FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:46
Rallye Monte-Calvaria - 28 lutego!!! SOBOTA!!!
Autor Wiadomość
PAYLOT 
Specjalista
Pilot jedynki GTi


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 100
Wysłany: Sob Lut 21, 2009 02:28   Rallye Monte-Calvaria - 28 lutego!!! SOBOTA!!!

Czy ktoś oprócz nas wybiera się na KJS Monte Calvaria???
Szczerze polecam bo rok temu było świetnie i BARDZO trudno!!! Jak ktoś nie startował w niej to zapraszam zobaczyć co to znaczy wpaść na głęboką wodę :) - tak jak my rok. Hehe.
Ale DOŚWIADCZENIE OLBRZYMIE!!!

W tamtym roku startowało około 104 załogi tak więc duże porównanie do innych zawodników z klas i generalki <mrgreen>

Dla zainteresowanych link:

http://www.ak-polski.org....?id=488&menu=12
_________________
--->200 L4 do P5, 70 L3 nie ciąć...<---
www.vwmotorsport.com
Ostatnio zmieniony przez PAYLOT Sob Lut 21, 2009 02:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Spawos6 
prawdziwy tuner


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 518
Wysłany: Sob Lut 21, 2009 08:10   

fajnie fajnie ale mnie troche nurtje pytanie i jak to wie odbywa z glosnoscia wydechu :( ;/??? az tak mocno jest to przestrezgane ?:(:(:(?? i mocowanie pasow jak to wygladac powinno ?:)

no i podzial na klasy?:) bo ja bym sie pisal jak by mi nic nie wyskoczylo :)
_________________
www.gawra.turystyka.pl Miejsce na twoj wypoczynek :)
 
 
 
j.m.oizo 
znawca
magister instalator

Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 52
Wysłany: Sob Lut 21, 2009 08:45   

Mocowanie pasow powinno byc do miejsc gdzie były seryjne pasy zamontowane lub w nowych miejscach nalezy na otworach dospawac podkładki wzmacniajace.
_________________
lewy boczek , prawy boczek - zigzag
 
 
 
Mati 
prawdziwy tuner
LKR...


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 597
Wysłany: Sob Lut 21, 2009 12:38   

Spawos, jesli bys zakładał pasy 4 punktowe to musisz miec je zamontowane w seryjnych miejscach lub wiercisz dziury w budzie i od dołu wspawujesz cos takiego..

http://motorsport.istore....tazowa,fia.html
a od góry wkreca sie cos takiego

http://motorsport.istore....ujca,23,mm.html

a co do mocowania foteli to moze ktos moze cos wiecej przyblizyc?
_________________
"Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
 
 
 
PAYLOT 
Specjalista
Pilot jedynki GTi


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 100
Wysłany: Nie Lut 22, 2009 00:21   

Tak rzeczywiście my mieliśmy pasy 3-punktowe w miejsce oryginalnych zaczepów mocowane. Pamiętajcie, że BARDZO zwracają uwagę na ważność gaśnicy. Natomiast co do foteli to nic nie podpowiem bo mieliśmy oryginalne z GTi... Trochę info jest na stronie AK Polskiego i chyba na jego forum jak dobrze pamiętam.
_________________
--->200 L4 do P5, 70 L3 nie ciąć...<---
www.vwmotorsport.com
 
 
 
prezes 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 465
Wysłany: Sob Lut 28, 2009 21:23   

Wielkie, wielkie albo jeszcze większe gratulacje dla naszych załóg za wyniki osiągnięte w tym KJSie!!!!!! Przyjadą to sami opowiedzą ale bez kitu wyniki rewelacyjne!!
 
 
PAYLOT 
Specjalista
Pilot jedynki GTi


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 100
Wysłany: Nie Mar 01, 2009 00:56   

Hehe dzięki Prezesie :)
Spoko dało radę:)
Marek Rodak wyjął klasę czwartą, generalka 4-te miejsce
Mariusz i ja wygraliśmy klasę trzecią, generalka 11-te miejsce

poniżej linki do wyników:
generalka:

http://www.ak-polski.org....neralna_kjs.pdf

klasa 4-ta:

http://www.ak-polski.org....a_2009/kl_4.pdf

klasa 3-cia:

http://www.ak-polski.org....a_2009/kl_3.pdf

To tyle na dziś bo ledwo na oczy widzę...
_________________
--->200 L4 do P5, 70 L3 nie ciąć...<---
www.vwmotorsport.com
 
 
 
d_ARC 
Specjalista
GTI16 już wkrótce :D


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 103
Wysłany: Nie Mar 01, 2009 18:10   

No no pogratulować, nieźle pocisnęliście chłopaki <spoko>
_________________
Back on the track :)
 
 
 
Qbik 
Uczy sie pisac

Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 10
Wysłany: Nie Mar 01, 2009 23:12   

dobra robota !!! super ze widac Was w Polsce. Gratulacje !!
 
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Nie Mar 01, 2009 23:27   

Gratki chłopaki!!!!!!!!!!!! <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> Wynik bardzo dobry!!!!!!!!
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Nie Mar 01, 2009 23:38   

opisywać jak bylo :) gratulacje :)
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
mikae 
prawdziwy tuner
ten zły


Auto: czarny mietek
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 553
Wysłany: Pon Mar 02, 2009 03:44   

Rewelacje! Gratulacje! Czekamy na relacje :)
_________________
jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno

___________________________________

"Zbuduj swoją stronę www w 30 minut!"

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
PAYLOT 
Specjalista
Pilot jedynki GTi


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 100
Wysłany: Pon Mar 02, 2009 07:04   

Krótka relacja :)

Pojechaliśmy wszyscy nie wyspani bo każdy przygotowywał auto do ostatnich chwil ze względu na ostre kryteria BK opisane na stronie AK Polskiego. I tak też było bo nie chcieli nas puścić za oryginalne mocowania Sparco do foteli rajdowych i dopiero ZSS podjął decyzję, że jedziemy.
My mieliśmy do wyjazdu z Lublina kłopoty techniczne - nie było ładowania :/ i tak przez cały rajd. Tak więc jechaliśmy z myślą aby do mety.
Trasy ciekawe, organizacja bardzo dobra, dużo zawodników bo około 104 załóg wystartowało więc rywalizacja do końca zacięta. Dobra sprawa - wyniki on-line były dostępne. I trzy odcinki przed metą dowiedzieliśmy się że nasza załoga walczy o 2-gie miejsce w klasie. (dzięki wynikom on-line) dlatego przycisnęliśmy i udało się wskoczyć na 1-sze.
Na koniec rajdu była ciepła herbata i dobre pączki oraz rogale ;)
Jedynie długo czekaliśmy na wyniki i rozdanie nagród jakoś mało profesjonalnie przeprowadzone...
Ale patrząc na całość rajdu zorganizowany bardzo szybko i sprawnie.

p.s. auto odmówiło współpracy z prądem 20km za Górą Kalwarią i powrót na holu 120km. Cieszymy się, że w ogóle dojechaliśmy do mety.

Marek dzięki za hol!
_________________
--->200 L4 do P5, 70 L3 nie ciąć...<---
www.vwmotorsport.com
 
 
 
Spawos6 
prawdziwy tuner


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 518
Wysłany: Pon Mar 02, 2009 08:10   

GRATULACJE !!! <spoko> tak trzymac pokazaliscie jak sie powinno jezdzic ;] !! :)
_________________
www.gawra.turystyka.pl Miejsce na twoj wypoczynek :)
 
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Pon Mar 02, 2009 08:26   

<wow>
Ladnie pocisneliscie <spoko>
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam