FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce
Autor Wiadomość
agrest82 
drifter


Auto: 100 2.2/polo
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 257
Wysłany: Nie Lip 19, 2009 21:32   Hamulce

Witajcie moze coś podpowiecie.
Dzieje się tak, że jadąc ze Swidnika do Lublina wszystko jest OK. W Lbn zaczynają mi blokować hamulce. Gdy czuję że blokują to staję i czekam aż wentylator schłodzi silnik (na zgaszonym silniku potrafi nawet chodzić 10 min.) i gdy wentylator się wyłączy wsiadam znów i jade aż znowu nie zacznie blokować. Dodam że wentylator nie ma z tym nic wspólnego to tylko taki czasomierz.
Zaciski były rozbierane i są eleganckie.
Płyn hamulcowy wymieniony.
Pompa nie ruszana ale wygląda na nową.

Może ktoś z was wie o co chodzi?, czy to pompa?, czy jest jeszcze jakiaś pompa od wspomagania hamulców?
Auto to 100 C3 2.2
_________________
Jest Quattro, Jest dobrze, Nie ma Quattro, Jest wanna!
Wanna Klub Polska --OOOO--


Co tu gadać co tu kryć nie da się bez jazdy żyć!!!!
 
 
 
slaw86 
drifter


Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 423
Wysłany: Nie Lip 19, 2009 21:56   

jest wspomaganie siły nacisku czyli serwo...
nie napisałeś które z kół się blokuje
może wina leży po korektorze siły hamowania...
_________________

 
 
 
czekereke 
drifter
Derektor Emaliator


Auto: Biel Dubaju
Skąd: Wrotków
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 212
Wysłany: Pon Lip 20, 2009 01:34   

a masz wyjscie na servo z pompy od wspom. kier? (3przewody podłączone do pompy wspomagania) jesli tak to sprawdź i to.
_________________
Jest: A6 C4 ACK Quattro Avant
Było: 100 C3 Biel Dubaju - na zawsze w pamięci
 
 
 
L_BUBU 
znawca

Auto: Audi 80 B4 Avant
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2005
Posty: 82
Wysłany: Pon Lip 20, 2009 07:20   

Witam

Częstą za takimi objawami jest spowodowane:
gdy przewód elastyczny się w środku się uszkodzi i wtedy się blokuje swobodny przepływ płynu.

Druga przyczyna to wtedy, gdy tylnie zaciski mają usterkę w układzie ręcznego nie wraca zacisk, gdy się spuści ręczny to on powoli odpuszcza ( tylko przy tarczach)
_________________
Zakład Blacharsko Lakierniczy Mechaniki Pojazdowej
Lublin ul. Wertera 1 B 601-23-80-57
 
 
 
agrest82 
drifter


Auto: 100 2.2/polo
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 257
Wysłany: Pon Lip 20, 2009 19:22   

A więc grzeją sie 3 koła (przód x2, tył x1)
Wydaje mi sie że z pompy wspomagania kier. nie idzie żaden przewód do serwa którego chyba nie ma wcale?
_________________
Jest Quattro, Jest dobrze, Nie ma Quattro, Jest wanna!
Wanna Klub Polska --OOOO--


Co tu gadać co tu kryć nie da się bez jazdy żyć!!!!
 
 
 
Arni_Anja 
znawca

Auto: Audi 80 B4 2,0 bg kombi
Skąd: Bazylianów
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 69
Wysłany: Pon Lip 20, 2009 19:40   

a masz odpowietrzone chamulce ja miałem cos podobnego jak miałem poldona i w momencie jak powietrze jast w ukladzie to wiadomo sie rozpręża i wtedy blokuje koła iak wystygnie to odpuszcza i tak wkolo to tylko tyle co moge podpowiedziec
 
 
 
agrest82 
drifter


Auto: 100 2.2/polo
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 257
Wysłany: Pon Lip 20, 2009 20:17   

Arni_Anja napisał/a:
a masz odpowietrzone chamulce


Nie miało możliwości sie zapowietrzyć, chyba że samo sobie gdzieś zapowietrza
_________________
Jest Quattro, Jest dobrze, Nie ma Quattro, Jest wanna!
Wanna Klub Polska --OOOO--


Co tu gadać co tu kryć nie da się bez jazdy żyć!!!!
 
 
 
czekereke 
drifter
Derektor Emaliator


Auto: Biel Dubaju
Skąd: Wrotków
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 212
Wysłany: Pon Lip 20, 2009 20:25   

agrest82 napisał/a:
chyba że samo sobie gdzieś zapowietrza


spr. przewody :mrgreen:
oczywiscie plyn trzyma stan itp...
_________________
Jest: A6 C4 ACK Quattro Avant
Było: 100 C3 Biel Dubaju - na zawsze w pamięci
 
 
 
agrest82 
drifter


Auto: 100 2.2/polo
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 257
Wysłany: Pon Lip 20, 2009 20:38   

czekereke napisał/a:
oczywiscie plyn trzyma stan itp...


tak stan płynu jest cały czas taki sam więc nie mam podstaw sądzić że gdzieś ubywa
_________________
Jest Quattro, Jest dobrze, Nie ma Quattro, Jest wanna!
Wanna Klub Polska --OOOO--


Co tu gadać co tu kryć nie da się bez jazdy żyć!!!!
 
 
 
miracledrug2 
Widać, że się stara

Auto: audi 100 2.3 quattro '90
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 28
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 11:45   

ja mam podobny problem. niedawno robilem hamulce tylne - tarcze, klocki, przewody itd. Mechanik sprawdzil takze przod, przeczyscil zaciski, tloczki i przez jakis czas bylo dobrze. Teraz zaczyna sie to samo. Gdy nie hamuje zbyt czesto - trasa- to nie blokuja sie. Ale jezeli jestem w miescie, wystarczy 10 minut jazdy i juz czuje ze hamulce trzymaja.

Jak to jest z pompą hamulcową w C3? prawy przod + lewy tył? i odwrotnie - lewy przod + prawy tyl.
 
 
 
agrest82 
drifter


Auto: 100 2.2/polo
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 257
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 15:11   

U mnie problem minął po wymianie pompy hamulcowej, na drugą. Więc chyba i ciebie to czeka.
_________________
Jest Quattro, Jest dobrze, Nie ma Quattro, Jest wanna!
Wanna Klub Polska --OOOO--


Co tu gadać co tu kryć nie da się bez jazdy żyć!!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam