FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:46
zmiany w regulaminie KJS
Autor Wiadomość
junior001 
Specjalista
junior001

Auto: opel corsa gsi
Skąd: Kraśnik
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 137
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 08:10   zmiany w regulaminie KJS

treść która podaje jest zaczerpnięta z forum rzeszowskiego

"1. W punkcie 2.1 regulaminu ramowego KJS w kropce trzeciej dodaje się następującą treść :
• Minimum 6 prób zręcznościowych gdzie każda próba musi być poprzedzona punktem PKC. Maksymalna długość próby nie może przekroczyć 1 km. W przypadku organizacji imprezy na terenie zamkniętym (tor, poligon, lotnisko)
próby mogą być długości 2 km pod warunkiem sporządzenia przez organizatora planu bezpieczeństwa i zatwierdzenia go przez OKSS ZO PZM.
2. Dodaje się punkt 8.13 w regulaminie ramowym KJS i otrzymuje on następujące brzmienie :
Samochód uczestnika przez cały czas trwania imprezy musi znajdować się w ukompletowaniu identycznym jak podczas BK1. Zabrania się wymiany kół podczas imprezy poza kołami zdefektowanymi.
3. W punkcie 10 regulaminu uzupełniającego KJS należy dodać punkt 34.3 Regulaminu Sportowego Rajdowych Mistrzostw Regionalnych FIA – „Procedura Startu Dawanego Ręcznie”.
 
 
 
śFiatowiec 
znawca


Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 68
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 08:41   Re: zmiany w regulaminie KJS

junior001 napisał/a:
treść która podaje jest zaczerpnięta z forum rzeszowskiego


Najlepiej sięgać do źródła czyli strony pzm.pl. Tam jest treść wszystkich komunikatów GKSS i tego również (nr 3/2009) http://www.pzm.pl/Komunikaty_GKSS :]
_________________
śFiatowiec
 
 
Helmut 
znawca


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 97
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 21:15   

No i jest oficjalnie na str. PZM o zakazie zmiany opon po BK. Czy ktoś wie w jakim celu jest ten zakaz wprowadzony??
 
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 13:03   

ograniczenia wydatkow i wyscigow zbrojen moze? dla bezpieczenstwa i uzywania wylacznie homologowanych oraz zatwierdzonych opon na BK moze?
i zapewne dla zmniejszenia frajdy oraz oddalenia od realiow profesjonalnych rajdow?


Generalnie duzo zmian - widac ze regulaminy sa mocno niedopracowane.
Czyli jak zawsze kicha w wykonaniu PZM
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
 
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 20:03   

wg mnie motyw z oponami to dobry pomysl... przyjezdza sie na 1 oponach i wraca na tych samych... a nie tak jak teraz ze niektórzy zawodnicy na każda probe zakładają co innego...
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
śFiatowiec 
znawca


Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 68
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 21:40   

polll napisał/a:
wg mnie motyw z oponami to dobry pomysl... przyjezdza sie na 1 oponach i wraca na tych samych... a nie tak jak teraz ze niektórzy zawodnicy na każda probe zakładają co innego...

Absolutnie się pod tym podpisuję. Pamiętajmy, że KJS to imprezy amatorskie, więc trzeba zrobić wszystko, żeby przede wszystkim umiejętności decydowały o wyniku, a nie to kto ma więcej pieniędzy na lepsze opony. A poza tym w rajdach też do rajdówki bierze się najwyżej 2 koła, więc takie motywy jak czasem są, że ludzie przed próbą zmieniają wszystkie koła, w dalszej rajdowej karierze nie przejdą. Uczmy się jeździć szybko na słabszych - cywilnych oponach, a wtedy efekty na wyczynowych oponach w rajdach będą naturalną koleją rzeczy. I nauczmy się wybierać rozwiązania uniwersalne, które będą optymalne na wszystkie próby, a w przyszłości na OS-y. Bo to konieczność w rajdach.
_________________
śFiatowiec
 
 
longin201 
Specjalista


Auto: Ford Fiesta
Skąd: Lublin
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 148
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 22:16   

śFiatowiec popieram Cię w całej rozciągłości <spoko>
_________________
www.drukarnia-baccarat.pl
 
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 22:40   

ja uwazam ze trzeba dążyć do tego aby było tak jak kiedyś :D np. na sucha zawadowke lekko podtarte vivo :D na mokra zimowe frigo :D bylo fajnie duuuzo funu i przede wszystkim tanio... i prawie seryjnym autem można było walczyć o generalki...
a jesli chodzi o teraz to osobiście wole sobie poupalac sam i mieć masę frajdy... niż się spinać i kupować hiper opony :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
Ostatnio zmieniony przez Pią Kwi 03, 2009 09:41, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Góral 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 201
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 23:09   

polll, w pełni się z Tobą zgadzam :)
_________________
... rally & moto maniak...
 
 
 
arii 
Specjalista
ladomaniak


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 196
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 00:20   

ja takze podpisuję się pod tym co napisał polll, wcześniej KJSy MM był imprezami dla amatorów gdzie można było naprawdę się fajnie pobawić a przy tym powalczyć o pudło, teraz przy wyścigu zbrojeń tej walki już nie ma.
_________________
...laik rajdowy...

DACAR - Auto Części
Chełm, al. Armii Krajowej 9 lok. 5
 
 
 
mareczek 
Widać, że się stara

Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 43
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 08:09   

śFiatowiec i poll dobrze gadają, także się pod tym podpisuję. Lecz tu nie chodzi tylko o opony. Przykładowo, jak na starcie za moim 50 konnym polo po lekkich modach stoi WRX czy Evo XXY to też mi mina rzednie, wtedy dziękuje Bogu, że ktoś wymyślił podział na klasy, ale generalka teoretycznie nieosiągalna. :) Ale często patrząc na czasy buzia się uśmiecha, bo mimo tego, że tracisz 200 KM, to bywa że jesteś szybszy. Osobiście zawsze liczę na niesprzyjające warunki pogodowe i śliski tor :D
W sumie opony to najdroższa sprawa. W zawieszenie inwestujesz, trzyma i szybko się nie zużyje, tak samo silnik czy skrzynia czy coś innego, a opony nie dość, że się zużywają się jak oszalałe to jeszcze na każdą pogodę i nawierzchnię pasowałoby zmienić.
Jestem za E na oponach! Jak amatorka to amatorka, a jak profi, to nie w RS czy KJS, tylko RSMP.
W sumie to organizatorzy powinni bardziej rygorystycznie do tego podchodzić.
Pozdro :)
Ostatnio zmieniony przez mareczek Sro Kwi 01, 2009 08:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Góral 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 201
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 10:06   

mareczek, tylko pozostaje jeszcze kwestia chociażby tego, że Toyo R888 czy nap Markgum N-Rally mają znaczek (E) a oponami drogowymi raczej nie są...
_________________
... rally & moto maniak...
 
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 12:06   

TAK (E), ale juz na deszcz czy bloto sie nie sprawdzaja, dlatego jeden komplet na caly rajd rozwiazuje sprawe gdy sa zroznicowane odcinki, wtedy co sie zyska na przyczepnym slickami to sie straci na luznej nawierzchni.

wg mniej fajniej by bylo zeby mozna bylo zmnienic raz np. po pierwszej czy drugiej petli, tylko to juz bylo by trudne do zweryfikowania cz ktos przetrzega,
a tak jak zobaczy sie kogos ze zmienia kola to mozna zgloscic protest (no chyba ze sobie poprzebija te opony czy uszkodzi felgi)
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
 
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 13:04   

Mi ogólnie wszytsko jedno czy ktoś je zmienia czy nie. Mi na KJSie co chwila by sie nei chciało tak zmieniać kół, ale to że ktoś to robi mi to ani trochę nie przeszkadza.
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
mareczek 
Widać, że się stara

Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 43
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 14:31   

Góral napisał/a:
mareczek, tylko pozostaje jeszcze kwestia chociażby tego, że Toyo R888 czy nap Markgum N-Rally mają znaczek (E) a oponami drogowymi raczej nie są...

Niby tak Góral, na razie brakuje mi pomysłów jak takie coś rozwiązać, ale pomyślę nad tym i jeszcze coś napiszę. A tym czasem zakładam na stalówki prawie sliki - kilkuletnie, prawie łyse Dunlopy 185/55/14, też są ok :) Nowych SP Sport 01 trochę szkoda mi na tor, a na co dzień też trzeba na czymś jeździć. Pozdro.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam