Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Nie Wrz 05, 2004 17:42
Z żalem to pisze ale nie zapomina sie wyrzuconych w błoto ponad 1 tysiac złotych a wiec
RIPO TUNING
ul. Wyzwolenia 112
tel. 081 7443761
Tej firmy "firma by Lublin" nie polecalbym nawet najgorszemu wrogowi sam doswiadczylem niekompetencji i braku fachowosci.Materialy dobre ale wykonanie fatalne po lebkach i po prostu amatorszczyzna.Po zdjeciu wydechu kolektor seryjny moge sobie postawic w garazu.Poniewaz przy zakladaniu zaspawali stozek bedacy w kolektorze co nieumozliwia zamocowanie na sroby wydechu z kolektorem.Kasa poszla w bloto nie popelnijcie tego bledu co ja
Przytocze jeszcze słowa Morleya na ten temat
Od siebie dodam, ze widziałem skutki "montazu" na początku układu ktoś wspawał pierscionek w rurę, który zmniejszył jej przekrój do góra 40 milimetrów... W garażu u BuBu pewnie jeszcze jest na dowód.. Srednio to fachowe
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Nie Wrz 05, 2004 18:54
Dokładnie tego nie stwierdze bo auto było przed hamowane a potem po zrobieniu kompletnego przeglady ktory sporo dał po zamontowanym dolocie AEM i był hamowoany dopiero pozniej prawidłowo na 5 biegu co było znacznie istotne.Wazne ze były 2 zwezki wiec chyba nie jest to najlepsze rozwiazanie.Zreszta nie chce mi sie wracac do tego tematu.Potem załozyłem ss i roznica była kolosalna.
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Czw Mar 17, 2005 22:40
zamiast kolankek uzyli kawalka rury o srednicy 70mm, zamiast zwezenia, nawalili tone drutu, w dodatku, nie nalozyli tego zeby JAKOS te spaliny wpadaly, tylko zdecydowana wiekszosc (patrzac na ped spalin) wpadala w "slepa uliczke, powodowala fale zwrotna a nastepnie zawirowanie spalin i uciekala... wydech fajnie chodzil, owszem, ale co z tego ze buczalo jak koni pare zwialo
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pią Mar 18, 2005 08:48
kfak napisał/a:
zamiast kolankek uzyli kawalka rury o srednicy 70mm, zamiast zwezenia, nawalili tone drutu, w dodatku, nie nalozyli tego zeby JAKOS te spaliny wpadaly, tylko zdecydowana wiekszosc (patrzac na ped spalin) wpadala w "slepa uliczke, powodowala fale zwrotna a nastepnie zawirowanie spalin i uciekala... wydech fajnie chodzil, owszem, ale co z tego ze buczalo jak koni pare zwialo
mi ich Tomek polecil... wycialem u nich kata i tl. srodkowy i wspawali mi rure... ale caly czas patrzylem co robia... wszystko jest OK! powyzej 4 tys RPM jest troche metaliczny poglos z wydechu ale to chyba dlatego ze ta rura co ja wstawili to sie jeszcze nie okopcila
a pytalem o "power rure" bo jak zrobie silnik na tiptop to moze cos bede kombinowal z wydechem jeszcze bo na dolocie mam stozek K&N i teraz zwezke wenturiego (tez mozna powiedziec ze strumienice bo ten sam patent) czyli BLOSSa...
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Pią Mar 18, 2005 09:32
ta? wyobraz sobie ze ja tez patrzylem co robia, nawet zszedlem w kanal jak do "power rury" przylapywali tlumik. wiesz ze nawet nie wpadlem na to, ze nieprzycieli rurki/dolnej krawedzi nie przyspawali do konca tlumika tylko gdzies do polowy wystajacej rurki?
wpadlem na to jak zmienialem wydech na 50 i go troche modernizowalem.
moze u Ciebie nie bylo kombinacji alpejskich tak jak u mnie gdzie wydech idzie pod / nad belke zawija, i wychodzi w jednym miejscu z 4-6 kolanek i chlopakom sie spieszylo do domu. (oby)
przypomne ze bylem szczesliwy jak norka jak mi to zamontowali - przeciez patrzylem jak to robia, co robia, widocznie jeden maly sczegol, moment przylapania i miejsce do tlumika "power rury" przeoczylem.
przejscie z 70 na 40 zrobili ladne, ALE NIE W TYM MIEJSCU !!!
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pią Mar 18, 2005 15:45
hehehe... u mnie nie bylo takich kombinacji... po prostu wycieli tl. srodkowy i katalizator, potem w kolanko wspawali nakretke (zeby wkrecic sonde- ale sonda malo wystawala wiec podcieli nakretke zeby cala wystawala-oczywiscie do wewnatrz), przyspawali kolanko, potem kawalek prostej rury do tego i kolejny spaw na koncu tej prostej rury laczacy ze stara rura prowadzaca do tlumika... tego raczej nie dala sie spartolic
Kfaku a ty masz katalizator? bo ja poki co woze go jeszcze w bagazniku (nie mam czasu posprzatac bagaznika).. i w razie czego moge psom powiedziec ze mam katalizator i nawet go POKAZAC ale pies by oczy zrobil
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Mar 20, 2005 11:46
mysle ze jutro wezme sie za porzadki w autku... trzeba wywalic troche gratow z bagaznika... zreszta mam w maire niskie auto i bez podnosnika ew. lewarka ciezko jest zajrzec pod auto na tyle zeby zobaczyc czy jest rura czy katalizator
Auto: Ford i rower
Skąd: Sławinek
Dołączył: 26 Lip 2004 Posty: 368
Wysłany: Pią Kwi 01, 2005 08:26
cale szczescie ze ja potrafie sam pospawac sobie wydech szkoda ze nie mam sprzetu i garazu bo moglibyscie do mnie jechac i razem bysmy cos kminili i przerabiali a jeszcze jakby tig sie udalo zalatwic to mmmm bylo by cudnie ...zadnego spawania na wpust scianka do scianki i cheja ... jakies kolektorki i te inne sprawy ...szkoda ...
_________________ ford fiesta 1,3
yamaha fzx 750 fazer
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pią Kwi 22, 2005 08:52
Dlugo sie zastanawialem ale jednak ostrzege WAS... GAZOWNICY Z ULICY CYKLISTOW (chyba wszyscy kojarza ze chodzi o ta ulicy przy cmentarzu na lipowej)... przez instalacje jaka mi zalozyli meczylem sie niesamowicie.... zalozyli mi ch.ujow turecki parownik do auta ktoremu fabryka daje 110KW czyli 150KM... szczyt bezmyslnosci... i nabijania klienta w butelke...
to i ja sie dopisze D.T Gaz system na Lubartowskiej padł mi zawór a oni mi chcili cały przód wymieniać za ponad 500pln naciągacze jedne.
Podjechałem do Piekarza na łęczyńską i bez kolejki mi wymienili za 95pln zam zawor i wsio gra.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach