Tdi w mieście(lublin) spala 5-5,5 hehe
A ja Ci mowie ze pali bo jezdzilem, i nie mow mi ze nie po lublinie bo samochod byl narzedziem w pracy i jezdzilem tylko po miescie. To ze w trasie ponizej 10l siorpal tez bajka?
w trasę jestem w stanie uwierzyć jak najbardziej,miasto hmmm,no nie będe się kłócił skoro miałes jeździłeś,uwierz mi nie pisałbym gdybym nie miał i gdybym nie jeździł przy czym zaznaczam,że jeździłem w pełni sprawnym egzemplarzem sierki,którą sam zwlekłem od szwaba i zagazowałem.O kłopotach jakie towarzyszyły eksploatacji od momentu zamontowania LPG nie będę tu pisał,bo tekst tej długości spowolni pracę forum
_________________ '96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach