FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:47
5. runda MOL w Chełmie
Autor Wiadomość
prezes 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 465
Wysłany: Sro Paź 01, 2008 16:28   5. runda MOL w Chełmie

W niedzielę 5 pazdziernika Automobilklub Chełmski organizuje 9. KJS Ziemi Chełmskiej. Impreza będzie 5. runda Mistrzostw Okręgu Lubelskiego w KJS i 6. runda Samochodowego Pucharu Prezydenta Chełma. Zbiórka uczestników o godz. 9:30 w hotelu Kumowa Dolina - jadac droga od Lublina tuż przed tablica Chełm, przed salonem Skody wjazd w prawo w drogę z płyt betonowych. Długosć trasy dojazdowej około 35 km. Liczba prób sprawnosciowych - 10...

... Podział na klasy zgodny z Regulaminem Ramowym Mistrzostw Okręgu Lubelskiego w KJS: do 903 ccm, do 1300, do 1600, do 2000 oraz powyżej 2000 i auta z napędem na cztery koła.

Ze względu na remont chełmskiego wiaduktu i przewidywane olbrzymie korki impreza będzie miała trochę nietypowy przebieg. Po odbiorze administracyjnym i odprawie załóg udamy się na zapoznanie z trasa. Ostatnim punktem zapoznania będzie Centrum Handlowe Wschód, gdzie rozpocznie się rywalizacja. Tam załogi przejada cztery długie próby - po dwie w każda stronę.

Następnie kolumna uda się na miejsce próby nr 5 (po drugiej stronie torów), skad już pojedynczo nastapi start na dwie pętle zawierajace po trzy próby. Nawierzchnia prób dla nieznajacych miejscówek: dwie na czysciutkim, równiutkim asfalt i osiem na mocno pobrudzonym asfalcie. Dla znajacych miejscówki: cztery w CH Wschód na Hrubieszowskiej i po dwie w PKS, PRD i WORD.

Taki układ imprezy pozwoli na skrócenie czasu dojazdówek oraz przede wszystkim pozwoli na elektroniczny pomiar czasu na szesciu (a może i osmiu!!) próbach.
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Czw Paź 02, 2008 21:57   

kto startuje :) ?? ja prawdopodobnie pocisne :)
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
Zelazko 
znawca


Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 90
Wysłany: Pią Paź 03, 2008 09:10   

Jak auto będzie gotowe to pojawie się :)
_________________
Too Fast Team
 
 
d_ARC 
Specjalista
GTI16 już wkrótce :D


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 103
Wysłany: Pią Paź 03, 2008 21:27   

My z Mariem pewnie też. Może gdzieś się ustawmy powiedzmy na wylotówce o 8:30. Ktoś się pisze? Myślicie, że warto brać R888?
_________________
Back on the track :)
 
 
 
daniel_w 
drifter


Auto: A6C53.0quattro,New Bettle
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 266
Wysłany: Sob Paź 04, 2008 00:00   

d_ARC napisał/a:
Myślicie, że warto brać R888?


Z tego, co wyczytałem na forach r888 kleją dobrze nawet na nieco mokrej nawierzchni. Jednak przy ciągłym deszczu brałbym zwykłe opony z głębokim bieżnikiem(zimówki?).
_________________
******Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On!******
 
 
 
d_ARC 
Specjalista
GTI16 już wkrótce :D


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 103
Wysłany: Sob Paź 04, 2008 00:10   

daniel_w napisał/a:
d_ARC napisał/a:
Myślicie, że warto brać R888?


r888 kleją dobrze nawet na nieco mokrej nawierzchni. Jednak przy ciągłym deszczu (...) .


Oj uwierz, niestety wiemy z doświadczenia, że wtedy przestają kleić w najmniej odpowiednim momencie...
_________________
Back on the track :)
 
 
 
MicO6 
znawca


Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 55
Wysłany: Sob Paź 04, 2008 10:17   

d_ARC napisał/a:
My z Mariem pewnie też. Może gdzieś się ustawmy powiedzmy na wylotówce o 8:30. Ktoś się pisze? Myślicie, że warto brać R888?


My o 8:30 na statoil pod zamkiem bedziemy i lecimy na Chełm takze mozemy sie zgrać jak chcecie.. tylko u nas predkości jazdy do 110km/h wchodza w gre bo potem laweta zaczyna latac 2 pasami..
 
 
zez6 
Specjalista

Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 135
Wysłany: Sob Paź 04, 2008 10:57   

ktos wie gdzie znalesc klasyfikacje KJS??
 
 
Mati 
prawdziwy tuner
LKR...


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 597
Wysłany: Nie Paź 05, 2008 12:27   

no słyszałem, ze nie obeszło sie bez przygód;) na kjs-ie..
chłopaki po powrocie opowiadac!!!!
_________________
"Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
 
 
 
MicO6 
znawca


Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 55
Wysłany: Pon Paź 06, 2008 15:01   

Wyniki generalka :
1 Stec Sebastian / Przystupa Michał Lancer EVO VI czas: 612,49
2 Sadowski Krzysztof / Sadowski Mateusz VWGolf czas: 638,51
3 Rodak Marek / Pokrywka Mariusz VW Golf czas: 642,04
4 Margol Mariusz / Mukulski Darek Peugeot czas: 655,69
5 Jusiak Łukasz / Czerniec Ireneusz Opel Corsa czas: 662,60
6 Junczyk Adam / Junczyk Joanna VW Golf 4x4 czas: 670,48

Wyniki klasy :
klasa 1 :
1 Jusiak Patryk / Grzegorz Żelaszczyk Fiat 126p
klasa 2 :
1 Krauze Arkadiusz / Pawłowicz Marta Ford Fiesta
2 Zarzycki Grzegorz / Ożóg Jarosław Fiat CC
3 Górski Grzegorz Fiat Punto Super 1100
4 Łosek Marcin / Gorzan Michał Fiat CC
klasa 3 :
1 Jusiak Łukasz / Czerniec Ireneusz Opel Corsa
2 Gruszka Jacek / Nizioł Paweł Opel Corsa
3 Bińkiewicz Damian / Ciechanowicz Kamil Citroen Saxo
4 Kuryło Mateusz / Nowodziński Przemek Mitsubishi Colt
5 Żelazo Paweł / Siewiak Rafał Honda Civic
6 Osmoliński Mariusz / Lisiak Krzysztof VW Golf
klasa 4 :
1 Sadowski Krzysztof / Sadowski Mateusz VWGolf
2 Rodak Marek / Pokrywka Mariusz VW Golf
3 Margol Mariusz / Mukulski Darek Peugeot
4 Grzywna Marcin / Jóźwik Krystian Clio
klasa 5 :
1 Stec Sebastian / Przystupa Michał Lancer EVO VI
2 Junczyk Adam / Junczyk Joanna VW Golf 4x4
3 Wójtowicz Ewa / Zawada Irmina Porshe
Ostatnio zmieniony przez MicO6 Pon Paź 06, 2008 15:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Asieńka 17 
Widać, że się stara

Dołączyła: 21 Lut 2008
Posty: 29
Wysłany: Pon Paź 06, 2008 19:23   

Moje fotki :)
http://picasaweb.google.p...ZiemiCheMskiej#
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 10:10   

Rajd byl trudny - mowie o duzych stratach zalog w sprzecie.

wielki podziw <wow> dla zalogi Osmoliński Mariusz / Lisiak Krzysztof,
ktora mimo duzych uszkodzen auta walczyla prawie do konca i do tego gonica czolowke
autem czterosladowym.


+fajnie ze byly komorki - teraz widac jak potrafia byc niewielkie roznice czasowe mimo dosyc dlugich odcinkow - w przypadkow stoperow granica bledu pomiarowego jest tak duza, ze o zwyciestwie raczej decyduje duzo szczescia.

+super trasy

- dyzosnans po bliskim spotkaniu dwoch zalog na zapoznaniu. brak zachowania rozsadku i do zasad zapoznania, co konsekwentnie powinni wykazac organizatorzy i wykluczyc z rajdu zaloge, ktora spowodowala zdarzenie.
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
 
 
 
Asieńka 17 
Widać, że się stara

Dołączyła: 21 Lut 2008
Posty: 29
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 11:04   

Ma ktoś może fotki czerwonego golfa?
jaka-pl@tlen.pl
 
 
MicO6 
znawca


Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 55
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 12:28   

spider napisał/a:
Rajd byl trudny - mowie o duzych stratach zalog w sprzecie.

wielki podziw <wow> dla zalogi Osmoliński Mariusz / Lisiak Krzysztof,
ktora mimo duzych uszkodzen auta walczyla prawie do konca i do tego gonica czolowke
autem czterosladowym.


+fajnie ze byly komorki - teraz widac jak potrafia byc niewielkie roznice czasowe mimo dosyc dlugich odcinkow - w przypadkow stoperow granica bledu pomiarowego jest tak duza, ze o zwyciestwie raczej decyduje duzo szczescia.

+super trasy

- dyzosnans po bliskim spotkaniu dwoch zalog na zapoznaniu. brak zachowania rozsadku i do zasad zapoznania, co konsekwentnie powinni wykazac organizatorzy i wykluczyc z rajdu zaloge, ktora spowodowala zdarzenie.


Czyli kogo powinni wykluczyc? Bo wydaje mi sie ze o konkretnej winie nie mozna mowić ani Mariusza ani Sebastiana. Na przyszłość powinni wykluczac za glupie gadanie szczególnie osób ktorych dana kwestia nie dotyczy.
 
 
k.lisio 
Nowiciusz ;>
k.lisio

Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 1
Wysłany: Pią Paź 10, 2008 17:17   

wIELKIE dZIĘKI Spider za słowa uznania.

Teraz na spokojnie myślę, że zdecydowaną odpowiedzialnośc z ten incydent ponosi tylko i wyłącznie organizator. To on dba o bezpieczeństwo i zabezpieczenie.

Całe szczęście że wszystko było 5 km/h i skończyło się na połamanych samochodach i moim guzie na czole.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam