FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Serwis SEATA !
Autor Wiadomość
DeeS 
drifter


Auto: Ibiza Cupra
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 244
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 21:06   Serwis SEATA !

Witam czy ktos sie orientuje gdzie oprocz Salonu/Serwisu na Al.Warszawskiej jest jakis serwis seata autoryzowany badz cos w ten desen ?
Nie ukrywam ze glownym powodem innego miejsca jest cena.

Prosze i info.
_________________
www.rajdowiec.pl - Lubelski Motorsport
 
 
 
Stacho_16V 
fast driver
JDM


Auto: Civic
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1503
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 22:17   

501836356 - Grzegorz z ręką na sercu moge polecic jeśli chodzi o samochody z grupy VAG ma w jednym palcu ;)
_________________
Gieorgij z You can dance napisał/a:
[quote="Gieorgij"]A do.je.bać ci?[quote]
 
 
 
DeeS 
drifter


Auto: Ibiza Cupra
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 244
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 22:33   

a konkretniej gdzie ma warsztat ?? Nazwa ? Mam sie na kogos polecic ??
_________________
www.rajdowiec.pl - Lubelski Motorsport
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 22:43   

Na Unickiej jeszcze jest.
_________________
 
 
 
Stacho_16V 
fast driver
JDM


Auto: Civic
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1503
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 22:57   

DeeS napisał/a:
a konkretniej gdzie ma warsztat ?? Nazwa ? Mam sie na kogos polecic ??


Dokładnie DeeSik jest to na Warszawskich na drugiej górce ;) Normalnie zadzwoń i powiedz ze masz numer od znajomego i ze masz Seata i co chcesz zrobić i wystarczy ;)
_________________
Gieorgij z You can dance napisał/a:
[quote="Gieorgij"]A do.je.bać ci?[quote]
 
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Czw Lip 30, 2009 05:29   

co dokładanie trzeba zrobić w tym seacie? i co za seat?
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
DeeS 
drifter


Auto: Ibiza Cupra
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 244
Wysłany: Czw Lip 30, 2009 08:29   

Seat Ibiza 1.9 TDI CUpra 2006r.

Bylem na diagnostyce wczoraj i wykryl mi 3 bledy:

1. kod bledu 16485 - Miernik masy powietrza - G70
2. kod bledu 17564 - czujnik cisnienia w kolektorze ssacym - G71
3. kod bledu 01598 - napiecie akumulatora ( ale to raczej jakas pierdolka)

I teraz tak gosc mi powiedzial ze niekoniecznie musi to byc przeplywka i bardziej stawia na ten czujnik ale nie mogl mi tego sprawdzic dokladnie.
Dlatego chce to sprawdzic i ewentualnie od razy wymienic.
Nie chce jechac z tym do serwisu bo jak mnie podlicza kurde to sie za glowe zlapie :) )
_________________
www.rajdowiec.pl - Lubelski Motorsport
 
 
 
Drift_King 
prawdziwy tuner
dryfciarz


Auto: Subu
Skąd: Czuby
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 654
Wysłany: Czw Lip 30, 2009 11:21   

DeeS napisał/a:
Seat Ibiza 1.9 TDI CUpra 2006r.

Bylem na diagnostyce wczoraj i wykryl mi 3 bledy:

1. kod bledu 16485 - Miernik masy powietrza - G70
2. kod bledu 17564 - czujnik cisnienia w kolektorze ssacym - G71
3. kod bledu 01598 - napiecie akumulatora ( ale to raczej jakas pierdolka)

I teraz tak gosc mi powiedzial ze niekoniecznie musi to byc przeplywka i bardziej stawia na ten czujnik ale nie mogl mi tego sprawdzic dokladnie.
Dlatego chce to sprawdzic i ewentualnie od razy wymienic.
Nie chce jechac z tym do serwisu bo jak mnie podlicza kurde to sie za glowe zlapie :) )


a może warto podjechać do slg

chyba wie co nieco na temat tdi z grupy VAG ;) gdybym był na Twoim miejscu tak właśnie bym postąpił...
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Pon Sie 17, 2009 18:13   

byłem na mega długim urlopie w stanach :) , DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny , wygląda mi na to że łapie lewe powietrze. O oczywistych rzeczach jak sprawdzenie filtru powietrza nawet nie pisze...
 
 
 
radial 
Uczy sie pisac

Auto: Sprzedane. Szukam nowego.
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 13
Wysłany: Wto Sie 18, 2009 18:24   

To co to za diagnoskop był? Nie może po prostu sprawdzić parametrów bieżących co dane czujniki będą wskazywały?
 
 
DeeS 
drifter


Auto: Ibiza Cupra
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 244
Wysłany: Wto Sie 18, 2009 19:15   

slg napisał/a:
DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny


Tak tez zrobilem, i problem wlasnie byl w tej rurze od intercoolera do turbo. Cala ta poczatkowa puszka rozszczelnila sie, czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)

Co ciekawe na komputerze wyskoczyla informacja ,"kluczyk" i napis INSP.. ???
_________________
www.rajdowiec.pl - Lubelski Motorsport
 
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Wto Sie 18, 2009 19:42   

DeeS napisał/a:
czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)

warto zaczekać bo autko naprawde fajne , fmic seryjnie , dobra turbina seryjnie , tylko soft w sterowniku bardzo restrykcyjny temperaturowo (mocno tnie dawke , gdy zbyt mocno zagrzejemy wode , dolot lub paliwko)
 
 
 
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Wto Sie 18, 2009 19:49   

DeeS napisał/a:
slg napisał/a:
DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny


Tak tez zrobilem, i problem wlasnie byl w tej rurze od intercoolera do turbo. Cala ta poczatkowa puszka rozszczelnila sie, czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)

Co ciekawe na komputerze wyskoczyla informacja ,"kluczyk" i napis INSP.. ???

By skasować inspekcję wciskasz ten przycisk na zegarach, wsadzasz kluczyk i przekrecasz zapłon, potem trzymając wciśniety ten przycisk skrecasz go w prawo i tak trzymasz przez pare sekund. Powino się skasować 8) Podobnie kasujesz "oil" :D
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
Drift_King 
prawdziwy tuner
dryfciarz


Auto: Subu
Skąd: Czuby
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 654
Wysłany: Wto Sie 18, 2009 21:10   

noodl3s napisał/a:
DeeS napisał/a:
slg napisał/a:
DeeS sprawdz szczelność dolotu powietrza do turbiny


Tak tez zrobilem, i problem wlasnie byl w tej rurze od intercoolera do turbo. Cala ta poczatkowa puszka rozszczelnila sie, czekam wlasnie na nowa..(ok 2 tyg:>)

Co ciekawe na komputerze wyskoczyla informacja ,"kluczyk" i napis INSP.. ???

By skasować inspekcję wciskasz ten przycisk na zegarach, wsadzasz kluczyk i przekrecasz zapłon, potem trzymając wciśniety ten przycisk skrecasz go w prawo i tak trzymasz przez pare sekund. Powino się skasować 8) Podobnie kasujesz "oil" :D


oo to tak samo jak w starym poczciwym gIII :mrgreen:
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
DeeS 
drifter


Auto: Ibiza Cupra
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 244
Wysłany: Wto Sie 18, 2009 21:16   

dobra a jak sie zegarek ustawia ? :mrgreen: :D
_________________
www.rajdowiec.pl - Lubelski Motorsport
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam