Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 17:42 Wymmiana łożysk amortyzatorów a ustawianie zbieżności
Witam. Dzisiaj wymieniłem w mojej niuni łożysko lewego przedniego amortyzatora, czy po takim zabiegu trzeba ustawić zbieżność? Nie jestem pewien może mi się wydaje ale chyba po wymianie tego łożyska kierownica mi sie trochę przestawiła. Proszę o pomoc
Gdzie w Lublinie ustawie zbieznosc tanio i od reki?
Mogę Ci polecić stację diagnostyczną w Mełgwi k. Świdnika. Biorą tam 50 zł za ustawienie, ale za sprawdzenie możesz się dogadać na 20/30 zł. Sprzęt mają nowy i polecam fajni ludzie.
_________________ Jest Quattro, Jest dobrze, Nie ma Quattro, Jest wanna!
Wanna Klub Polska --OOOO--
Co tu gadać co tu kryć nie da się bez jazdy żyć!!!!
Auto: Audi A4
Skąd: Świdnik Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Wrz 2008 Posty: 162
Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 09:56
Ja zawsze robię na Związkowej,laserowo ustawiają zbieżność, prawie od ręki robią czasami trzeba poczekać 20-30min ale warsztat godny polecenia. koszt 50-60zł
Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 129
Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 11:55
harnas napisał/a:
Ja zawsze robię na Związkowej,laserowo ustawiają zbieżność, prawie od ręki robią czasami trzeba poczekać 20-30min ale warsztat godny polecenia. koszt 50-60zł
czy to moze nie Q SERWIS???? ustawienie zbieznosci i katow - 80 zeta
Auto: Audi A4
Skąd: Świdnik Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Wrz 2008 Posty: 162
Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 12:49
rafii napisał/a:
harnas napisał/a:
Ja zawsze robię na Związkowej,laserowo ustawiają zbieżność, prawie od ręki robią czasami trzeba poczekać 20-30min ale warsztat godny polecenia. koszt 50-60zł
czy to moze nie Q SERWIS???? ustawienie zbieznosci i katow - 80 zeta
Nie pamiętam nazwy ale mają tam też LPG na tym samym placu a obok jest hurtownia ABC
jezeli nie ruszałeś śrub sworznia przy wachaczu tylko wykreciłes sworzen z macphersona , a wózek się wcześniej dobrze prowadził to nie ma sensu wykładac kasy na darmo , samo łozysko nie ma wpływu na geometrie kół
Przed wymiana łożyska były wymieniane amortyzatory i po tym ustawiana była zbieżnosc i geometria. Teraz jak wymieniałem łożysko to sworznia nie ruszałem ale nie wiem dlaczego kierownica lekko w lewo mi się przestawiła gdy kola sa ustawione na prosto.
Najlepiej bujnąc sie gdzieś na nowym asfalcie z predkoscia około 90kmh i sprawdzić czy nie ściaga na którąś stronę samochodu, nie ściskając przy tym mocno kierownicy , z doswiadczenia wiem że jeżeli pełna geometria czy też sama zbierzność była ustawia na kilkuletnich oponkach zazwyczaj nie równo wytartych kierownica zaczyna uciekać na którąś stronę, jeżeli wózek będzie się dobrze prowadził to proponuje przestawic kierownice na wielowpuście może poprawi to wizualny wygląd , dodam jeszcze że przed ustawianiem geometri powinny byc dobrze wywarzone kółka mozna to sprawdzić chociaż nie idealnie jadąc i lekko przyśpieszając od 50 do 120 oczywiście na A labo S jeżeli nie telepie samochodem ani kierownicą powinno byc OK , jak bedzie coś nie tak trzeba wybrac jakis warsztat dla bezpieczeństwa ,powodzenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach