Jakie auto ?
Autor
Wiadomość
HaGie6
prawdziwy tuner Pomylone Gary
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 519
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:31 Jakie auto ?
Zastanawiam sie jakie auto bedzie najlepsze ? do mini maxu (kjsu)
czy do 1 klasy np ccs ?
czy do 2 np vts ?
ktora klase wybrac ? w 2 mozna walczyc juz o generalke ale odrazu koszty wieksze
prosze o wpisywanie aut ktorymi mozna walczyc o pudlo w 1 i 2 klasie
linki z ogloszeniami mile widziane
126p odpada
polll6
drag czempion
Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 1790
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:34
sej zawias plyta lekka zabawa przy silniku mozna robic wszytsko takim autem
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
HaGie6
prawdziwy tuner Pomylone Gary
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 519
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:36
na spole nie chce
pollu a cc ? bo cc mi sie bardziej podoba
mikae
prawdziwy tuner ten zły
Auto: czarny mietek
Skąd: Lublin
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 553
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:37
Walczyć w generalc można praktycznie każdym autem - vide Marek Zawadzki w CC,
tylko kwestia jak to auto jest przygotowane i ile $erca w nie włożysz,
i dochodzi jeszcze jeden aspekt - wkładka między kierownicą a fotelem
samo auto nie wygra zawodów
kosztu zakupu i przygotowania p CC, Civica czy astry tak naprawdę są bardzo zbliżone
_________________ jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno
___________________________________
"Zbuduj swoją stronę www w 30 minut!"
Piszę poprawnie po polsku .
HaGie6
prawdziwy tuner Pomylone Gary
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 519
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:40
mikae , nad wkladka da sie popracowac
mikae napisał/a: kosztu zakupu i przygotowania p CC, Civica czy astry tak naprawdę są bardzo zbliżone
o to wlasnie chodzi, daltego sie pytam co najlepiej zakupic...
mi sie wydaje ze najlepiej cc.... tanie czesci...
polll6
drag czempion
Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 1790
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:44
cc jest lzejsze od sc jak rabniesz w cos to czesci tanie
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
HaGie6
prawdziwy tuner Pomylone Gary
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 519
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:46
a jakies ciekawe aukcje z ccs ?
mikae
prawdziwy tuner ten zły
Auto: czarny mietek
Skąd: Lublin
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 553
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:46
do astry też są tanie, a do civica trochę droższe ale rzadziej kupowane
mówię o esploatacyjnych nie "dzwonionych"
_________________ jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno
___________________________________
"Zbuduj swoją stronę www w 30 minut!"
Piszę poprawnie po polsku .
HaGie6
prawdziwy tuner Pomylone Gary
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 519
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:49
mikae , o jakiej astrze mowisz ? jaki silnik ?
a do 1 klasy co najlepsze by bylo ?
mikae
prawdziwy tuner ten zły
Auto: czarny mietek
Skąd: Lublin
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 553
HaGie6
prawdziwy tuner Pomylone Gary
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 519
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 11:07
Fiat CC na zawieszeniu Bilstain OKAZJA 13 stycznia 2008
wyposażenie:
-silnik po remoncie na walku i strojeniu światka niecale 80KM
sozek omp, baran kałuża, wydech 50 na katalizatorze stalowym
-skrzynia sc abarth (palio)
-lewarek sporting przeniesiony do srodka
-amorki bilstein B6 i sprężyny robione na zamówienie, charakterysyka H&R na asfalty raczej:)
-nowy hamulec brembo/ferodo
-oplot stalowy OMP
-klatka sparco homo FIA
-fotele sparco sprint (homo utracone)
-pasy 3 calowe sabelt / simpson (homo utracone)
-kierownica odsadzona personal
-plyta pod silnik alu
-rozpórka dolna i górna
-szpilki i nakretki sparco
-dystanse
-rocznik 1997
-aku przeniesiony do tylu
-troche kół (markgum, speedline, mellber, crommodora cd10) dorzuce cos napewno w zaleznosci od ceny koncowej
Zbudowany w zeszłym roku
Bardzo zwinne autko, brakuje szpery, troszke mocy i mozna spokojnie walczyc nim o mistrza ppaik w klasie 2
Sprzedaje bo chce zainwestowac w swoja firme, pozdrawiam PYRA
cena: 8500 do negocjacji
telefon: 504-946-763
imię i nazwisko: Pyra
adres: poznań
http://www.rajdy.hoga.pl/...ie.asp?id=79120
a tego ktos zna ?
i raczej jak bym kupowal ccs to seryjne... i pomalutku przerabiac
Ostatnio zmieniony przez HaGie6 Pią Sty 18, 2008 11:08, w całości zmieniany 1 raz
mikae
prawdziwy tuner ten zły
Auto: czarny mietek
Skąd: Lublin
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 553
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 11:24
NIe wiem czy czasem to auto kiedyś nie było u nas na którejśc imprezie - albo bardzo podobne z poznania i podobnie oklejone - prezentowało siec ałkiem nieźle
Budować pomalutku - bardzo dobrze to ująłeś - bo jeśli odrazu tego nie zrobiśz to będzie to trwało i trwało i trwało... aż Ci się znudzi
Dlatego moim zdaniem kupić jednak na początek gotowe auto i zacząć jeździć - spodoba sie to wtedy myśleć o czymś innym, zbudowanym pod siebie.
_________________ jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno
___________________________________
"Zbuduj swoją stronę www w 30 minut!"
Piszę poprawnie po polsku .
Ostatnio zmieniony przez mikae Pią Sty 18, 2008 11:26, w całości zmieniany 1 raz
DeeS6
technical monster VTS powaa forever !
Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 1295
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 14:42
Moje zdanie znasz... bierz saxiaka a jesli to nie to taniej wyjdzie pug 106
I tym i tym mozna wygrywac w generalce ;]
oprocz tego mam cos..
cc - http://www.allegro.pl/ite...per_okazja.html
bmw- http://www.allegro.pl/ite..._z_niemiec.html ladne i cena naprawde ciekawa sam myslalem o tym zeby wziasc wywalic wszystko ze srodka i upalac sobie
Bierz saxo...
_________________
Ostatnio zmieniony przez DeeS6 Pią Sty 18, 2008 14:53, w całości zmieniany 1 raz
Marek
znawca
Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 85
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 15:42
A może lepiej kupić SC van? Tanie są.
Jak będzie coś dłubane to stan silnika nie musi być idealny.
Albo szukać CC sportinga jakiegoś taniego.
lexy6
znawca
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 99
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 19:00
jak BMW to tylko 1.8 iS -jest to silnik 16v o mocy 136 km-miałem taką i powiem ze nawet sobie radzi.Po odpowiednim odciążeniu budy dobra baza na kjsy itp. Auto rwd to naprawdę fajna zabawa a i most z 2.5 z seryjna 15% szpera można zapodać
_________________ HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA ,STROJONY CHIPTUNING ,FAP-DPF- WYDECHY,DOLOTY, ELEKTRONIKA-IMMO-LICZNIKI-DIAGNOSTYKA-793535002 www.prochip.com.pl