Problem niedostatku mocy mnie nie dotyczy?! <rotfl> Tak dla jasności sytuacji moje auto to Civic 1.5 który jest nazywany E-vtec'iem. W skrócie 114 koni i ekonomiczna długa skrzynia . Ja jeżdżąc interesuje się tym jak wypadłem w ogólnej klasyfikacji i cieszę się jeżeli akurat nie dostałem lania od malucha :] . A jeżeli dostanę jakiś puchar w klasie to będę wiedział, że dostałem to za to że pokonalem kilku naprawdę dobrych konkurentów a nie za to że moje auto jest idealne dla klasy . Pozdrawiam
moja propozycja
kl1. 0-1300 (powinno byc 1150, a z racji malej frekfencji mozna przeciagnac)
kl2. 1301-1500
kl3. 1501-1800 (tu mocne V-tec)
kl4. 1801-2200
kl5. 2200 powyzej i 4x4
Uważam, że ten podział jest jak najbardziej trafny.
Jeśli przed startem okaże się, że jest niewielu przedstawicieli kl5 wtedy można by ją połączyć z kl4
moja propozycja
kl1. 0-1300 (powinno byc 1150, a z racji malej frekfencji mozna przeciagnac)
kl2. 1301-1500
kl3. 1501-1800 (tu mocne V-tec)
kl4. 1801-2200
kl5. 2200 powyzej i 4x4
Uważam, że ten podział jest jak najbardziej trafny.
Jeśli przed startem okaże się, że jest niewielu przedstawicieli kl5 wtedy można by ją połączyć z kl4
Jak najbardziej trafny wg Ciebie, bo masz prelude 2.2 prawie 200 konną
Ja dochodzę do wniosku, że najlepiej tak jak było z ewentualną zmianą pierwszej klasy...
Nie 200 tylko kiedyś było 185, a ile zostało?
Bardziej chodzi mi o przeniesienie napędu niż o moc. 4x4 czy RWD wypada dużo lepiej niż moje nie mogące złapać trakcji FWD <spoko>
I tak jak napisałem wyżej, jak będzie np. 3 auta z kl5 to wtedy łączyć dwie ostatnie klasy.
Ostatnio zmieniony przez Bartoch Wto Lut 03, 2009 20:58, w całości zmieniany 2 razy
Qr... tu chyba kazdy mysli o sobie.. tak to wyglad ile ty masz mocy a ile ja mam!!! <pupcia> powinno byc tak jak jest w wiekszosci i tyle.. a nie ustawianie klas pod siebie.. bezsens moze jeszcze troche to beda auta wazone,mierzone i dopiero do klasy dobierane... <lol> <lol> <lol> albooo lepiej zgłoscie sie do pana G. on naprawde potrafi pomoc i zdziełac w polskim sporcie moze bede klasa dla kazdego z osobna:x
_________________ "Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
I tu sie z Tobą zgadzam w pełni Mati. Dlatego jestem bardzo za tym żeby zostało tak jak jest. A jak ktoś chce mieć klase dla siebie to musi skombinować kilka takich samych aut i będzie klasa markowa jak np A-Astra . I wtedy nikt nie powie że miał za słaby samochód i dla tego przegrał
A ja nie rozumiem co Wam przeszkadza rozciągnięcie klasy 1 albo utworzenie dodatkowej np. do 1500? Wyutłumaczcie mi, bo ja nie rozumiem, dlaczego niektórzy tak sie upierają żeby niczego nie zmieniać. Skoro tak podkreślacie, że nieważne są puchary etc. to może w ogóle zlikwidujmy klasy i prowadźmy tylko klasyfikację w generalce? Bo przecież jeździ się tylko dla funu...
Schumi03, do 1500? A co z moim byłym autkiem - astra f kombi, 1.6 8v 71 kucy? Ty swoją micrą mnie lałeś jak chciałeś na torze, a ja nie miałem szans z mocniejszymi autkami (choć 2 razy miałem lepszy czas od Paska kombi 1.9tdi 130kucy )
A także wyobraź sobie w 1 klasie micrę 1.3 i cieniasa 0.9...
Dlatego jesteśmy za pozostaniem przy byłych klasach, pod dyskusję ewentualnie (moim zdaniem) można poddać subarynki, oraz 1 kasę, ale ze zdrowym rozsądkiem...
Jasne, że nie da się zrobić tak, żeby każdy był zadowolony. Ale to nie przeszkadza w tym, żeby szukać jak najlepszego kompromisu.
Chyba każdy się zgodzi - wszyscy jeździmy po to, żeby dobrze się bawić i przy okazji czegoś nauczyć. Ale rywalizacja to taka wisienka na torcie - fajnie byłoby móc powalczyć choćby o głupi dyplom. W możliwościach startujących aut są ogromne rozbieżności i chyba właśnie temu służą klasy - żeby każdy miał szansę powalczenia z porównywalnymi autami (a może się mylę?). Pewnie, że nie można mnożyć klas w nieskończoność. Ja tylko chcę zwrócić uwagę, że w obecnej klasie 2 jest zbyt duża przepaść, żeby klasa mogła spełniać swoją rolę.
A jeśli jak największej liczbie kierowców damy szansę walki między sobą, to i motywacja do doskonalenia umiejętności będzie większa
Jasne, że nie da się zrobić tak, żeby każdy był zadowolony.
Jak nie?? Mi to wszystko jedno bo klasy mnie nie obchodzą, więc jestem zadowolony z tego jak jest. Dla mnie zawsze liczyła się generalka, czym bym nie jechał. A dyskutując o podziale na klasy zastanówcie się, co to za radocha wygrać klasę przy startujących 2 do 4 samochodów. Moim zdaniem żadna. Więc dzielcie mądrze
_________________ Nie umiem jeździć, ale lubię
Ostatnio zmieniony przez pilachgt6 Sro Lut 04, 2009 08:22, w całości zmieniany 1 raz
Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 08:51
moze po prostu niech Tworca tego postu dolozy ankiete.
z np. czterema proponowanymi podzialami klas.
dotychczasowy, proponowany przeze mnie, proponowany przez inne osoby.
zobaczymy do czego jest sklonna wiekszosc.
ja jestem za innym podzialem dotychczasowej klasy II, gdyz jest ona bardzo popularna,
a w innych jest mniejsza frekwencja, wiec mozna by zasilic troche klase I.
hehe, zrobmy 15 klas i podklasy na kolory <lol> Zapominacie chyba co, wlasciwie kto decyduje o wyniku Jasne, ze malacz nie ma szans z lancerem, dlatego sa te klasy, ale nie przesadzajmy. Niektorym mam wrazenie szajba juz bije. Ludzie ciezko pracuja na wyniki trenujac, ciezko tez pracuja zeby zarobic na remont auta, wahe i lepsze kapcie. A co niektorze spaluja 10 kolek seryjnym autem na rok po torze i juz chce klase wyjmowac. Troche pokory. Poza tym co to da? Rownanie do slabszych. To ja wole do lepszych
edit. pamietacie takiego srebrnego cieniasa?
Ostatnio zmieniony przez pugi Sro Lut 04, 2009 13:58, w całości zmieniany 2 razy
hmmm a moze trzeba wprowadzic calkiem inny system ?? jest klasyfikacja generalna a miejsca w klasach beda sczytywane z generalki w ten sposob ze najmniejsze pojemnosci bedace najwyzej w generalce wygrywaja ??
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
hmmm a moze trzeba wprowadzic calkiem inny system ?? jest klasyfikacja generalna a miejsca w klasach beda sczytywane z generalki w ten sposob ze najmniejsze pojemnosci bedace najwyzej w generalce wygrywaja ??
Pollu rozwin swoja mysl prosze
_________________ TOR POZNAŃ - 1:57:287 WRX 218KM;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach