Przesunięty przez: johny Czw Lip 18, 2013 17:51
3. KJS poświęcony pamięci Janusza Kuliga (Zamość)
Autor
Wiadomość
abarthi
drifter
Dołączył: 17 Lut 2007 Posty: 322
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 13:12
a`propos zdjęcia powyżej, to prawde powiedziawszy nawet specjalnie nie pamiętam tego momentu, ale z zewnątrz to wygladało podobno nieciekawie :-/ Najważniejsze to upaśc na cztery... koła.
No właśnie Wojtek - jak z ceną za materiał?
_________________ - www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
polll6
drag czempion
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 1790
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 14:01
abarthi napisał/a: Najważniejsze to upaśc na cztery... koła.
albo na 2 : D
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
d_ARC
Specjalista GTI16 już wkrótce :D
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 103
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 18:15
polll napisał/a: wojtek a duzo dales za material na plyte ??
m2 PA6 5mm waży ok 14kg - w Tabalu za kg w ubiegłym roku wołali coś koło 30 PLN z VAT. PA11 jest chyba 30% tańszy. Za niewielką dopłatą dotną pod wskazany wymiar/kształt.
Tabal, Energetyków 14, (81)7102910-13 7102920 7490134 7490911 7492911, www.tabal.pl
_________________ Back on the track
polll6
drag czempion
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 1790
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 20:01
pomysle chyba nad plyta nieraz i w codziennej jezdzie moze sie przydac : D
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
zez6
Specjalista
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 135
Wysłany: Sro Lut 21, 2007 10:27
Halo halo. Ma ktos jeszcze jakise foto z Zamoscia??
abarthi
drifter
Dołączył: 17 Lut 2007 Posty: 322
Wysłany: Sro Lut 21, 2007 18:51
POlll - jeśli myślisz o płycie, to czym prędzej zgłoś się do Ripo: będzie nas trzech, to może hurtem materiał wyjdzie taniej.
_________________ - www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
Tommy6
Specjalista
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 120
Wysłany: Sro Lut 21, 2007 19:00
Ja dzisiaj byłem w TABALu spytać o materiał. Pan powiedział żeby brać PA11 5 mm - kawałek do Cento 1 m x 1 m - 250 zł netto z wycięciem. PA6 ok. 30 % drożej
polll6
drag czempion
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 1790
Wysłany: Sro Lut 21, 2007 19:01
abarthi , narazie chyba odpuszcze plyte i zrobie w 106 to co mam do zrobienia w pierwszej kolejnosci
zaraz beda nowe fotki z zamoscia
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
polll6
drag czempion
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 1790
Wysłany: Sro Lut 21, 2007 20:22
http://www.rajdowiec.pl/kjskulig07/
foty
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
abarthi
drifter
Dołączył: 17 Lut 2007 Posty: 322
Wysłany: Czw Lut 22, 2007 11:43
o widzisz, Tommy, to jest dobra cena i PA11 jest chyba OK. Wobec tego ja też w to wejdę
_________________ - www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
zez6
Specjalista
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 135
Wysłany: Czw Lut 22, 2007 15:07
to mniej wiecej jaki całkowity koszt tej płyty pod silnik???
Spawos6
prawdziwy tuner
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 518
Wysłany: Czw Lut 22, 2007 15:43
hmm ja juz tyle KJS przejezdzilem i nie mialem zadnego bliskiego starcia z miska olejowa hehe:), a widzialem juz ze 2-3 razy jak plyta tylko przeszkadzala hehe :P
_________________www.gawra.turystyka.pl Miejsce na twoj wypoczynek
polll6
drag czempion
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 1790
Wysłany: Czw Lut 22, 2007 16:02
ja sejem 2 lata jezdzilem bez plyty : D moze troszke miska sie pogiela ale majac plyte napewno bym sie bardziej wbijal w ciecia : D
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
alesi
znawca
Dołączył: 05 Lut 2007 Posty: 76
Wysłany: Czw Lut 22, 2007 18:16
Spawos napisał/a: hmm ja juz tyle KJS przejezdzilem i nie mialem zadnego bliskiego starcia z miska olejowa hehe:)
Tzn. że nie wykorzystujesz w pełni możliwości...terenu : D : D : D
polll6
drag czempion
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 1790
Wysłany: Pią Lut 23, 2007 00:00
alesi napisał/a:
Tzn. że nie wykorzystujesz w pełni możliwości...terenu : D : D : D
bo spawos jest jak Lob nie wbija sie mocno w cięcia : D
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "