FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
duuuuuuze spalanie
Autor Wiadomość
grocho 
drifter
Pug <3 xd


Auto: Peugeot 406
Skąd: Świdnik
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 306
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 22:49   duuuuuuze spalanie

meine pug 306. silnik 1.4 powininem palic 10 litrow na CIEZKICH katach. dzisiaj wymienilem parwonik (200zł), pojechalem na regulacje (40zł) i pali jak palil.... 13 litrow... uklad szczelny, nie ma szans zeby gdzies gaz uciekal... mial ktos taki przypadek...?
 
 
 
dawidjey 
drifter
CCCO


Auto: AUDI A6 C4 2,0 ABK
Skąd: Śródmieście
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 222
Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 00:16   

Nie ma reguły ile powinien palić ,zależy jaką masz nogę

13 L w mieście nawet na 1,4 wydaje się dużo ,ale jak stoisz 1 godz w korku i zrobisz przez godz 5-10 km to przecie silnik pracował całą godzinę i cały czas palił LPG.

Mi pali średnio 12-14 LPG ,ale pare razy zdarzyło sie ,że 20 łyknął i też myślałem ,że coś nie tak

Być może przyczyna jest gdzieś indziej ,np. przepływomierz
A ile ci pali benzyny w mieście ???
_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem...
 
 
 
kruszyna 
Widać, że się stara

Auto: AUDI 80 B4 2.0
Skąd: Śródmieście
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 32
Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 00:30   

grocho napisał/a:
dzisiaj wymienilem parwonik (200zł)


Mnie się wydaje, że za wcześnie, żeby efektów się spodziewać... niech się membrana ułoży i jakoś 1000 alo 2000 kilometrów zrób i dopiero jeszcze raz regulacja. Wskazane wymienić elementy układu zapłonowego typu kopułka, kable, świece. Potem tylko dobry gazownik. To tak z własnego doświadczenia ;) jeśli to druga generacja, to ani przepływka ani lambda nic nie wnoszą do sprawy
_________________
...
 
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 00:57   

A palił Ci kiedyś 10? Czy tylko uważasz, że tak powinien palić? 1.4 to mały silnik i mała moc, za tym idzie mocniejsze kręcenie na obrotach, a za tym znowu idzie większe spalanie. Mi mój 1.6 pali 15 gazu i też płaczę, tylko że ja mam sekwencję i myślę, że te 13 powinno być max.
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
sebas126p 
drifter
FWD hahahaha


Auto: 323F BG 1.6 16V
Skąd: Lubartów
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 396
Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 01:47   

Troche może zbyt pochopnie wziąłeś sie za ten parownik. Jak jest cos nie tak z gazem to na sam wpierw jak pisał kruszyna, świece przewody WN etc. i równiez jak on z zycia wiem ze często pomaga :) A z małymi silnikami to tak juz bywa u tatuśka w Mondim 1.6 tez gazu spala 13 czasem wiecej, a ojciec do szybkich nie należy, ale zeby ta mase rozbujać chcąc nie chcąc trzeba cisnąć :/ Ale za to moja BGtka też 1.6 pali 9 :D
_________________

 
 
 
misiek 
prawdziwy tuner


Auto: lowrider
Skąd: Nałkowskich
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 716
Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 03:12   

Grochu ja po wymianie membran w parowniku zszedlem o 2 litry w dol.... ale z 16 na 14 przy 1,8 :D Wydaje mi sie ze 13 l w miescie to nie ma co szukac oszczednosci, ale po jakims czasie jak sie membrany uloza (u mnie jakos kolo 1tys km) powinno byc ok. Ale zrob sobie swiece, kable, palec (jesli jest) i wtedy na regulacje.
Jak sie bardzo uprzesz to mozna ustawic zeby mniej palil ale Twoj wybor albo pali sie gaz albo zawory :D
 
 
 
grocho 
drifter
Pug <3 xd


Auto: Peugeot 406
Skąd: Świdnik
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 306
Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 09:34   

sebas126p napisał/a:
świece przewody


wymienione

sebas126p napisał/a:
Troche może zbyt pochopnie wziąłeś sie za ten parownik.


gazownik powiedzial: "chcesz zeby mniej palil to wymien parwonik bo ten juz jest zjechany"

dawidjey napisał/a:
,ale jak stoisz 1 godz w korku i zrobisz przez godz 5-10 km


nie stoje w korkach bo tak czesto po lbn nie jedze ;)
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 22:20   

opony (cisnienie), stan calego silnika (czy dobrze dziala na pb ), filtry (powietrza, lpg) i najwazniejsze: gdzie tankujesz LPG? u mnie roznica miedzy orlenem w Kalinowce (2.17pln/1l) a kerfurem na witosa (nie wiem ile teraz ok 2.09pln/1l) to ok 1-2 litrow spalania i nizszy jest na orlenowskim... jak dojdzie do tego czekanie na witosa to wogle temat robi sie nieciekawy...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
grocho 
drifter
Pug <3 xd


Auto: Peugeot 406
Skąd: Świdnik
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 306
Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 23:46   

Jaqub napisał/a:
opony (cisnienie)


w porzadku

Jaqub napisał/a:
stan calego silnika (czy dobrze dziala na pb )


na pb zapitala :spoko:

Jaqub napisał/a:
filtry (powietrza, lpg)


wymienione

Jaqub napisał/a:
najwazniejsze: gdzie tankujesz LPG?


carrefour albo orlenowskie na pegimeku w lsw
 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 00:14   

grocho, gdzie ci nagadali głupot że to bedzie ekonomiczne? maluch ma małą pojemność i ni piiiii ma to sie do ekonomi.... kup sobie lupo 3L to bedziesz na oparach jeździł....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam