Wysłany: Pon Lut 02, 2009 18:15 mini maxy - dyskusje
Otwieram dyskusję na temat podziału na klasy: ile i jakie. Pamiętajcie, że niezależnie od siebie będą prowadzone dwie klasyfikacji - Junior i Senior. Na początek taki pomysł: do 1300, do 1800 i powyżej łącznie z czterołapami.
jest czas aby zdecydowac co jak bedzie... wiec trzeba dzialac aby potem placzu nie bylo
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
moim zdaniem klasy byly dobre ale pow 2L i 4x4 hmmm taka vectra 2,5 czy jakis dizelek 1,9tdi to juz tam leci do tej klasy ... z lancerem ... hmm czy czyms podobnym
pow 2L i 4x4 ale znowu malo jest 4x4 samochodow tez lipka mozna je razem ale 4x4 jakis przeliczniktrzeba by miec aby byly wyrownane szanse
Moim zdaniem nie ma co kombinować z 4x4. Evo i imprezy i tak jadą w najmocniejszej klasie także z nimi nie ma problemu. A pozostałe auta 4x4 raczej ciężko uświadczyć na mini-maxie... Jedyne nad czym można by pomyśleć to diesle które faktycznie z racji tego że mają Turbo jadą praktycznie od razu z najmocniejszymi a to dość nie równa walka . Ale z drugiej strony diesli też raczej zbyt wiele nie startuje także raczej nie ma sensu robić dla nich oddzielnej klasyfikacji.
Moim zdaniem trzeba się na pewno trzymać 2 klas, mianowicie do 1600 i do 2000 cm3, ponieważ jednak to te pojemności są najbardziej popularne w autkach średniej klasy, a poza tym w większości innych imprez na pewno takie pojemności będą brane pod uwagę...
Ja bym się zastanowił jedynie nad klasami niższymi i czy 4x4 klasyfikować oddzielnie.
Moja propozycja:
1. to do 1.1 czy 1.0 (dokładnie do pojemności cieniasa czy sc, nie wiem ile tam, chyba 1050 czy jakoś tak)
2. do 1.6
3. do 2.0
4. powyżej 2.0+ auta czteronapędowe
Barti166, a niech mnie, to znaczy, że było tak jak ja uważam
Jeszcze jedno co mi przyszło do głowy, to można też zwrócić uwagę na sportowe wersje aut które wyznaczałyby górne granice klas, jak na przykład serie gsi (corsa czy astra) czy też xr (xr2i fiesta bądź xr3i escort) lub choćby sporting, granturismo, abarth, vti, gti czy rallye...
Jeszcze jedno co mi przyszło do głowy, to można też zwrócić uwagę na sportowe wersje aut które wyznaczałyby górne granice klas, jak na przykład serie gsi (corsa czy astra) czy też xr (xr2i fiesta bądź xr3i escort) lub choćby sporting, granturismo, abarth, vti, gti czy rallye.
za duzo klopotu by bylo ... i uwazam ze to zbedna opcja.
DeeS, nie zrozumiałeś mnie, niejasno napisałem jak drugi raz czytam moje wypociny
Chodzi mi o to, że w sportowych wersjach aut właśnie pojemności typu 1600 czy 2000 dominują - astra gsi - 2000, corsa 1600 itp, co widać choćby po autach rajdowych typu s1600 czy s2000
A reszta wersji sportowych to też ukazane, że właśnie pojemności 1.6 i 2.0 górą, oprócz francuzów którzy wymyślili 1.9 gti (205) czy 1.3 rallye (106). Bo na przykład też nie widzę za bardzo sensu astry 2.0 w klasie z lancerem tak jak napisał polll czy msjk. Przecież jednak pojemność 2.0 jest bardziej popularna niż 1.8...
Znowu się rozpisałem, w razie niejasności pytać
edit:
Poll, nie na poważnie to napisałeś, prawda?
Ostatnio zmieniony przez Wasyl6 Pon Lut 02, 2009 22:31, w całości zmieniany 1 raz
Moje zdanie jest takie, żeby pomyśleć nad zorganizowaniem jakiejś osobnej klasy dla aut 4x4 z turbo bo gdy takie się pojawia w klasie 4 (jak dotychczas) to praktycznie pozostawia bez szans resztę aut napędzanych na jedną oś...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach