PRoblem dotyczy, ciągłego podnoszenia się stanu oleju w silniku i zapachu paliwa stąd mniemam, że dostaje mi sie paliwo. Głowica po remoncie, autko raczej nie jezdzone na krotkich odcinkach, dół silnika z tego co wiem ok co to może być jakis pomysły ??? Aha podpiecie do komputera i skład mieszanki prawidłowe. Pomocy ??!! 2.0 8v Peugeot 306
_________________ Radosc z upalania, bezcenne za reszte zaplacisz karta...
Jeżeli by była mechaniczna na silniku to zdarzało się ze paliwo po prostu przeciekało przez popychacz do silnika, ale ty na pewno masz elektryczną więc raczej to nie to. Zagadkowa sprawa z tym paliwem w oleju.
Ostatnio zmieniony przez Wto Paź 21, 2008 08:59, w całości zmieniany 1 raz
Moze podjade jeszcze na ta kompresje, dla pewnosci ale silnik mialem caly rozbierany i gosc mi powiedzial ze sprawdzal szczelnosc cilindrow i wszystko git wiec zajelismy sie tylko glowica... kurcze ale wogole nie dymi "olejowo" z wydechu, kopyto na moj gust ma jak na 2.0 powinno miec, pali na zimnym i na cieplym z pierwszego...
_________________ Radosc z upalania, bezcenne za reszte zaplacisz karta...
Jakie ciśnienie na listwie, wtryski sprawne ???? Może być tak, że auto jest przelewane i wacha spływa po tulejach do michy, może być też, że silnik "dostał" prawidłową kompresję po robocie czapy i pierścionki już "nienada". Tak jeszcze z ciekawości tłoki były wiciągane z bloku ????
tloki nie byly ruszane wogole, w next tydzien jestem umowiony z Panem Masiczem nie wiem czy mowi wam cos to nazwisko. Zobaczymy moze on cos podpowie bede pisal co i jak
_________________ Radosc z upalania, bezcenne za reszte zaplacisz karta...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach