FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie auto ?
Autor Wiadomość
HaGie6 
prawdziwy tuner
Pomylone Gary


Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 519
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:31   Jakie auto ?

Zastanawiam sie jakie auto bedzie najlepsze ? do mini maxu (kjsu)

czy do 1 klasy np ccs ?

czy do 2 np vts ?

ktora klase wybrac ? w 2 mozna walczyc juz o generalke :D ale odrazu koszty wieksze

prosze o wpisywanie aut ktorymi mozna walczyc o pudlo w 1 i 2 klasie :D

linki z ogloszeniami mile widziane

126p odpada
 
 
 
polll6 
drag czempion


Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:34   

sej :D zawias plyta lekka zabawa przy silniku :D mozna robic wszytsko takim autem :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
HaGie6 
prawdziwy tuner
Pomylone Gary


Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 519
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:36   

na spole nie chce :D

pollu a cc ? bo cc mi sie bardziej podoba :D
 
 
 
mikae 
prawdziwy tuner
ten zły


Auto: czarny mietek
Skąd: Lublin
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 553
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:37   

Walczyć w generalc można praktycznie każdym autem - vide Marek Zawadzki w CC,
tylko kwestia jak to auto jest przygotowane i ile $erca w nie włożysz,

i dochodzi jeszcze jeden aspekt - wkładka między kierownicą a fotelem ;)
samo auto nie wygra zawodów

kosztu zakupu i przygotowania p CC, Civica czy astry tak naprawdę są bardzo zbliżone
_________________
jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno

___________________________________

"Zbuduj swoją stronę www w 30 minut!"

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
HaGie6 
prawdziwy tuner
Pomylone Gary


Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 519
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:40   

mikae, nad wkladka da sie popracowac ;)

mikae napisał/a:
kosztu zakupu i przygotowania p CC, Civica czy astry tak naprawdę są bardzo zbliżone


o to wlasnie chodzi, daltego sie pytam co najlepiej zakupic...

mi sie wydaje ze najlepiej cc.... tanie czesci...
 
 
 
polll6 
drag czempion


Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:44   

cc :) jest lzejsze od sc :) jak rabniesz w cos to czesci tanie :)
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
HaGie6 
prawdziwy tuner
Pomylone Gary


Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 519
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:46   

a jakies ciekawe aukcje z ccs ?
 
 
 
mikae 
prawdziwy tuner
ten zły


Auto: czarny mietek
Skąd: Lublin
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 553
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:46   

do astry też są tanie, a do civica trochę droższe ale rzadziej kupowane :)
mówię o esploatacyjnych nie "dzwonionych" ;)
_________________
jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno

___________________________________

"Zbuduj swoją stronę www w 30 minut!"

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
HaGie6 
prawdziwy tuner
Pomylone Gary


Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 519
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:49   

mikae, o jakiej astrze mowisz ? jaki silnik ?

a do 1 klasy co najlepsze by bylo ?
 
 
 
mikae 
prawdziwy tuner
ten zły


Auto: czarny mietek
Skąd: Lublin
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 553
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 11:02   

HaGie - 1,8 czy dwa litry - podobne koszty i podobne osiągi - mówię o seryjnych silnikach, oczywiściie 2,0 ma więcej możliwości do zwiększenia mocy ale czy do KJSów to potrzebne?

a chociażby tej można by się przyjrzeć:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=295112362

do 1 klasy to ja jednak skłaniał bym sie do dobrze przygotowanego CC.
_________________
jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno

___________________________________

"Zbuduj swoją stronę www w 30 minut!"

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
HaGie6 
prawdziwy tuner
Pomylone Gary


Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 519
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 11:07   

Fiat CC na zawieszeniu Bilstain OKAZJA 13 stycznia 2008
wyposażenie:

-silnik po remoncie na walku i strojeniu światka niecale 80KM
sozek omp, baran kałuża, wydech 50 na katalizatorze stalowym

-skrzynia sc abarth (palio)

-lewarek sporting przeniesiony do srodka

-amorki bilstein B6 i sprężyny robione na zamówienie, charakterysyka H&R na asfalty raczej:)

-nowy hamulec brembo/ferodo

-oplot stalowy OMP

-klatka sparco homo FIA

-fotele sparco sprint (homo utracone)

-pasy 3 calowe sabelt / simpson (homo utracone)

-kierownica odsadzona personal

-plyta pod silnik alu

-rozpórka dolna i górna

-szpilki i nakretki sparco

-dystanse

-rocznik 1997

-aku przeniesiony do tylu

-troche kół (markgum, speedline, mellber, crommodora cd10) dorzuce cos napewno w zaleznosci od ceny koncowej



Zbudowany w zeszłym roku

Bardzo zwinne autko, brakuje szpery, troszke mocy i mozna spokojnie walczyc nim o mistrza ppaik w klasie 2

Sprzedaje bo chce zainwestowac w swoja firme, pozdrawiam PYRA
cena: 8500 do negocjacji
telefon: 504-946-763
imię i nazwisko: Pyra
adres: poznań

http://www.rajdy.hoga.pl/...ie.asp?id=79120

a tego ktos zna ?








i raczej jak bym kupowal ccs to seryjne... i pomalutku przerabiac
Ostatnio zmieniony przez HaGie6 Pią Sty 18, 2008 11:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mikae 
prawdziwy tuner
ten zły


Auto: czarny mietek
Skąd: Lublin
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 553
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 11:24   

NIe wiem czy czasem to auto kiedyś nie było u nas na którejśc imprezie - albo bardzo podobne z poznania i podobnie oklejone - prezentowało siec ałkiem nieźle

Budować pomalutku - bardzo dobrze to ująłeś - bo jeśli odrazu tego nie zrobiśz to będzie to trwało i trwało i trwało... aż Ci się znudzi

Dlatego moim zdaniem kupić jednak na początek gotowe auto i zacząć jeździć - spodoba sie to wtedy myśleć o czymś innym, zbudowanym pod siebie.
_________________
jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno

___________________________________

"Zbuduj swoją stronę www w 30 minut!"

Piszę poprawnie po polsku
.
Ostatnio zmieniony przez mikae Pią Sty 18, 2008 11:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DeeS6 
technical monster
VTS powaa forever !


Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1295
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 14:42   

Moje zdanie znasz... bierz saxiaka a jesli to nie to taniej wyjdzie pug 106

I tym i tym mozna wygrywac w generalce ;]

oprocz tego mam cos..

cc - http://www.allegro.pl/ite...per_okazja.html

bmw- http://www.allegro.pl/ite..._z_niemiec.html ladne i cena naprawde ciekawa sam myslalem o tym zeby wziasc wywalic wszystko ze srodka i upalac sobie :)

Bierz saxo... :D
_________________
Ostatnio zmieniony przez DeeS6 Pią Sty 18, 2008 14:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Marek 
znawca


Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 85
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 15:42   

A może lepiej kupić SC van? Tanie są.
Jak będzie coś dłubane to stan silnika nie musi być idealny.

Albo szukać CC sportinga jakiegoś taniego.
 
 
 
lexy6 
znawca


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 99
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 19:00   

jak BMW to tylko 1.8 iS -jest to silnik 16v o mocy 136 km-miałem taką i powiem ze nawet sobie radzi.Po odpowiednim odciążeniu budy dobra baza na kjsy itp. Auto rwd to naprawdę fajna zabawa a i most z 2.5 z seryjna 15% szpera można zapodać :>
_________________
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA ,STROJONY CHIPTUNING ,FAP-DPF- WYDECHY,DOLOTY, ELEKTRONIKA-IMMO-LICZNIKI-DIAGNOSTYKA-793535002 www.prochip.com.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam