FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
pompa wtryskowa
Autor Wiadomość
GELO 
drifter
AVE MOTOR


Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2004
Posty: 476
Wysłany: Sro Lip 02, 2008 16:57   pompa wtryskowa

jak w temacie potrzebuje jakies namiary na kogos kto mogłby posiadac pompe wtryskowa do bmw e34 2,5 tds koncowka numeru pompy to 993 sprawa jest pilna bo samochod juz miesiac stoi u mechanika i nigdzie o tym numerze pompy nie moge znalesc z gory dzieki za jakies namairy
_________________
http://www.matizek.republika.pl/lcvw.jpg
 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Sob Lip 05, 2008 09:51   

BRJ S.C. Robert Puchacz, Janusz Prażmo

Lublin, al. Warszawska 150, tel. 081 5337823

Produkty i usługi

- BMW
- mechanika - eektronika
- komputerowa diagnostyka ABS

*Naprawa:
- air bag
- układu zapłonowego
- układy wtryskowego
- części pełny zakres
- doradztwo

Godziny otwarcia

Pn. - Pt.: 08:00 - 16:00
 
 
 
baron1 
Widać, że się stara

Auto: e36
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 39
Wysłany: Sob Lip 05, 2008 19:16   

Mam pompe do tdsa lecz z końcówką 994, nie wiem czy to cię interesuje.
Nie wiem dlaczego pompa musi być o właśnie takim nr, ja mam cały drugi motor na ori elektronice i żadnych problemów z nim nie mam a nr pompy jest napewno inny.
 
 
 
GELO 
drifter
AVE MOTOR


Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2004
Posty: 476
Wysłany: Pon Lip 07, 2008 19:55   

pompa musi być 993 bo jest większa wymiar tej części pompy co wchodzi w obudowę silnika 78 a do tego ma przewód przelewowy od góry jak by to było takie proste to już dawno bym wsadził pompę z nr 994
_________________
http://www.matizek.republika.pl/lcvw.jpg
 
 
 
baron1 
Widać, że się stara

Auto: e36
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 39
Wysłany: Wto Lip 08, 2008 20:08   

Nie wiem jaki jest z częścią która wchodzi w obudowę silnika ale jeśli przewód nadmiarowy jest skierowany do góry świadczy to o tym że masz nastawnik potencjometryczny (czyli stary typ) ale wystarczy tylko przerzucić nastawnik z twojej starej pompy do nowej (jeśli nowa ma nastawnik ma indukcyjny) i auto bedzie chodzić, tylko tak jak mówisz musisz znaleść odpowiednią pompę.
Może prościej będzie przerzucić cały drugi rozrząd z drugą pompa ? Jak by co wszystkie części mam !
 
 
 
GELO 
drifter
AVE MOTOR


Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2004
Posty: 476
Wysłany: Pon Lip 14, 2008 17:59   

temat mozna uznac za zakonczony pompe znalazlem we wroclawiu we wtorek juz bedzie u mnie
_________________
http://www.matizek.republika.pl/lcvw.jpg
 
 
 
gornik 
prawdziwy tuner


Auto: 80q Competition
Skąd: LSM
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 606
Wysłany: Sro Lut 23, 2011 21:26   

Wpadła mi w ręce Omega 2.5 TDS, auto bardzo ciężko odpala na zimnym na ciepłym
ciut lepiej. Diagnoza = pompa wtryskowa. Gdzie w Lublinie jest jakiś zakład co nie puści
z torbami, zregeneruje czy w podobny sposób uleczy. Kto się ogólnie u nas w to bawi?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam