FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Wolnossace, benzynowe, dajace max frajdy z jazdy
Autor Wiadomość
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 18:07   Wolnossace, benzynowe, dajace max frajdy z jazdy

Witam, powoli przymierzam sie do sprzedazy ibizona i szukania czegos co by zapitalalo podobnie (moze być troche wolniejsze). Auto ma sluzyc do jazdy na codzien, ale nie ukrywam ze przewiduje czeste wizyty na torze itp. Generalnie chodzi mi o auto z dosc dobrym handlingiem. Auto nie musi pachnieć nowością, w duszy mam placenie wysokich skladek AC. Priorytetem jest permanentny rogal w gębie podczas jazdy :) A z tych przyziemnych spraw, to fajnie by bylo żeby palilo jak diesel 8) :D - wystarczy ze uda sie zejsc do 13stki l. w miescie i bedzie cacy :spoko:
W tej chwili do glowy przychodzi mi tylko jedna marka - BMW a konkretnie E-36 z konca produkcji. I tutaj pytanie który:
- zwykla 4drzwiowka
- compact
- coupe
Niestety nie znam sie za bardzo na tej marce i nie wiem jakie silniki tam wsadzali- co polecacie? Czy 2.5 (ta 192km) to nie bedzie za malo? Da sie ją w jakiś banalny sposób za śmieszne pieniądze podkręcić?
Ewentualnie może kupno jakiejś słabszej wersji silnikowej walnąć swapika, tylko na co?
Budzet - do 20k
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
Junior 
Specjalista
vel Bronx_LBN

Auto: Civic eg4
Skąd: Bronowice
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 150
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 18:12   

Ja polecam ITR- na tor kozak, po prostej też jedzie w miare sprawnie, jest ładny i nie ma nikt w LBN :)
 
 
 
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 19:55   

ITR odpada, w tych pieniadzach nie dostanę Type-r'a a inne wersje sa strasznie woooolne.
Generalnie sklaniam sie raczej do zmiany napedu i caly czas chodzi mi po glowie 325/328 i teraz tylko pytanie ktora buda lepsza ? Najbardziej podoba mi sie compact, ale nie mam zielonego pojecia czy siedzialo tam cos wiecej niz 2.5 oraz czy przy tak krotkim nadwoziu nie bedzie to zbyt nerwowe....
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
Misiek_lbn 
the fastest furious


Auto: 200sx s14a
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 2292
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 20:03   

siedziało więcej ;)
3.0 albo 3.2 :)
nie sądze zebyś trafił dobry egzemplarz za ta kasę, ale M3 3.0 za niewiele więcej stoją na allegro
taki silnik miał Daniel325 w swojej e36, więc do niego wal co i jak

jak by były zbyt nerwowe takie kupajki, to by w drifcie tyle ich nie latało, bo były by trudne w opanowaniu ;)

albo bierz od Pilacha S2 8)
_________________
Przejeżdżam przez Inżynierską w 7.19 sek, a TY ???
 
 
 
msjk 
prawdziwy tuner

Auto: E90 330i
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 636
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 20:09   

Misiek w compakcie nie bylo wiecej niz 2.5, w coupe bylo 3.0 i 3.2 w zaleznosci od rocznika.

M3 raczej nie kupisz w takiej kwocie, E36 2.5 ,2.8 ma ok 7s do 100 wiec mozna pojezdzic, tylko spalanie jest spore w porownaniu z ibiza ;)
_________________

 
 
 
Misiek_lbn 
the fastest furious


Auto: 200sx s14a
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 2292
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 20:13   

oj, mój błąd, źle doczytałem :)
_________________
Przejeżdżam przez Inżynierską w 7.19 sek, a TY ???
 
 
 
maly841 
pr0 killer

Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2004
Posty: 1082
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 22:13   

noodl3s napisał/a:
ITR odpada, w tych pieniadzach nie dostanę Type-r'a a inne wersje sa strasznie woooolne.
Generalnie sklaniam sie raczej do zmiany napedu i caly czas chodzi mi po glowie 325/328 i teraz tylko pytanie ktora buda lepsza ? Najbardziej podoba mi sie compact, ale nie mam zielonego pojecia czy siedzialo tam cos wiecej niz 2.5 oraz czy przy tak krotkim nadwoziu nie bedzie to zbyt nerwowe....



Jak e-36 to tylko coupe lub limo , nigdy bym sie nie przesiadl z ibizy na compacta .
_________________
A4 '05 2.0 TFSI , C4 3D
 
 
 
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Sro Cze 18, 2008 07:14   

E-36 nie kupuj kompacta-brzydki w środku i problem z częściami używkami i zamiennikami(wszystko prawie zewnątrz inne i w środku deska też).Jeśli chcesz ekonomicznego silnika to szukaj coś takiego co ja miałem M52 a i sedanach i coupe te same silniki były od 1995r.Ja miałem 323 czyli M52b25 170KM-osiągi te same co stare M50b25 192KM .W M52 masz blok aluminiowy i moment max przy niższych obrotach dlatego osiągi pozostały te same a,ale za to na paliwo jest oszczędniejsze od M50.W mieście nigdy nie przekroczył mi 13l benzyny i to przy cięzkiej nodze ;) .Rewelacją by było jakbyś trafił silnik w e-36 ten co teraz mam w e-39 czyli M52b28 2,8l spalanie nie dużo większe z 1l więcej,a frajda z jazdy ogromna.e-39 M52b28 w mieście 15pali to e-36 napewno 13-13,5l nie więcej.Wiadomo jak będziesz pałował na torzeto i więcej pójdzie,ale po mieście raczej nie.
Szukaj wersji z klimatronikiem,pełnym komputerem OBC i podłokietnikiem to wnętrze będzie bogato wyposarzone elektryka to już standart będzie.Jakbyś trafił w Mpakiecie to już ideał,ale kupe M-Pakietów jest podrób pękających ,więc ja bym się skupił na typowo ori modelu.
Myślę ,że coś ci się rozjaśniło,jak nie to pytaj.
 
 
 
bubu05 
Nowiciusz ;>
Warior

Auto: Audi A3 1.8T
Skąd: Polska
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 1
Wysłany: Pią Cze 20, 2008 18:45   

Audi S2 220 km chip i 280 do 20 to kupisz śliczną i masz Q .
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pią Cze 20, 2008 22:47   

BUNI z beemka-klub sprzedaje mega dopieszczona e30tke z m54b30 w waskiej lampie za ok 22tys pln...
http://allegro.pl/show_item.php?item=386671632
ew z s50tka jest DANIELa325 e30tka... jesli chodzi o e36 to ciezko u NAS o dobry i zadbany egzemplarz... ale jesli juz koniecznie chcesz e36 i na tor to tylko coupe... z przodu nadkola sa szersze (mozna ciekawsze fele z wiekszym et upchac) a jesli kwestia motoru to wg mnie najrozsadniejsza opcja to m52b28 chyba ze porwiesz sie na s50b32 ale u NAS naprawde ciezko o igle tym bardziej ze trafiaja sie "kwiatki" np ostatnio tanio poszla (juz ktorys raz) ///Mka z kielichem od IS'a :haha:
i jeszcze jedno jak e36 i coupe to tylko OD RAZU z pelnym ORI Mpakietem...

[ Dodano: Sob Cze 21, 2008 00:04 ]
noodl3s napisał/a:
Da sie ją w jakiś banalny sposób za śmieszne pieniądze podkręcić?
Ewentualnie może kupno jakiejś słabszej wersji silnikowej walnąć swapika, tylko na co?


N/A w bmw ciezko jest zostajac przy N/A mocno podkrecic i w zasadzie jest to nieoplacalne, poza tym ciezko o bmw z motorem ktory by trzymal serie (niestety ale na to ma wplyw wiele czynnikow przede wszystkim poprzedni wlasciciele)

co do SWAPA to koszt jest niemaly i jesli robilbys to u "kogos" to przesiadka na m52b28 to +/- 7tys pln a musisz jeszcze pomyslec o zawieszeniu, hamulcach ( w 328i seryjnie z tylu ida tarcze wentylowane, 316-318 bebny, 318IS-320-325 tarcze bez wentylacji) ogolnie cale koszta na pewno przekrocza wartosc zakupu auta... druga sprawa to za 328 coupe z konca produkcji w mpakiecie nawet nie mysl o kupnie do 20tys bo sie zrazisz do bmw...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Sob Cze 21, 2008 08:44   

Jaqub napisał/a:
jesli chodzi o e36 to ciezko u NAS o dobry i zadbany egzemplarz...

Jaqub napisał/a:
poza tym ciezko o bmw z motorem ktory by trzymal serie


To zrobiłeś reklamę teraz.Nie wiem czy na przykładzie swojej opisujesz ;) czy jak bo ja jestem innego zdania.
W każdej marce są zadbane i zajechane auta i w każdym przypadku wpływ na to maja poprzedni właściciele,dlatego nie wolno palcem wytykać tylko jednej marki.
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sob Cze 21, 2008 09:50   

_Rafi_ napisał/a:
To zrobiłeś reklamę teraz.Nie wiem czy na przykładzie swojej opisujesz czy jak bo ja jestem innego zdania.
W każdej marce są zadbane i zajechane auta i w każdym przypadku wpływ na to maja poprzedni właściciele,dlatego nie wolno palcem wytykać tylko jednej marki.


zgadza sie ale... naprawde ciezko o auto ktore ma ponad 10lat (e36 bylo do "98 produkowane, poza compaktem, cabrio i touringiem chyba) i mialoby w naprawde igla stanie motor, wiadomo ze tak samo bedzie z fiatem, oplem itp...
nie bede nikogo oszukiwal... co do mojego auta to duzo mu brakowalo (i mozliwe ze jeszcze brakuje)...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Sob Cze 21, 2008 10:57   Re: Wolnossace, benzynowe, dajace max frajdy z jazdy

a tak z ciekawości ... jak nie tajemnica czemu już nie chcesz Ibizy ;)
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
Mega 
znawca
Mega


Auto: RS6MTM/911turbo s techart
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Wrz 2004
Posty: 74
Wysłany: Pon Cze 23, 2008 20:12   

bubu05 napisał/a:
Audi S2 220 km chip i 280 do 20 to kupisz śliczną i masz Q .


z ta śliczną to chyba mocno przesadziłeś, (chyba że je oglądasz tylko na zdjęciach) ładnych S2 jest na prawdę mało w Polsce a jeszcze do sprzedania to już wogóle...
Z allegro teraz jedynie co można polecić to cienmowiśniowego avanta z 95r ale to wydatek 27000+opłaty (minus to co tam utargujesz)
_________________

 
 
 
Spawos 
prawdziwy tuner
Spawos


Auto: Lanos
Skąd: Konstantynów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Posty: 671
Wysłany: Sro Lip 02, 2008 07:06   

calibra turbo 4x4 za 10-12 kupisz juz :) wadzasz kolejne 10 i bardzo bardzo szybki sakochodzik :) na codzien , ale to calibra hehe na tor tez jezdzilem tym trzyma sie fajnie :)
kolega ma w rzeszowie 280 konna et 12.6 :) wiec jest ciekawie
_________________
http://img708.imageshack....320/logoxww.png
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam