czy mak ktoś w swoim A3 1.8T zamontowany ten zawór ?
mam problem z montażem... proszę o pomoc jak podłączyć , najlepiej ze zdjęciami...
chyba zamontowałem coś nie tak .. najprawdopodobniej podciśnienie ... sądzę to po tym iż zawór (tłok) otwiera się odwrotnie (chyba) jak powinien i psssyt jest prawie nie słyszalne...
albo jest "uszkodzony" albo żle zamontowany... bo jest podłączony w miejsce DV... i tłok jest otwarta cały czas... czyli powietrze jest pompowane na zewnątrz cały czas... a jak go wyreguluje że tłok się zamknie... to znowuż się w ogóle nie otwiera czyli nie wyrzuca powietrza na zewnątrz...
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 13:04
ten niebieski węzyk co idzie do bova musisz podczepic trójnikiem tu gdzie idzie cisnienie-podcisnienie do regulatora paliwa.
W Twoim audi bedzie to czarny węzyk pod kolektorem ssącym stojąc przed maską samochodu to bedzie z przodu, jak sie dobrze przyjzysz to zobaczysz. Bo z tego co widze rteraz to masz go podczepionego gdzies z tyłu do turbiny
A to ze nwogóle go nie słychac to nic nadzwyczajnego, u kazika w S3 tez prawie wcale go nie słychac po zamknieciu maski, no i oczywiscie trzeba go odpowiednio wyregulowac
A tak z ciekawosci zapytam gdzie i za ile go zanabyłes? moze byc na PW
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 17:02
tu gdzie pokazuje ostatnia fota moze byc ale to nie do konca dobre podłączenie, najlepiej tak jak pisalem wczesniej. Zreszta wszystko juz chyba przez telefon wytłumaczyłem
Jak mnie pamięć nie myli to ten kanał w przepustnicy wyskakuje przed klapką, także doopa, na kolektorze dolotowym od spodu z lewej prawej strony patrząc od frontu auta masz 3 czy 4 przewody ciśnieniowe, wepnij się tam i będzie latać. Qsy tego forga się nie reguluje z tego co pamiętam, siedzi tam sprężynka na 0,6-0.8bara, także jak auto seria to nie ruszać. Tak pozatym to wykręć zaślepkę z tej hybrydy i podłącz tak jak oryginalny był zamontowany, unikniesz problemów z zalewaniem silnika i opornym reagowaniem na gaz, jest też duża szansa że będzie latał tak jak jest teraz podłączony, starsze 1.8t były bardziej odporne na blowofy.
Auto: brak
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 116
Wysłany: Nie Paź 12, 2008 11:08
moge sie chwile pośmiać? no dobra juz mi przeszło tak jak go podłaczyłes jest do bani i seryjny DV na pewno nie był tu podłączony. Czy masz na pokrywie silnika zawór elektryczny sterujący ori DV? jezli tak najlepej bedzie jak go tam podłaczysz jak nie ma nalezy podłączyźć go bezposredni do kolektora ssącego za PRZEPUSTNICA !!!!!!!! inaczej nie bedzie latać. Co do regulacji - musi byc dobrze podłączony zeby cos regulować
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach