Witam czy ktos sie orientuje gdzie oprocz Salonu/Serwisu na Al.Warszawskiej jest jakis serwis seata autoryzowany badz cos w ten desen ?
Nie ukrywam ze glownym powodem innego miejsca jest cena.
a konkretniej gdzie ma warsztat ?? Nazwa ? Mam sie na kogos polecic ??
Dokładnie DeeSik jest to na Warszawskich na drugiej górce Normalnie zadzwoń i powiedz ze masz numer od znajomego i ze masz Seata i co chcesz zrobić i wystarczy
_________________ Gieorgij z You can dance napisał/a:
[quote="Gieorgij"]A do.je.bać ci?[quote]
1. kod bledu 16485 - Miernik masy powietrza - G70
2. kod bledu 17564 - czujnik cisnienia w kolektorze ssacym - G71
3. kod bledu 01598 - napiecie akumulatora ( ale to raczej jakas pierdolka)
I teraz tak gosc mi powiedzial ze niekoniecznie musi to byc przeplywka i bardziej stawia na ten czujnik ale nie mogl mi tego sprawdzic dokladnie.
Dlatego chce to sprawdzic i ewentualnie od razy wymienic.
Nie chce jechac z tym do serwisu bo jak mnie podlicza kurde to sie za glowe zlapie )
1. kod bledu 16485 - Miernik masy powietrza - G70
2. kod bledu 17564 - czujnik cisnienia w kolektorze ssacym - G71
3. kod bledu 01598 - napiecie akumulatora ( ale to raczej jakas pierdolka)
I teraz tak gosc mi powiedzial ze niekoniecznie musi to byc przeplywka i bardziej stawia na ten czujnik ale nie mogl mi tego sprawdzic dokladnie.
Dlatego chce to sprawdzic i ewentualnie od razy wymienic.
Nie chce jechac z tym do serwisu bo jak mnie podlicza kurde to sie za glowe zlapie )
a może warto podjechać do slg
chyba wie co nieco na temat tdi z grupy VAG gdybym był na Twoim miejscu tak właśnie bym postąpił...
_________________ '96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Pon Sie 17, 2009 18:13
byłem na mega długim urlopie w stanach , DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny , wygląda mi na to że łapie lewe powietrze. O oczywistych rzeczach jak sprawdzenie filtru powietrza nawet nie pisze...
DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny
Tak tez zrobilem, i problem wlasnie byl w tej rurze od intercoolera do turbo. Cala ta poczatkowa puszka rozszczelnila sie, czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)
Co ciekawe na komputerze wyskoczyla informacja ,"kluczyk" i napis INSP.. ???
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Wto Sie 18, 2009 19:42
DeeS napisał/a:
czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)
warto zaczekać bo autko naprawde fajne , fmic seryjnie , dobra turbina seryjnie , tylko soft w sterowniku bardzo restrykcyjny temperaturowo (mocno tnie dawke , gdy zbyt mocno zagrzejemy wode , dolot lub paliwko)
Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 540
Wysłany: Wto Sie 18, 2009 19:49
DeeS napisał/a:
slg napisał/a:
DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny
Tak tez zrobilem, i problem wlasnie byl w tej rurze od intercoolera do turbo. Cala ta poczatkowa puszka rozszczelnila sie, czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)
Co ciekawe na komputerze wyskoczyla informacja ,"kluczyk" i napis INSP.. ???
By skasować inspekcję wciskasz ten przycisk na zegarach, wsadzasz kluczyk i przekrecasz zapłon, potem trzymając wciśniety ten przycisk skrecasz go w prawo i tak trzymasz przez pare sekund. Powino się skasować Podobnie kasujesz "oil"
DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny
Tak tez zrobilem, i problem wlasnie byl w tej rurze od intercoolera do turbo. Cala ta poczatkowa puszka rozszczelnila sie, czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)
Co ciekawe na komputerze wyskoczyla informacja ,"kluczyk" i napis INSP.. ???
By skasować inspekcję wciskasz ten przycisk na zegarach, wsadzasz kluczyk i przekrecasz zapłon, potem trzymając wciśniety ten przycisk skrecasz go w prawo i tak trzymasz przez pare sekund. Powino się skasować Podobnie kasujesz "oil"
oo to tak samo jak w starym poczciwym gIII
_________________ '96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach