Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 540
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 18:07 Wolnossace, benzynowe, dajace max frajdy z jazdy
Witam, powoli przymierzam sie do sprzedazy ibizona i szukania czegos co by zapitalalo podobnie (moze być troche wolniejsze). Auto ma sluzyc do jazdy na codzien, ale nie ukrywam ze przewiduje czeste wizyty na torze itp. Generalnie chodzi mi o auto z dosc dobrym handlingiem. Auto nie musi pachnieć nowością, w duszy mam placenie wysokich skladek AC. Priorytetem jest permanentny rogal w gębie podczas jazdy A z tych przyziemnych spraw, to fajnie by bylo żeby palilo jak diesel - wystarczy ze uda sie zejsc do 13stki l. w miescie i bedzie cacy
W tej chwili do glowy przychodzi mi tylko jedna marka - BMW a konkretnie E-36 z konca produkcji. I tutaj pytanie który:
- zwykla 4drzwiowka
- compact
- coupe
Niestety nie znam sie za bardzo na tej marce i nie wiem jakie silniki tam wsadzali- co polecacie? Czy 2.5 (ta 192km) to nie bedzie za malo? Da sie ją w jakiś banalny sposób za śmieszne pieniądze podkręcić?
Ewentualnie może kupno jakiejś słabszej wersji silnikowej walnąć swapika, tylko na co?
Budzet - do 20k
Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 540
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 19:55
ITR odpada, w tych pieniadzach nie dostanę Type-r'a a inne wersje sa strasznie woooolne.
Generalnie sklaniam sie raczej do zmiany napedu i caly czas chodzi mi po glowie 325/328 i teraz tylko pytanie ktora buda lepsza ? Najbardziej podoba mi sie compact, ale nie mam zielonego pojecia czy siedzialo tam cos wiecej niz 2.5 oraz czy przy tak krotkim nadwoziu nie bedzie to zbyt nerwowe....
siedziało więcej
3.0 albo 3.2
nie sądze zebyś trafił dobry egzemplarz za ta kasę, ale M3 3.0 za niewiele więcej stoją na allegro
taki silnik miał Daniel325 w swojej e36, więc do niego wal co i jak
jak by były zbyt nerwowe takie kupajki, to by w drifcie tyle ich nie latało, bo były by trudne w opanowaniu
albo bierz od Pilacha S2
_________________ Przejeżdżam przez Inżynierską w 7.19 sek, a TY ???
Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Maj 2004 Posty: 1082
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 22:13
noodl3s napisał/a:
ITR odpada, w tych pieniadzach nie dostanę Type-r'a a inne wersje sa strasznie woooolne.
Generalnie sklaniam sie raczej do zmiany napedu i caly czas chodzi mi po glowie 325/328 i teraz tylko pytanie ktora buda lepsza ? Najbardziej podoba mi sie compact, ale nie mam zielonego pojecia czy siedzialo tam cos wiecej niz 2.5 oraz czy przy tak krotkim nadwoziu nie bedzie to zbyt nerwowe....
Jak e-36 to tylko coupe lub limo , nigdy bym sie nie przesiadl z ibizy na compacta .
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Sro Cze 18, 2008 07:14
E-36 nie kupuj kompacta-brzydki w środku i problem z częściami używkami i zamiennikami(wszystko prawie zewnątrz inne i w środku deska też).Jeśli chcesz ekonomicznego silnika to szukaj coś takiego co ja miałem M52 a i sedanach i coupe te same silniki były od 1995r.Ja miałem 323 czyli M52b25 170KM-osiągi te same co stare M50b25 192KM .W M52 masz blok aluminiowy i moment max przy niższych obrotach dlatego osiągi pozostały te same a,ale za to na paliwo jest oszczędniejsze od M50.W mieście nigdy nie przekroczył mi 13l benzyny i to przy cięzkiej nodze .Rewelacją by było jakbyś trafił silnik w e-36 ten co teraz mam w e-39 czyli M52b28 2,8l spalanie nie dużo większe z 1l więcej,a frajda z jazdy ogromna.e-39 M52b28 w mieście 15pali to e-36 napewno 13-13,5l nie więcej.Wiadomo jak będziesz pałował na torzeto i więcej pójdzie,ale po mieście raczej nie.
Szukaj wersji z klimatronikiem,pełnym komputerem OBC i podłokietnikiem to wnętrze będzie bogato wyposarzone elektryka to już standart będzie.Jakbyś trafił w Mpakiecie to już ideał,ale kupe M-Pakietów jest podrób pękających ,więc ja bym się skupił na typowo ori modelu.
Myślę ,że coś ci się rozjaśniło,jak nie to pytaj.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pią Cze 20, 2008 22:47
BUNI z beemka-klub sprzedaje mega dopieszczona e30tke z m54b30 w waskiej lampie za ok 22tys pln...
http://allegro.pl/show_item.php?item=386671632
ew z s50tka jest DANIELa325 e30tka... jesli chodzi o e36 to ciezko u NAS o dobry i zadbany egzemplarz... ale jesli juz koniecznie chcesz e36 i na tor to tylko coupe... z przodu nadkola sa szersze (mozna ciekawsze fele z wiekszym et upchac) a jesli kwestia motoru to wg mnie najrozsadniejsza opcja to m52b28 chyba ze porwiesz sie na s50b32 ale u NAS naprawde ciezko o igle tym bardziej ze trafiaja sie "kwiatki" np ostatnio tanio poszla (juz ktorys raz) ///Mka z kielichem od IS'a
i jeszcze jedno jak e36 i coupe to tylko OD RAZU z pelnym ORI Mpakietem...
[ Dodano: Sob Cze 21, 2008 00:04 ]
noodl3s napisał/a:
Da sie ją w jakiś banalny sposób za śmieszne pieniądze podkręcić?
Ewentualnie może kupno jakiejś słabszej wersji silnikowej walnąć swapika, tylko na co?
N/A w bmw ciezko jest zostajac przy N/A mocno podkrecic i w zasadzie jest to nieoplacalne, poza tym ciezko o bmw z motorem ktory by trzymal serie (niestety ale na to ma wplyw wiele czynnikow przede wszystkim poprzedni wlasciciele)
co do SWAPA to koszt jest niemaly i jesli robilbys to u "kogos" to przesiadka na m52b28 to +/- 7tys pln a musisz jeszcze pomyslec o zawieszeniu, hamulcach ( w 328i seryjnie z tylu ida tarcze wentylowane, 316-318 bebny, 318IS-320-325 tarcze bez wentylacji) ogolnie cale koszta na pewno przekrocza wartosc zakupu auta... druga sprawa to za 328 coupe z konca produkcji w mpakiecie nawet nie mysl o kupnie do 20tys bo sie zrazisz do bmw...
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Sob Cze 21, 2008 08:44
Jaqub napisał/a:
jesli chodzi o e36 to ciezko u NAS o dobry i zadbany egzemplarz...
Jaqub napisał/a:
poza tym ciezko o bmw z motorem ktory by trzymal serie
To zrobiłeś reklamę teraz.Nie wiem czy na przykładzie swojej opisujesz czy jak bo ja jestem innego zdania.
W każdej marce są zadbane i zajechane auta i w każdym przypadku wpływ na to maja poprzedni właściciele,dlatego nie wolno palcem wytykać tylko jednej marki.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Cze 21, 2008 09:50
_Rafi_ napisał/a:
To zrobiłeś reklamę teraz.Nie wiem czy na przykładzie swojej opisujesz czy jak bo ja jestem innego zdania.
W każdej marce są zadbane i zajechane auta i w każdym przypadku wpływ na to maja poprzedni właściciele,dlatego nie wolno palcem wytykać tylko jednej marki.
zgadza sie ale... naprawde ciezko o auto ktore ma ponad 10lat (e36 bylo do "98 produkowane, poza compaktem, cabrio i touringiem chyba) i mialoby w naprawde igla stanie motor, wiadomo ze tak samo bedzie z fiatem, oplem itp...
nie bede nikogo oszukiwal... co do mojego auta to duzo mu brakowalo (i mozliwe ze jeszcze brakuje)...
Auto: RS6MTM/911turbo s techart
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Wrz 2004 Posty: 74
Wysłany: Pon Cze 23, 2008 20:12
bubu05 napisał/a:
Audi S2 220 km chip i 280 do 20 to kupisz śliczną i masz Q .
z ta śliczną to chyba mocno przesadziłeś, (chyba że je oglądasz tylko na zdjęciach) ładnych S2 jest na prawdę mało w Polsce a jeszcze do sprzedania to już wogóle...
Z allegro teraz jedynie co można polecić to cienmowiśniowego avanta z 95r ale to wydatek 27000+opłaty (minus to co tam utargujesz)
calibra turbo 4x4 za 10-12 kupisz juz wadzasz kolejne 10 i bardzo bardzo szybki sakochodzik na codzien , ale to calibra hehe na tor tez jezdzilem tym trzyma sie fajnie
kolega ma w rzeszowie 280 konna et 12.6 wiec jest ciekawie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach