FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:46
mini maxy - dyskusje
Autor Wiadomość
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 18:15   mini maxy - dyskusje

Otwieram dyskusję na temat podziału na klasy: ile i jakie. Pamiętajcie, że niezależnie od siebie będą prowadzone dwie klasyfikacji - Junior i Senior. Na początek taki pomysł: do 1300, do 1800 i powyżej łącznie z czterołapami.


jest czas aby zdecydowac co jak bedzie... wiec trzeba dzialac aby potem placzu nie bylo :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
urban6 
Widać, że się stara


Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 15
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 18:42   

A na klasę diesel można liczyć :D :D ?
 
 
msjk6 
drifter

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 310
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 18:53   

Moj pomysl to :

I klasa do 1.0
II klasa od 1.0 do 1500
III klasa od 1500 do 2000
IV klasa od 2000

<spoko>
_________________
TOR POZNAŃ - 1:57:287 WRX 218KM;)
 
 
 
Zelazko 
znawca


Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 90
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 19:33   

A co było złe w poprzednim podziale, że chcecie zmieniać?
_________________
Too Fast Team
 
 
Spawos6 
prawdziwy tuner


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 518
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 20:07   

moim zdaniem klasy byly dobre :) ale pow 2L i 4x4 hmmm taka vectra 2,5 czy jakis dizelek 1,9tdi to juz tam leci do tej klasy ... z lancerem ... hmm czy czyms podobnym

pow 2L i 4x4 ale znowu malo jest 4x4 samochodow tez lipka mozna je razem ale 4x4 jakis przeliczniktrzeba by miec aby byly wyrownane szanse
_________________
www.gawra.turystyka.pl Miejsce na twoj wypoczynek :)
 
 
 
Zelazko 
znawca


Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 90
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 20:17   

Moim zdaniem nie ma co kombinować z 4x4. Evo i imprezy i tak jadą w najmocniejszej klasie także z nimi nie ma problemu. A pozostałe auta 4x4 raczej ciężko uświadczyć na mini-maxie... Jedyne nad czym można by pomyśleć to diesle które faktycznie z racji tego że mają Turbo jadą praktycznie od razu z najmocniejszymi a to dość nie równa walka ;) . Ale z drugiej strony diesli też raczej zbyt wiele nie startuje także raczej nie ma sensu robić dla nich oddzielnej klasyfikacji.
_________________
Too Fast Team
 
 
krist 
Widać, że się stara

Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 17
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 20:42   

W czechach na bergu klekoty jada bez przelicznika czyli 1.9 tdi jedzie w -2000 i mniej wiecej sie to sprawdza, niby lepszy moment ale i wieksza waga.

czy letnie mini-sprinty to osobna klasyfikacja czy caly sezon razem leci?
 
 
junior001 
Specjalista
junior001

Auto: opel corsa gsi
Skąd: Kraśnik
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 137
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 21:02   

ja bym zostawil tak jak bylo i nic nie kombinowal...
 
 
 
Wasyl6 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 286
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 21:49   

Moim zdaniem trzeba się na pewno trzymać 2 klas, mianowicie do 1600 i do 2000 cm3, ponieważ jednak to te pojemności są najbardziej popularne w autkach średniej klasy, a poza tym w większości innych imprez na pewno takie pojemności będą brane pod uwagę...

Ja bym się zastanowił jedynie nad klasami niższymi i czy 4x4 klasyfikować oddzielnie.
Moja propozycja:
1. to do 1.1 czy 1.0 (dokładnie do pojemności cieniasa czy sc, nie wiem ile tam, chyba 1050 czy jakoś tak)
2. do 1.6
3. do 2.0
4. powyżej 2.0+ auta czteronapędowe

Co Wy na to?
4.
 
 
 
Barti1666 
Uczy sie pisac


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 14
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 22:16   

Wasyl,
Tak było w ostatnim sezonie :>
 
 
Wasyl6 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 286
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 22:23   

Barti166, a niech mnie, to znaczy, że było tak jak ja uważam :D

Jeszcze jedno co mi przyszło do głowy, to można też zwrócić uwagę na sportowe wersje aut które wyznaczałyby górne granice klas, jak na przykład serie gsi (corsa czy astra) czy też xr (xr2i fiesta bądź xr3i escort) lub choćby sporting, granturismo, abarth, vti, gti czy rallye...

Ot taka dygresja
 
 
 
DeeS6 
technical monster
VTS powaa forever !


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1295
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 22:24   

Wasyl napisał/a:
Jeszcze jedno co mi przyszło do głowy, to można też zwrócić uwagę na sportowe wersje aut które wyznaczałyby górne granice klas, jak na przykład serie gsi (corsa czy astra) czy też xr (xr2i fiesta bądź xr3i escort) lub choćby sporting, granturismo, abarth, vti, gti czy rallye.


za duzo klopotu by bylo ... i uwazam ze to zbedna opcja. :)
_________________
 
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 22:26   

juz lepiej zrobic podzial na moc i wage :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
Wasyl6 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 286
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 22:30   

DeeS, nie zrozumiałeś mnie, niejasno napisałem jak drugi raz czytam moje wypociny :D

Chodzi mi o to, że w sportowych wersjach aut właśnie pojemności typu 1600 czy 2000 dominują - astra gsi - 2000, corsa 1600 itp, co widać choćby po autach rajdowych typu s1600 czy s2000 :)
A reszta wersji sportowych to też ukazane, że właśnie pojemności 1.6 i 2.0 górą, oprócz francuzów którzy wymyślili 1.9 gti (205) czy 1.3 rallye (106). Bo na przykład też nie widzę za bardzo sensu astry 2.0 w klasie z lancerem tak jak napisał polll czy msjk. Przecież jednak pojemność 2.0 jest bardziej popularna niż 1.8...

Znowu się rozpisałem, w razie niejasności pytać ;)

edit:
Poll, nie na poważnie to napisałeś, prawda? :D
Ostatnio zmieniony przez Wasyl6 Pon Lut 02, 2009 22:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
adilsm6 
Uczy sie pisac

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 11
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 22:55   

Moje zdanie jest takie, żeby pomyśleć nad zorganizowaniem jakiejś osobnej klasy dla aut 4x4 z turbo bo gdy takie się pojawia w klasie 4 (jak dotychczas) to praktycznie pozostawia bez szans resztę aut napędzanych na jedną oś...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam