Za te pieniądze to coś pięknego,pod warunkiem,że wszystko oki.Najlepszy silnik w tym modelu i poszukiwany,pewnie długo ogłoszenia nie będzie.Aż sam mam chęć tylko 2 auta nie są mi potrzebne.
QSY, szukaj primery ja jutro bede w komisie po kasuczi bo mi samochod poszedl wiec zobacze co i jak z tą nyssa co mowilem porobie pare fotek i ci prześle
btw. stachu calibra sie źle kojarzy chociaż ta warta grzechu by była
przy takim budżecie z zadbaną p11 może być ciężko, ale p10 śmiało można kupić taniej i sporo zostanie na ewentualne mody. Od roku jeżdże p10 i naprawde fajne auto-bardzo dobre zawieszenie, silnik koniecznie 2,0 na wielopunktowym wtrysku, tylko żeby auto nie było bite bo później jest dużo zabawy.
Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Maj 2004 Posty: 1082
Wysłany: Sro Cze 18, 2008 23:04
Nissan Primera P12 QR20
2003 r. 114 tys. pełny serwis 5 tys. po przegladzie obwodnica Garwolina az sie bidulka zajarała dobrze ze nestea była pod ręka .
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Czw Cze 19, 2008 09:09
maly841 napisał/a:
Nissan Primera P12 QR20 [url=http://img265.images....th.jpg]Obrazek[/URL]
2003 r. 114 tys. pełny serwis 5 tys. po przegladzie obwodnica Garwolina az sie bidulka zajarała dobrze ze nestea była pod ręka .
Tylko że to nie jest już nissan tylko Renault... Nissan się skończył na P11
Co do primery to moge spokojnie poilecić. Samochód nie do zaj.... zresztą wiesz co moja przeszła i jeszcze jeździła! Oczywiuście nie są one odporne na skrajny debilizm . Ja bym szukał w tych pieniądzach P10 GT w wersji 150KM. Bardzo przyjemne autko. Oczywiście w nissanach bólem jest blacha a konkretnie łacznie progów z tylnym błotnikiem, tam zawsze zaglądaj. Poza tym zawiecha twarda, raczej dobrze wyposarzone. A i jeszcze sprawdzaj czy nie wyskakuje piąty bieg. O rozrząd nie musisz się martwić bo jak łańcucha nie słychac to nie ma co tam zaglądać. Poza tym jest dużo sprawdzonych metod na poprawienie mocy i momentu (bez wsadzania turbo). Można osiagnąć +10/15KM bez wielkich kosztów.
Co do fiata to nie wypowiem się bo nie wiem, ale faktem jest, że stylistycznie jest ciekawy.
Co do fiata coupe - sporo już ogłoszeń w de widziałem z uszkodzoną panewką(głownie turbo). Więc o czymś to świadczy. Nie wiem jak ceny blach - ale jeżeli są podobne do cen blach do barchetty to będzie drogo w razie popsucia.
Co do audi coupe - najlepsza opcja to quattro - ale jej minusem jest to że jest dużo gum, dużo drążków i to jest dość drogie. Co do osiągów to v6 jest tak przymulone że masakra (maciora też) więc nei polecam. Jedynie 2,3 20v albo s2. Można tanio s2 troszke parchowatą kupić, a że ty lubisz doprowadzać samochody do ładu to miałbyś zabawę. Zawsze możesz moją żółta zabrać .
A o nissanie nie wiem nic, więc się nei wypowiadam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach