Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 18:45
temat z cyklu: "czy mozna dac resor zamiast sprezyny bo u wuja w szopie lezy taki od kombajna, jemu nie potrzebny a mi moze podejdzie"... suty opadaja...
jest duzy wybor czesci , chce zeby to pjezdzilo . Oco chodzi z tymi wkladami? katalogi podaja ze sa cale amorki i wklady bylem u 2 mechanikow i mowili ze wymienic wklady to duzo roboty i nie wiadomo czy sie da i co chlopaki na to?
Przy jezdzie na lpg strzela mi w wydech jak silnik schodzi z obrotow a w szczegolnosci jak redukuje biegi, dzis tak walnelo ze rozerwalo na laczeniu ostatni tlumik!!! , no i zaczol pluc katalizatorem , nie ma przebicia, nowe swiece, aparat, palec. ???
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 21:18
lukasik napisał/a:
to zaplon sam z siebie by sie przestawil? na pb jest git!
wlasnie dlatego ze na PB jest git to na LPG beda efekty takie jak opisujesz. gaz ma wieksza liczbę oktanową i potrzebuje bardziej przyspieszonego zapłonu niz PB.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach