W niedzielę 5 pazdziernika Automobilklub Chełmski organizuje 9. KJS Ziemi Chełmskiej. Impreza będzie 5. runda Mistrzostw Okręgu Lubelskiego w KJS i 6. runda Samochodowego Pucharu Prezydenta Chełma. Zbiórka uczestników o godz. 9:30 w hotelu Kumowa Dolina - jadac droga od Lublina tuż przed tablica Chełm, przed salonem Skody wjazd w prawo w drogę z płyt betonowych. Długosć trasy dojazdowej około 35 km. Liczba prób sprawnosciowych - 10...
... Podział na klasy zgodny z Regulaminem Ramowym Mistrzostw Okręgu Lubelskiego w KJS: do 903 ccm, do 1300, do 1600, do 2000 oraz powyżej 2000 i auta z napędem na cztery koła.
Ze względu na remont chełmskiego wiaduktu i przewidywane olbrzymie korki impreza będzie miała trochę nietypowy przebieg. Po odbiorze administracyjnym i odprawie załóg udamy się na zapoznanie z trasa. Ostatnim punktem zapoznania będzie Centrum Handlowe Wschód, gdzie rozpocznie się rywalizacja. Tam załogi przejada cztery długie próby - po dwie w każda stronę.
Następnie kolumna uda się na miejsce próby nr 5 (po drugiej stronie torów), skad już pojedynczo nastapi start na dwie pętle zawierajace po trzy próby. Nawierzchnia prób dla nieznajacych miejscówek: dwie na czysciutkim, równiutkim asfalt i osiem na mocno pobrudzonym asfalcie. Dla znajacych miejscówki: cztery w CH Wschód na Hrubieszowskiej i po dwie w PKS, PRD i WORD.
Taki układ imprezy pozwoli na skrócenie czasu dojazdówek oraz przede wszystkim pozwoli na elektroniczny pomiar czasu na szesciu (a może i osmiu!!) próbach.
Z tego, co wyczytałem na forach r888 kleją dobrze nawet na nieco mokrej nawierzchni. Jednak przy ciągłym deszczu brałbym zwykłe opony z głębokim bieżnikiem(zimówki?).
_________________ ******Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On!******
My z Mariem pewnie też. Może gdzieś się ustawmy powiedzmy na wylotówce o 8:30. Ktoś się pisze? Myślicie, że warto brać R888?
My o 8:30 na statoil pod zamkiem bedziemy i lecimy na Chełm takze mozemy sie zgrać jak chcecie.. tylko u nas predkości jazdy do 110km/h wchodza w gre bo potem laweta zaczyna latac 2 pasami..
Wyniki generalka :
1 Stec Sebastian / Przystupa Michał Lancer EVO VI czas: 612,49
2 Sadowski Krzysztof / Sadowski Mateusz VWGolf czas: 638,51
3 Rodak Marek / Pokrywka Mariusz VW Golf czas: 642,04
4 Margol Mariusz / Mukulski Darek Peugeot czas: 655,69
5 Jusiak Łukasz / Czerniec Ireneusz Opel Corsa czas: 662,60
6 Junczyk Adam / Junczyk Joanna VW Golf 4x4 czas: 670,48
Wyniki klasy : klasa 1 :
1 Jusiak Patryk / Grzegorz Żelaszczyk Fiat 126p klasa 2 :
1 Krauze Arkadiusz / Pawłowicz Marta Ford Fiesta
2 Zarzycki Grzegorz / Ożóg Jarosław Fiat CC
3 Górski Grzegorz Fiat Punto Super 1100
4 Łosek Marcin / Gorzan Michał Fiat CC klasa 3 :
1 Jusiak Łukasz / Czerniec Ireneusz Opel Corsa
2 Gruszka Jacek / Nizioł Paweł Opel Corsa
3 Bińkiewicz Damian / Ciechanowicz Kamil Citroen Saxo
4 Kuryło Mateusz / Nowodziński Przemek Mitsubishi Colt
5 Żelazo Paweł / Siewiak Rafał Honda Civic
6 Osmoliński Mariusz / Lisiak Krzysztof VW Golf klasa 4 :
1 Sadowski Krzysztof / Sadowski Mateusz VWGolf
2 Rodak Marek / Pokrywka Mariusz VW Golf
3 Margol Mariusz / Mukulski Darek Peugeot
4 Grzywna Marcin / Jóźwik Krystian Clio klasa 5 :
1 Stec Sebastian / Przystupa Michał Lancer EVO VI
2 Junczyk Adam / Junczyk Joanna VW Golf 4x4
3 Wójtowicz Ewa / Zawada Irmina Porshe
Ostatnio zmieniony przez MicO6 Pon Paź 06, 2008 15:03, w całości zmieniany 1 raz
Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 10:10
Rajd byl trudny - mowie o duzych stratach zalog w sprzecie.
wielki podziw <wow> dla zalogi Osmoliński Mariusz / Lisiak Krzysztof,
ktora mimo duzych uszkodzen auta walczyla prawie do konca i do tego gonica czolowke
autem czterosladowym.
+fajnie ze byly komorki - teraz widac jak potrafia byc niewielkie roznice czasowe mimo dosyc dlugich odcinkow - w przypadkow stoperow granica bledu pomiarowego jest tak duza, ze o zwyciestwie raczej decyduje duzo szczescia.
+super trasy
- dyzosnans po bliskim spotkaniu dwoch zalog na zapoznaniu. brak zachowania rozsadku i do zasad zapoznania, co konsekwentnie powinni wykazac organizatorzy i wykluczyc z rajdu zaloge, ktora spowodowala zdarzenie.
Rajd byl trudny - mowie o duzych stratach zalog w sprzecie.
wielki podziw <wow> dla zalogi Osmoliński Mariusz / Lisiak Krzysztof,
ktora mimo duzych uszkodzen auta walczyla prawie do konca i do tego gonica czolowke
autem czterosladowym.
+fajnie ze byly komorki - teraz widac jak potrafia byc niewielkie roznice czasowe mimo dosyc dlugich odcinkow - w przypadkow stoperow granica bledu pomiarowego jest tak duza, ze o zwyciestwie raczej decyduje duzo szczescia.
+super trasy
- dyzosnans po bliskim spotkaniu dwoch zalog na zapoznaniu. brak zachowania rozsadku i do zasad zapoznania, co konsekwentnie powinni wykazac organizatorzy i wykluczyc z rajdu zaloge, ktora spowodowala zdarzenie.
Czyli kogo powinni wykluczyc? Bo wydaje mi sie ze o konkretnej winie nie mozna mowić ani Mariusza ani Sebastiana. Na przyszłość powinni wykluczac za glupie gadanie szczególnie osób ktorych dana kwestia nie dotyczy.
Teraz na spokojnie myślę, że zdecydowaną odpowiedzialnośc z ten incydent ponosi tylko i wyłącznie organizator. To on dba o bezpieczeństwo i zabezpieczenie.
Całe szczęście że wszystko było 5 km/h i skończyło się na połamanych samochodach i moim guzie na czole.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach