FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:51
3. KJS poświęcony pamięci Janusza Kuliga (Zamość)
Autor Wiadomość
abarthi 
drifter


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 322
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 13:12   

a`propos zdjęcia powyżej, to prawde powiedziawszy nawet specjalnie nie pamiętam tego momentu, ale z zewnątrz to wygladało podobno nieciekawie :-/ Najważniejsze to upaśc na cztery... koła.

No właśnie Wojtek - jak z ceną za materiał?
_________________
- www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
 
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 14:01   

abarthi napisał/a:
Najważniejsze to upaśc na cztery... koła.


albo na 2 : D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
d_ARC 
Specjalista
GTI16 już wkrótce :D


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 103
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 18:15   

polll napisał/a:
wojtek a duzo dales za material na plyte ??


m2 PA6 5mm waży ok 14kg - w Tabalu za kg w ubiegłym roku wołali coś koło 30 PLN z VAT. PA11 jest chyba 30% tańszy. Za niewielką dopłatą dotną pod wskazany wymiar/kształt.

Tabal, Energetyków 14, (81)7102910-13 7102920 7490134 7490911 7492911, www.tabal.pl
_________________
Back on the track :)
 
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 20:01   

pomysle chyba nad plyta nieraz i w codziennej jezdzie moze sie przydac : D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
zez6 
Specjalista

Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 135
Wysłany: Sro Lut 21, 2007 10:27   

Halo halo. Ma ktos jeszcze jakise foto z Zamoscia?? :roll:
 
 
abarthi 
drifter


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 322
Wysłany: Sro Lut 21, 2007 18:51   

POlll - jeśli myślisz o płycie, to czym prędzej zgłoś się do Ripo: będzie nas trzech, to może hurtem materiał wyjdzie taniej.
_________________
- www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
 
 
 
Tommy6 
Specjalista

Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 120
Wysłany: Sro Lut 21, 2007 19:00   

Ja dzisiaj byłem w TABALu spytać o materiał. Pan powiedział żeby brać PA11 5 mm - kawałek do Cento 1 m x 1 m - 250 zł netto z wycięciem. PA6 ok. 30 % drożej
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Sro Lut 21, 2007 19:01   

abarthi, narazie chyba odpuszcze plyte i zrobie w 106 to co mam do zrobienia w pierwszej kolejnosci :)

zaraz beda nowe fotki z zamoscia
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Sro Lut 21, 2007 20:22   

http://www.rajdowiec.pl/kjskulig07/

foty ;)
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
abarthi 
drifter


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 322
Wysłany: Czw Lut 22, 2007 11:43   

o widzisz, Tommy, to jest dobra cena i PA11 jest chyba OK. Wobec tego ja też w to wejdę
_________________
- www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
 
 
 
zez6 
Specjalista

Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 135
Wysłany: Czw Lut 22, 2007 15:07   

to mniej wiecej jaki całkowity koszt tej płyty pod silnik???
 
 
Spawos6 
prawdziwy tuner


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 518
Wysłany: Czw Lut 22, 2007 15:43   

hmm ja juz tyle KJS przejezdzilem i nie mialem zadnego bliskiego starcia z miska olejowa hehe:), a widzialem juz ze 2-3 razy jak plyta tylko przeszkadzala hehe :) :P :P
_________________
www.gawra.turystyka.pl Miejsce na twoj wypoczynek :)
 
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Czw Lut 22, 2007 16:02   

ja sejem 2 lata jezdzilem bez plyty : D moze troszke miska sie pogiela ale majac plyte napewno bym sie bardziej wbijal w ciecia : D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
alesi 
znawca


Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 76
Wysłany: Czw Lut 22, 2007 18:16   

Spawos napisał/a:
hmm ja juz tyle KJS przejezdzilem i nie mialem zadnego bliskiego starcia z miska olejowa hehe:)

Tzn. że nie wykorzystujesz w pełni możliwości...terenu : D : D : D
 
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Pią Lut 23, 2007 00:00   

alesi napisał/a:

Tzn. że nie wykorzystujesz w pełni możliwości...terenu : D : D : D


bo spawos jest jak Lob nie wbija sie mocno w cięcia : D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam