FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Auto gaśnie-dlaczego?
Autor Wiadomość
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 17:49   Auto gaśnie-dlaczego?

Witam.
Chciałem zapytac może ktoś wie o co chodzi.W moim bmw 2,8l jest instalacja gazowa sekwencyjna PRINS,podobno najlepsza na rynku,ale zauważyłem pewien objaw czasami:
Jak nieraz na rozgrzanym aucie docisnę pedał do czerwonego pola lub poprostu bardzo ostro jadę (kręcę silnik)i nagle hamuje na sprzęgle to 4 razy zgasł mi silnik.Po przekręceniu kluczyka potem pali z pierwszego i jak zgaśnie po puszczeniu sprzęgła z biegu też odrazu odpala.Przy normalnej jeździe nigdy tego nie ma.Czym to może być spowodowane?Czy zalewa świece,czy jakieś filtry do wymiany,czy może trzeba przeregulować na komputerze instalacje? Chce najpierw zapytać tu bo w każdym zakładzie najpierw wyssaja ze mnie kasę i wszystko po kolei wymienią zanim dojdą :)
Z góry dzięki za odpowiedzi.
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 18:07   

jak dla mnie to zle zrobiona mapa wtrysku na wyzszych obrotach tak wiec regulacja sekwancji by sie przydała ;)
_________________

 
 
 
ciastek 
znawca

Auto: TjurboDohcVtec
Skąd: Bronowice
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 59
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 18:20   

Miałem taki sam problem... dociągałem obrotomierz prawie do końca... noga z gazu i padaka :( auto gasło :| podczas pierwszej próby okazało sie że silnik dostaje za duzo powietrza, dławi sie skutkiem czego gasł! No więc zostały zrobione osłony i niby wszystko miało byc oki ale nieeeee :/ Za drugim razem okazała sie pewna ciekawosta :> mianowicie mam tak założona isntalacje, że na gazie nie mam odcinki!!! Silnik na gazie kręci sie do ponad 9000rpm !!! Ale jak puścić gaz od razu gaśnie :/ Tak mam po prostu założona instalacje... z tym że moja to jest zwykła na parowniku :roll:
_________________
http://www.photo-pj.com/pl/images/logo.jpg
 
 
 
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 18:45   

ciastek napisał/a:
Miałem taki sam problem... dociągałem obrotomierz prawie do końca... noga z gazu i padaka :( auto gasło :| podczas pierwszej próby okazało sie że silnik dostaje za duzo powietrza, dławi sie skutkiem czego gasł! No więc zostały zrobione osłony i niby wszystko miało byc oki ale nieeeee :/ Za drugim razem okazała sie pewna ciekawosta :> mianowicie mam tak założona isntalacje, że na gazie nie mam odcinki!!! Silnik na gazie kręci sie do ponad 9000rpm !!! Ale jak puścić gaz od razu gaśnie :/ Tak mam po prostu założona instalacje... z tym że moja to jest zwykła na parowniku :roll:


Ale w końcu opanowane to masz,czy nie?

[ Dodano: Sro Mar 19, 2008 18:48 ]
QSY napisał/a:
jak dla mnie to zle zrobiona mapa wtrysku na wyzszych obrotach tak wiec regulacja sekwancji by sie przydała ;)


Ale to by czasmi tylko było? Na wysokich obrotach auto normalnie przyspiesza,tylko jeśli np. mam z dużych obrotów hamować i wciskam sprzęgło to potrafoi zgasnąć.
Myślałem że zalewa świece ,ale też myślałem o regulacji,bo kiedyś w innym aucie tak miałem,że jak tylko ruszyłem i zaraz hamowałem do zera ze sprzegłem to gasło.W auto-gazie coś tam pokręcili na kompie i było oki.
 
 
 
ciastek 
znawca

Auto: TjurboDohcVtec
Skąd: Bronowice
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 59
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 19:27   

_Rafi_, zostało jak było niestety :/ jak go wkręcam na gazie powyżej 6000rpm gasnie. Dlatego na LPG power jeżdżę rekreacyjnie bez piłowania :) a jak chcę cisnąc to na Pb i ogień :D
W sumie sam mozesz sprawdzić czy masz odcięcie na gazie, a przy sekwencji powinno być ! Pociągnij gaz na luzie do końca obrotomierza, i tak kilka razy... i przynajmniej ta kwestia sie wyjaśni ;)
_________________
http://www.photo-pj.com/pl/images/logo.jpg
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 19:42   

QSY napisał/a:
jak dla mnie to zle zrobiona mapa wtrysku na wyzszych obrotach tak wiec regulacja sekwancji by sie przydała

Podobnie uważam..
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 19:57   

Vesti napisał/a:
QSY napisał/a:
jak dla mnie to zle zrobiona mapa wtrysku na wyzszych obrotach tak wiec regulacja sekwancji by sie przydała

Podobnie uważam..

A znacie może kogoś lub możecie polecić ,co by to elegancko zrobił?
 
 
 
GrzesiekK. 
znawca


Auto: AR 156 2,5 V6 24V
Skąd: LSM
Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 70
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 20:25   

_Rafi_ napisał/a:
Vesti napisał/a:
QSY napisał/a:
jak dla mnie to zle zrobiona mapa wtrysku na wyzszych obrotach tak wiec regulacja sekwancji by sie przydała

Podobnie uważam..

A znacie może kogoś lub możecie polecić ,co by to elegancko zrobił?



Na razie nie szukaj problemu w mapach, bo w PRINSie tu nie ma co dużo pogrzebać, problem u Ciebie jest inny, na 90% Twój reduktor po tym jak dokręcasz auto wysoko i potem wysprzęglasz ma duży przerost ciśnienia gazu i po prostu przylewa Ci chwilowo silnik gasząc go, miałem parę razy z tym do czynienia w różnych instalacjach wtrysku LPG, nie ważne czy PRINS czy STAG300 czy KME, odezwij sie do mnie na GG, moge zajrzeć pod maskę i zobaczymy co tam fachmani od gazu Ci nabroili.

pzdr. Grzesiek

[ Dodano: Sro Mar 19, 2008 20:28 ]
ciastek napisał/a:
Miałem taki sam problem... dociągałem obrotomierz prawie do końca... noga z gazu i padaka :( auto gasło :| podczas pierwszej próby okazało sie że silnik dostaje za duzo powietrza, dławi sie skutkiem czego gasł! No więc zostały zrobione osłony i niby wszystko miało byc oki ale nieeeee :/ Za drugim razem okazała sie pewna ciekawosta :> mianowicie mam tak założona isntalacje, że na gazie nie mam odcinki!!! Silnik na gazie kręci sie do ponad 9000rpm !!! Ale jak puścić gaz od razu gaśnie :/ Tak mam po prostu założona instalacje... z tym że moja to jest zwykła na parowniku :roll:


Nie mieszaj tu koledze z instalacją parownikową, wtrysk LPG rządzi się innymi troche prawami i przygasanie po wysprzęgleniu jest związane z czym innym niz u Ciebie, to ze nie miales odcinki na LPG nic dziwnego, bo niby jak miala by byc zrobiona, odcięcie na pb jest realizowane przez wyłączenie wtrysku PB a nie zapłonu.

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ..... obecnie AR 156 2.5 V6 24v
 
 
 
ciastek 
znawca

Auto: TjurboDohcVtec
Skąd: Bronowice
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 59
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 20:51   

GrzesiekK. napisał/a:
to ze nie miales odcinki na LPG nic dziwnego


a jednak dla kilku lubelskich fachowców prowadzących warsztaty zakładające i serwisujące LPG było to dziwne ! :o ale każdy ma swoje zdanie i uważa że to właśnie on jest pępkiem świata i zna sie najlepiej :roll: a ja od tych wszystkich znachorów to juz zawrotów głowy dostałem :|
_________________
http://www.photo-pj.com/pl/images/logo.jpg
 
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 20:54   

ciastek napisał/a:
GrzesiekK. napisał/a:
to ze nie miales odcinki na LPG nic dziwnego


a jednak dla kilku lubelskich fachowców prowadzących warsztaty zakładające i serwisujące LPG było to dziwne ! :o ale każdy ma swoje zdanie i uważa że to właśnie on jest pępkiem świata i zna sie najlepiej :roll: a ja od tych wszystkich znachorów to juz zawrotów głowy dostałem :|




nie spotkałem sie jeszcze z odcinką w klasycznej instalacji gazowej ...
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 21:33   

Przejechaliśmy się z Grześkiem i on obstawia że po wysporzęglęniu z dużych obrotów jest przerost ciśnienia i zalewa poprostu.Na benzynie tego nie ma.
 
 
 
blind7 
Specjalista


Auto: Praca Corso-lot; Lans S60
Skąd: Kośminek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 190
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 22:16   

miałem tak samo i było to co mówicie, przerost ciśnienia i też zalewało i zdychał. Tyle że u mnie jeszcze turbinka pracuje. Chłopaki od gazu (nie powiem skąd bo wstyd się przyznać) coś w mapach poprzestawiali i jest ok ale fakt samochód spędził u nich cały dzień :D
 
 
 
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 22:44   

blind7 napisał/a:
Chłopaki od gazu (nie powiem skąd bo wstyd się przyznać) coś w mapach poprzestawiali i jest ok ale fakt samochód spędził u nich cały dzień

Żaden wstyd.Może się trochę nauczyli na twoim autku.Powiedz gdzie byłeś :>
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 22:56   

Ty krec motor do konca na lpg to bedziesz pytal gdzie czapke robic :mrgreen:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
blind7 
Specjalista


Auto: Praca Corso-lot; Lans S60
Skąd: Kośminek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 190
Wysłany: Sro Mar 19, 2008 23:51   

no ja D.T. gas system ale nie polecam od września z nimi walcze... jak już uderzać tam to gadać z Sebastianem bo on najbardziej pojętny z tych wszystkich mechaników tam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam