FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Dwie sprawy
Autor Wiadomość
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Wto Mar 30, 2010 20:57   

No może i mało wiem, ale od razu nie musisz przy wszystkich mi tego wypominać ;)

Odpuściłem już, szukam teraz ori Cd-ka do 307 sprzed liftu i z tym będę latał. Na mojego Puga wystarczy. Szkoda, że głupie żabojady wymyślili taki a nie inny sposób montażu głośników bo można by coś z audio po dłubać...

Co do LED-ów to utwierdziłem się w opinii o tym, że muszę je kupić bo dziś poszła kolejna H7-ka. Tylko jeszcze muszę dowiedzieć się więcej o montażu w związku z BSI...
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Wto Mar 30, 2010 22:15   Re: Dwie sprawy

mattey napisał/a:
no może za wyjatkiem n500 n900 i car kit-ów


ja mam ck7w i jest naprawde super... brakuje czasem wyswietlania numeru/kontaktu z ksiazki ale za taka cene mozna sie przyzwyczaic (ja zaplacilem troche ponad 100pln)...
mam tylko jedno pytanie jak sie ma ten wlasnie zestaw a kabelek bodajze CA116 (ten na cienka ladowarke) bo dokupilem i pokazuje ladowanie tylko jak sie podlaczy telefon zanim nawiaze kontakt bluetooth przez chwile a pozniej i tak jakby nie ladowal, bo na tym drugim (do calego zlacza np n70) kiedy sie nie podlaczy to laduje jak zwykla ladowarka sieciowa?
miales moze mattey z tym kontakt?
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Brzozka 
streetracer


Auto: Jetta & Octavia
Skąd: Bazylianów
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 799
Wysłany: Wto Mar 30, 2010 22:21   

noPROBlEm może wystarczy jakiś stabilizator napięcia zamontować, żeby nie paliło żarówki.
_________________
Bóg dał nam nogi po to abyśmy doszli tam gdzie nie dojedziemy na glebie...
 
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Sro Mar 31, 2010 08:51   

Z tymi żarówkami w 307-kach to już nie jeden spędzał noce i dnie. Chłopaki z forum PKP już chyba wszystko przetestowali. Nie wiem gdzie tkwi błąd, ale chyba w tym wypadku ten typ tak ma. I to nie czcze gadanie mechanika :P
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Wto Kwi 13, 2010 20:52   

UWAGA !!!! UWAGA !!!!

Kupiłem światełka do jazdy dziennej. Jutro spróbuję coś wymodzić z montażem. Będzie ciężko bo nie dysponuję przede wszystkim kanałem. Druga sprawa to problem ze znalezieniem kabelka od zapłonu, a będzie niezbędny. Można wprawdzie podłączyć pod kabel od zapalniczki, ale to trochę nie bardzo mi się widzi. Obadam i zdam relację. Po podłączeniu na krótko świecą mocno i myślę, że zdadzą egzamin.
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sro Kwi 14, 2010 09:45   

noPROBlEm napisał/a:
Druga sprawa to problem ze znalezieniem kabelka od zapłonu


pod kierownica gdzies musi bys ew mozesz wykorzystac ten co przy radiu...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Sro Kwi 14, 2010 12:26   

Tak, tylko później prowadź do komory silnika taki kabelek. U mnie jest naprawdę ciężko z tym. Próbowałem przy bezpiecznikach szukać, ale nic nie znalazłem ciekawego. Szukam jakiegoś schematu czy jakichś oznaczeń co który kabelek od bezpieczników prowadzi.
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
Brzozka 
streetracer


Auto: Jetta & Octavia
Skąd: Bazylianów
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 799
Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 00:39   

Jaqub napisał/a:
noPROBlEm napisał/a:
Druga sprawa to problem ze znalezieniem kabelka od zapłonu


ew mozesz wykorzystac ten co przy radiu...


i modlić się, coby się nie zapaliło przypdakiem :D
_________________
Bóg dał nam nogi po to abyśmy doszli tam gdzie nie dojedziemy na glebie...
 
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 11:15   

Ano. Nie lubię drutować więc pewnie tak nie zrobię :P
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
gornik 
prawdziwy tuner


Auto: 80q Competition
Skąd: LSM
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 606
Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 20:22   

noPROBlEm, pochwal się jakie światła kupiłeś. Dużo tego jest, może kiedyś się przyda jak się u Ciebie sprawdzi.
 
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 22:05   

Jutro będzie montaż to się porobi fotografie poglądowe i dam na forum. Kupiłem najtańsze jakie były - dwa rzędy diod po chyba 18, albo 16. Koszt to 170 PLN - w CMT w pierwszym po lewej sklepie jak od tyłu się wchodzi. Taki spory sklepik z różnymi tuning akcesoriami.

Gdzie jakiś free kanał jest na pół godzinki żeby podjechać wie może ktoś?
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam